רופא שיניים לנוער חירום

רופא שיניים לנוער דחוף

רופא שיניים לנוער חירום

רופא שיניים לנוער חירום יכול להעניק לכם ייעוץ טלפוני, וגם לקבל את הנוער לטיפולים דחופים. רופא שיניים לנוער דחוף נדרש במקרים שונים אשר יכולים להיות בעקבות כאבי שיניים, מחלות חניכיים וגם חבלות חיצוניות שנגרמו לנוער. בין המקרים השונים המגיעים אל מרפאות השיניים אנו יכולים להזכיר מקרים של שיניים שיצאו מהמקום בעקבות טראומה, כמו גם כאבי שיניים חזקים, שיני חלב שנשברו ושינים קבועות שנשברו.

מרפאת שיניים ברחובות, אמריקן סמייל, עומדת לשירותכם ומעניקה שירותי עזרה ראשונה שיניים לנוער. אם מדובר במקרה דחוף, אנו תמיד שומרים מקום בלוח הזמנים על מנת לטפל במקרים הדחופים – גם עבור מבוגרים וגם עבור נוער. בהתרחשות בעיות ותאונות, אתם מוזמנים גם לפנות אלינו לקבלת סיוע בטלפון.

ישנם מקרים בהם מספיק טיפול אחד במרפאת השיניים על מנת לפתור את הבעיה, אך ישנם גם מקרים בהם מעניקים עזרה ראשונה, ולאחר מכן יש לקבוע תור להמשך טיפול. כל מקרה הוא שונה, והדבר תלוי בסוג הפגיעה ומצב בריאות השיניים.

זכרו כי לא מומלץ לדחות טיפול בבעיות שיניים. כאב קל בשיניים צפוי להחמיר, והחמרת הכאב היא רק הסימפטום של החמרת הבעיה. לכן מוטב לפנות בהקדם אל רופא השיניים.

רופא שיניים לנוער חירום

עזרה ראשונה שיניים לנוער

ישנם מקרים בהם יש צורך בעזרה ראשונה, ולכן אתם מחפשים רופא שיניים לנוער דחוף. כמובן שמרפאת השיניים היא המקום בו תוכלו לקבל טיפול מקצועי, אך למרות זאת עליכם ההורים לדעת כיצד לפעול במצבי חירום. הפעולות שתנקטו באופן מיידי, עוד בטרם הגעה אל מרפאת שיניים, יכולות לעשות את ההבדל.

אחד המקרים השכיחים הוא מקרה של שן שיצאה מהמקום. נוער משתוללים ומשחקים, ולפעמים אינם נזהרים. ובקלות ילד יכול לחטוף מכה הגונה אשר תוציא את השן. במקרים שכאלו ניתן להחזיר את השן למקום, אך חשוב לעשות זאת במהירות.
עליכם להרים את השן שנפלה, ולהשתדל לגעת אך ורק בכותרת השן, ולא בשורש השן. יש לשטוף את השן במים פושרים. לא מים רותחים וללא שימוש בסבון או קרצוף השן. נסו להחזיר את השן למקומה, יש להחדיר אותה למקומה ולהדק באמצעות נשיכת גזה. אם אינכם מצליחים להחזיר את השן למקומה, מהרו אל רופא שיניים לנוער חירום.

המצב האידאלי הוא להחזיק את השן בפה עד להגעה אל הרופא, אך ניתן לעשות זאת רק אצל נוער בוגרים מספיק היכולים להחזיק את השן בפה ללא סכנה של בליעת השן. אם לא ניתן לעשות זאת, יש לשים אותה בכוס עם רוק של הילד, או חלב מלא. אנו מדגישים את חשיבות הביקור אצל רופא השיניים – יש לעשות זאת במהירות האפשרית, זה לא משהו שניתן לדחות.

במידה והצלחתם להחזיר את השן למקום, עדיין חשוב להגיע לבדיקה במרפאת השיניים.

עזרה ראשונה שיניים לנוער

רופא שיניים לנוער חירום

טוב שיש מענה עבור עזרה ראשונה שיניים לנוער, אך חשוב לשים את הדגש על מניעה. רבות מהפניות אל רפואת שיניים דחופה הן תוצאה של כאבי שיניים המעידים על חורים בשיניים. שמירה על בריאות השיניים היא הדרך להימנע מכל אותם טיפולי חירום.

חשוב להקפיד על שני דברים. הדבר הראשון הוא הקניית הרגלים בריאים של שמירה על השיניים. ואלו כוללים הפחתה בממתקים עשירים בסוכר וצחצוח השיניים. והדבר השני הוא הגעה אל בדיקות תקופתיות וטיפולי שיננית. כך תוכלו להפחית את הבעיות בשיניים, וגם לתת מענה לכל בעיה במהירות, לפני שהיא מחמירה ודורשת טיפולי שורש.

המלצה נוספת שאנו יכולים לתת לכם היא לא לחכות למקרי החירום בשביל לחפש רופא שיניים לנוער חירום. חשוב שתמיד תהיה לכם מרפאה קבועה שאליה תוכלו לפנות בשעת הצורך. חפשו אחר מרפאה באזור מגוריכם, בה תוכלו לקבל גם טיפולים שוטפים וגם מענה לרפואת שיניים דחופה.

רופא שיניים לנוער דחוף

רופא שיניים לנוער דחוף

בין אם צריך עזרה ראשונה שיניים לנוער, או כל טיפול אחר, אתם מוזמנים לפנות אל מרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל. מרפאתנו מעניקה טיפול לכל המשפחה, מהנוער ועד המבוגרים. צוות המרפאה שלנו ישמח לסייע לכם, וגם להדריך אתכם בטלפון בעת מקרי חירום.

במידה ומדובר במקרה דחוף, אנו נקבל אתכם במהירות במרפאה ונעניק לכם את הטיפול הדרוש.

מרפאת שיניים במרכז בראשות דוקטור יואל גבריאל מעניקה מגוון טיפולי שיניים הכוללים טיפולי יישור שיניים שקוף, הלבנת שיניים, השתלות שיניים הכוללות מצבים מורכבים של הרמת סינוס והשתלת עצם, טיפולי שורש ועוד.

דוקטור גבריאל יואל עלה לארץ מארצות הברית יחדיו עם בני משפחתו, ופתח מרפאת שיניים מובילה ברחובות. את לימודי רפואת השיניים עשה באוניברסיטת אוהיו, ולאחר מכן ערך התמחות בבית החולים סנט וינסנט. כיום הוא מעניק טיפולים לכל המשפחה, עם דגש על שירות לקוחות ברמה גבוהה ושימוש במיטב הטכנולוגיות והשיטות המתקדמות ביותר.

מחפשים רופא שיניים לנוער, או זקוקים לייעוץ בנושא רפואת שיניים אסתטית? אתם מוזמנים לפנות לייעוץ אצלנו במרפאה.

מרפאתנו נמצאת בגורודיסקי 31, רחובות (קומה 1) – הוראות הגעה בגוגל מפות.

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).