מרפאת שיניים במרכז 

מרפאת שיניים במרכז

מרפאת שיניים במרכז 

מחפשים מרפאת שיניים במרכז? מרפאת אמריקן סמייל נמצאת ברחובות ומעניקה שירותי רפואת שיניים מתקדמים לכל תושבי האזור. היא מתאימה למי שמחפש מרפאת שיניים בראשון לציון או מרפאת שיניים בתל אביב, לקוחות רבים מעדיפים להגיע אלינו וליהנות ממבחר הטיפולים המתקדמים שאנו מעניקים. 

זקוקים להשתלות שיניים? יישור שיניים ללא גשר וטיפולים אורתודנטים מתקדמים או אולי רופא שיניים חירום? הגעתם אל המקום הנכון. 

מרפאת שיניים בתל אביב

מרפאת שיניים בתל אביב מעניקה לכם מגוון שירותים המתאימים למבוגרים ולנוער. אנו מעניקים טיפולים שגרתיים וטיפולי חירום ועומדים לרשותכם בכל צורך. במסגרת השירותים של מרפאת אמריקן סמייל תוכלו ליהנות מהשירותים הבאים:

השתלות דנטליות – אנו מבצעים השתלות שיניים מדויקות המבוססות על ידע וניסיון רב. בעזרת שתלים דנטליים אנו נסייע לכם לבנות מחדש את החיוך ולשמור על בריאות הפה והלסת. אנו עובדים עם מיטב מעבדות השיניים האיכותיות ביותר ומעניקים פתרונות באמצעות מגוון שיטות השתלה הכוללות השתלות שיניים בזאליות והשתלות אול און פור. אנו משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות של הדמיה דיגיטלית על מנת להעניק לכם את התוצאות הטובות ביותר. 

רפואת שיניים כללית – מרפאת שיניים במרכז מעניקה לכם טיפולי רפואת שיניים כללית. כאן נוכל לטפל בסתימות, לבצע עקירת שן, טיפולי שורש, ניקוי שיניים וכל מה שצריך על מנת לשמור על בריאות הפה והחניכיים. 

טיפולי שיניים בטכנולוגיית CEREC – באמצעות טכנולוגיה מתקדמת לשחזור שיניים אנו יכולים להעניק לכם טיפול מיידי בהתאמה אישית. סובלים משיניים רקובות, שבורות או חסרות? באמצעות CEREC נוכל להעניק לכם פתרון מיידי מהיום להיום. 

שיקום פה מלא – מרפאת שיניים בתל אביב מעניקה לכם פתרון כולל לשיקום הפה, תוך כדי מענה לבעיות שיניים מורכבות. אנו מטפלים בכל סוגי בעיות השיניים והחניכיים ונותנים מענה לבעיות הבריאותיות והאסתטיות.

רפואת שיניים אסתטית – במסגרת שירותי רפואת שיניים אסתטית אנו מבצעים מגוון טיפולים הכוללים טיפולי יישור שיניים בשיטת אינויזליין (גשר שיניים שקוף), כתרים וגשרים דנטליים, הלבנת שיניים וציפוי חרסינה לשיניים. 

טיפול בבעיות חניכיים – אנו נעניק לכם טיפולים על מנת לשמור על בריאות החניכיים, כולל הדרכה לגבי שמירה על היגיינת הפה. באמצעות אבחון, טיפול והקפדה על היגיינת הפה ניתן למנוע את זיהומי החניכיים.

מרפאת שיניים בתל אביב

מרפאת שיניים בראשון לציון

במסגרת השירותים שניתן לקבל אצלנו במרפאת השיניים אנו מעמידים לרשותכם גם שירותי מרפאת שיניים חירום. בחיים תמיד ישנם מקרים בהם מטופלים נזקקים לטיפול דחוף, כולל טיפולים בשעות הלילה או סופי השבוע. 

אם פתאום תקף אתכם כאב שיניים חד, או שאתם סובלים מחבלה בשן הדורשת פתרון מיידי, מרפאת שיניים בראשון לציון תמיד עומדת לצידכם. אתם יכולים לפנות אלינו כל שעות היום ולקבל עזרה ראשונה לבעיות השיניים. לאחר הטיפול שנעניק לכם תוכלו להפחית את הכאבים וליהנות ממענה ראשוני לבעיה. לאחר מכן נקבע לכם תור לצורך המשך הטיפול. 

בתור הורים לנוער אתם בוודאי מבינים את החשיבות של רופא שיניים זמין כל שעות היום. כאבי שיניים חדים, גם למבוגרים וגם אצל נוער הם דבר בלתי נסבל. אנו עומדים לשירותכם בכל אותם המקרים בהם אתם זקוקים לרפואת שיניים דחופה. 

מרפאת שיניים בראשון לציון

מרפאת שיניים במרכז

כפי שהבנתם מרפאת שיניים במרכז מעניקה לכם את כל הפתרונות לבעיות השיניים והחניכיים. מטיפולים מונעים ועד טיפולים אורתודנטיים המעניקים לכם חיוך יפה. כך תוכלו לקבל את כל הפתרונות במקום אחד. 

אנו ממליצים לכל המטופלים להגיע למרפאה לביקור תקופתי פעם בחצי שנה. גם אם אין לכם כאבי שיניים או בעיות שאתם יודעים עליהן, עדיין חשוב לבצע ניקוי שיניים מניעתי וביקורת. בעת הביקורת אנו יכולים לזהות חורים בשיניים ובעיות כבר בשלבים הראשוניים. כך נוכל להעניק לכם טיפול ולהימנע מטיפולים יקרים ומורכבים בהמשך הדרך. כך ניתן גם להפחית את מספר המקרים בהם אתם זקוקים למרפאת שיניים חירום. 

אנו מודעים לכך שמטופלים רבים סובלים מחרדות בכל הנוגע לטיפולי השיניים. אך מצד שני חשוב לשמור על בריאות הפה. מסיבה זו אנו מעמידים לרשותכם את האפשרות של קבלת טיפולי שיניים בטשטוש. זוהי שיטה יעילה אשר מתאימה לכל מי שסובל מחרדות הקשורות לביקור אצל רופא השיניים. כך נוכל להקל עליכם את החוויה, וגם לטפל לכם בבעיות השיניים. אנו מבצעים טיפולים שונים בטשטוש קל או טשטוש עמוק בהתאם לצורך ומעניקים מענה למבוגרים ולנוער. 

יש לכם בעיה בשיניים? רוצים לעשות ביקורת תקופתית? שואלים כמה עולה יישור שיניים שקוף ?פנו עכשיו למרפאת אמריקן סמייל והצוות המקצועי שלנו, בראשות דוקטור יואל גבריאל, יטפל בכם. 

מרפאת שיניים במרכז

מצאו אותנו באמצעות גוגל מפות

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).