צריכים החלפת לסת מלאה? השתלה דנטלית בשיטת All-On-4

_E8A8879

צריכים החלפת לסת מלאה? השתלה דנטלית בשיטת All-On-4

אם איבדת את כל השיניים שלך בלסת העליונה או התחתונה, באופן מסורתי הטיפול היחיד שהוצע היה הרכבת תותבות. בעוד תותבות השתפרו מאוד עם השנים, עדיין יש איתן מספר בעיות. הגדולה מבינהן היא שעם הזמן יש להתאים אותן מחדש. גם זוג תותבות שהיה  נוח בעבר עשוי להישחק ויש צורך בהחלפתו. בעיה נוספת היא עמידותם. בעוד שאמנם יש שיפור בנושא, עדיין יש להיזהר מאכילת מאכלים מסוימים. למרבה המזל, התותבות מדור הקודם עברו שדרוג שמהווה פתרון להחלפת לסת מלאה. התהליך נקרא תותבות על שתלים, וכולל עגינת שתלים דנטליים עליהם מורכבות תותבות קבועות.

הסבר על שתלים בשיטת ®All-on-4

ד”ר יואל משתמש בשיטה המאפשרת תמיכה בקשת הדנטלית כולה באמצעות ארבעה שתלים מעוגנים בלבד המעניקים תמיכה הולמת כאשר מבצעים החלפת קשת מלאה. דבר זה גם מספק ללסת במהלך הלעיסה תחושה המדמה את התחושה שמתקבלת משורש השיניים הטבעיות שלך. דבר זה מאט את קצב שינוי הרקמה שקורה כאשר מאבדים שיניים. יתרונות אחרים של השיטה כוללים:

זמן החלמה קצר

החלפת שן קבועה, למעט במקרה נזק

קל לתיקון במקרה של נזק או חבלה

תחושה נוחה וטבעית

אין צורך לעשות התאמות מחדש

עם יתרונות אלה על פני תותבות רגילות, קל להבין מדוע יותר ויותר מטופלים בוחרים בשתלים.

למדו עוד על תותבות הנתמכות בשתלים

אם אתם מעוניין לבדוק האם תותבות הנתמכות ע”י שתלים דנטליים יתאימו לך, קבע שיחת יעוץ עם ד”ר יואל. צרו קשר איתנו היום כדי לקבוע פגישת יעוץ. הצוות שלנו יוכל לקבוע לך פגישה בזמן שמתאים לך בזמן שעות העבודה הרגילות, וגם יוכלו לענות על שאלות לגבי מה להביא לפגישה הראשונה.

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).