מדריך מהיר לרפואת שיניים דיגיטלית

_E8A9041

מדריך מהיר לרפואת שיניים דיגיטלית

שיניים בריאות נחוצות ללעיסה יסודית ודיבור נכון, ותורמות להרגשת ביטחון כשמחייכים. אם יש לך שיניים שבורות או סדוקות, ישנן מספר אפשרויות לשחזור החיוך שלך. בעוד שקיימות מספר אפשרויות, הרבה מטופלים פונים ל-CEREC כאמצעי לשחזור שיניהם.

מהי רפואת שיניים דיגיטלית?

רפואת שיניים דיגיטלית כוללת עיצוב ויצירה של תותבות דנטליות ללא מתכת וניתן לסיים את התהליך בפחות פגישות. המערכת משתמשת בטכנולוגיית CAD/CAM וצילום בתלת מימד כדי ליצור סתימות חרוטות (אונליי ואינליי), גשרים או כתרים דנטליים. בגלל שהמערכת נסמכת על תמונות וירטואליות, המטופל לא צריך לספק טביעת שיניים.

כיצד המערכת עובדת

בביקור אצל רופא השיניים שלנו, ד”ר גבריאל יואל, דוקטור למדעי השיניים, הוא מתחיל בתהליך יצירת הכתר הדיגיטלי באמצעות צילום חלל הפה ואחסון התמונה כמודל תלת מימדי בתוכנת המערכת. אנו משתמשים בתמונות אלה כדי ליצור שחזור משוער של השתלים שלך. לאחר מכן אנו מלטשים את צורת השתלים באמצעות תוכנת ה- CAD התלת מימדית. ברגע שהשתלים מגיעים לצורתם, אנו משתמשים במכונת חריטה כדי ליצור מחדש את השיניים שלך מתוך גוש של קרמיקה. לבסוף, מצמידים את הכתר החדש למבנה החיצוני של השתל הדנטלי.

יתרונות בבחירת כתרים מעוצבים דיגיטלית.

ישנם הרבה יתרונות בבחירת פתרונות שמציעה רפואת שיניים דיגיטלית כדי להחזיר לעצמך את החיוך. כיוון שהתהליך יכול להסתיים בפחות פגישות, הוא מועדף על אנשים שאין באפשרותם לקחת מספר ימי חופש מהעבודה כדי להתאושש מניתוחי פה. החומרים נטולי המתכות מותאמים ביולוגית, כלומר יחזיקו מעמד לזמן רב ותמיד ייראו כמו השיניים הטבעיות שלך. כיוון שאין צורך בטביעת שיניים, זו שיטה נוחה יותר לאנשים. לבסוף, אין תחרות לרמת הדיוק של רפואת שיניים דיגיטלית, זהו הסטנדרט הגבוה ביותר של רפואת השיניים בעולם.

 

במידה והנכם מעוניינים לבדוק אם כתרים דיגיטליים עונים על הצרכים שלכם, צרו איתנו קשר במרפאת אמריקן סמייל ברחובות

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).