יישור שיניים פנימי

יישור שיניים פנימי מחיר

יישור שיניים פנימי

יישור שיניים פנימי הוא אחת מאפשרויות הטיפולים האורתודנטים אותם אנו מבצעים במרפאה. אנשים רבים מחפשים אחר טיפולי יישור שיניים. הם מעוניינים ליישר את השיניים העקומות ולזכות בחיוך יפה. שיניים עקומות מהוות בעיה גם בהיבטים בריאותיים ותפקודים וגם מבחינת האסתטיקה וההשפעה שלה על הביטחון העצמי שלנו. לכן חשוב לטפל בבעיה, ורצוי כבר מילדות.

ישנן שיטות שונות לביצוע תהליך יישור שיניים, כאשר לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה. אנשים רבים חשים באי נוחות מטיפולי יישור שיניים בולטים באמצעות ברזלים ולכן מחפשים יישור שיניים שקוף ובלתי נראה. הדבר מביך אותם ומפריע מאוד בעיקר כאשר מחפשים טיפולי יישור שיניים למבוגרים.

עבור אלו המחפשים טיפולי יישור שיניים דיסקרטיים, ניתן להשתמש בשיטת אינויזילין או יישור שיניים גשר פנימי. אלו הן שיטות שונות, אך המשותף לשתיהן הוא היכולת ליישר את השיניים ללא שימוש בגשר ברזלים בולט ומכוער. במאמר זה נדבר על שיטת יישור השיניים באמצעות גשר פנימי וכמובן כמה מילים על יישור שיניים פנימי מחיר. הרי גם העלות היא אחד השיקולים.

יישור שיניים פנימי

יישור שיניים פנימי

אז קודם כל כדאי להסביר מהו וכיצד מתבצע יישור שיניים פנימי. בשפה הרפואית השיטה מכונה ”סמכים לינגואליים“ ובשפה העממית יותר יש המכנים אותה יישור שיניים אינקוגניטו. במצב רגיל אנו מדביקים על חלקה הקדמי של השן סמכים וביניהן חוטים מתכתיים המבצעים את המתיחה. זהו מראה הגשר המוכר לכם. יישור שיניים באמצעות סמכים לינוגואליים מתבצע על פי אותו העיקרון, אך בהבדל אחד משמעותי – הסמכים מודבקים על צידה האחורי של השן, היכן שלא ניתן לראות אותם כאשר אתם מדברים. כך תוכלו ליהנות מטיפולי יישור שיניים ללא הפרעה אסתטית.
שיטה זו היא אינה שיטה חדשה. החלו להשתמש בה כבר בשנות השבעים, אך מאז ועד היום חלו שיפורים גדולים בשיטה. ובעקבות השיפורים היום אנו מסוגלים להשתמש בשיטה על מנת להעניק מענה לבעיות שבעבר לא יכולנו לתת להן מענה בשיטה זו.

שימוש בסמכים לינגואליים מהווה אתגר גדול יותר עבור רופאי השיניים. כאשר אנו מדביקים את הסמכים על צידה הקדמי של השן, קל יותר לראות ולגשת. אך כאשר משתמשים בסמכים לינגואליים הגישה יותר בעייתית. זהו טיפול הדורש מיומנות וכלים מיוחדים. כמו כל טיפול יישור שיניים, יש לעשות אותו אך ורק אצל רופא אורתודנט מומחה. אנו מזכירים לכם כי לא כל הרופאים המציעים לכם טיפולים אורתודנטיים הם אכן רופאים שעברו הסמכה לכך.

איך מתבצע יישור שיניים פנימי? כמו בשיטות אחרות יש קודם כל לקחת מידות ותבנית של הלסת, וגם לקבוע מהן התוצאות הרצויות. לאחר מכן יש להעביר את התבנית, המדידות וההוראות המדויקות למעבדת שיניים העוסקת בשיטה זו. המעבדות משתמשות בטכנולוגיות הדמיה מתקדמות על מנת לייצר גשר בהתאמה אישית. לאחר שהגשר מוכן הרופא ידביק את הגשר על השיניים. ושם הגשר יישאר עד לסיום הטיפול, כלומר למשך חודשים רבים.
בעבר השימוש בשיטה זו גרם להפרעות בדיבור, כמובן שאנו מדברים על הפרעות זמניות המסתיימות בגמר הטיפול והסרת הסמכים. כיום הטכנולוגיה התקדמה יותר וההפרעות בדיבור כמעט ואינן מורגשות, רק נדרשת מעט הסתגלות.

היתרונות של שיטה זו הן טיפול יעיל המביא תוצאות ומראה אסתטי יותר. אך החיסרון הוא הקושי הזמני בהגייה של הברות מסוימות, והקושי בשמירה על היגיינת השיניים (קיים גם בגשר קדמי). וכמובן בשל מורכבות הטיפול, הוא יקר יותר מאשר טיפול באמצעות גשר רגיל. והחיסרון האחרון הוא שהשיטה אינה מתאימה לכל המקרים.

יישור שיניים פנימי מחיר

יישור שיניים פנימי מחיר

בהערכה גסה אנו יכולים להגיד כי יישור שיניים פנימי מחיר הוא כ 11,500-16,000 שקלים. אך אנו מדגישים את הצורך לבוא לאבחון אצל רופא אורתודנט. כל מטופל סובל מבעיות אחרות, אלו משפיעות על אופי הטיפול ומשך הטיפול. השיטה לא מתאימה לכל אחד ויתכן כי נמליץ על שיטות אחרות כמו יישור שיניים ללא גשר.

כמו כן בטרם מתחילים בטיפול יישור שיניים, חשוב לתת מענה לכל בעיות השיניים הקיימות. אצלנו במרפאת שיניים ברחובות תוכלו לקבל מענה מלא לכל סוגי הבעיות ושיקום הפה. מרפאת אמריקן במייל בראשותו של דוקטור יואל גבריאל היא המקום בו תוכלו לקבל את כל הטיפולים. אנו נעזור לכם להשיג מראה שיניים ישרות וחיוך לבן ויפה. התקשרו לצרוך קביעת פגישת ייעוץ או השאירו הודעה בפייסבוק.

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).