הכתרת השיניים שלכם: האם כתרים דיגיטליים יתאימו לכם?

_E8A9113

הכתרת השיניים שלכם: האם כתרים דיגיטליים יתאימו לכם?

שן שבורה, חסרה או פגועה בדרך כלל מטופלת ע”י אנשי מקצוע באמצעות כתרים או גשרים. ברוב המקרים, עבור כתרים וגשרים נדרשים ביקורים מרובים – לפחות אחד כדי לתקן או להכין את השן הפגועה ואחד נוסף כדי להניח כתר או גשר בהתאמה אישית. בעקבות החידושים בטכנולוגיה דנטלית, ד”ר גבריאל יואל יוכל לזרז את התהליך עם טכנולוגיית CEREC.

מהם כתרים דיגיטליים?

כתרים דיגיטליים הם תוצר של טכניקת היי-טק, בה משתמש ד”ר יואל, המאפשרת לו ליצור כתרים דנטליים באיכות גבוהה. זה אומר שבנוסף להכנת השיניים שלך להלבשת כתר, ד”ר יואל יכול לעצב וליצור במשרד. ד”ר יואל מיומן בטכניקות החדישות ביותר ברפואת שיניים דיגיטלית;

מי עשוי להזדקק לכתר בעיצוב דיגיטלי?

כל מי שיש לו שן פגומה או חסרה שבדרך כלל יידרשו עבורה הצבת כתר או גשר יכול ליהנות מהיתרונות של רפואת שיניים דיגיטלית. ניתן לוודא אם יש צורך בטיפול זה באמצעות ביקור אצל ד”ר יואל, שיעריך את מצב השיניים שלך. אז הוא יוכל להחליט אם להתאים לך כתר או גשר.

האם יש יתרונות לטיפול?

יש הרבה יתרונות לשימוש בטכנולוגיית CEREC:

שחזור תפקוד השיניים

החלמה מהירה מהטיפול

פחות ימי היעדרות מהעבודה וממחויבויות אחרות

חוויה של שחזור ברמה גבוהה שנראה כמו השיניים הטבעיות שלך

כיצד ניתן ללמוד עוד?

כמו בכל טיפול שיניים, יש להתייעץ עם ד”ר יואל במרפאת אמריקן סמייל חיוכים בריאים כדי שהוא יוכל להחליט איזה טיפול יתאים לצרכיך. הצרכים של כל מטופל שונים זה מזה, לכן ניצור תוכנית טיפול המותאמת לך באופן אישי. כדי לקבוע פגישה, התקשר למרפאה שלנו ברחובות עוד היום!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).