רופא שיניים לנוער מומלץ

דף הבית » מרפאת שיניים » רופא שיניים לנוער מומלץ

לפני ביקור אצל רופא שיניים לנוער מומלץ לבדוק כי אכן מדובר ברופא בעל ניסיון בעבודה עם נוער. אנו מדברים כאן על שני דברים, האחד הוא הניסיון עם בעיות השיניים הייחודיות לנוער, והעניין השני הוא הניסיון בעבודה מול נוער. כלומר לא רק שנדרש טיפול מקצועי, אלא גישה ידידותית וסבלנית כפי הנוער. וזה מתחיל כבר בצוות המרפאה ולא רק ברופא עצמו. חשוב שהצוות יהיה מסביר פנים וידידותי כלפי הנוער.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

את הביקור הראשון אצל רופא השיניים מומלץ לעשות בגיל שנה, או לאחר בקיעת השן הראשונה.

רפואת שיניים לנוער

אם מדובר בביקור הראשון אצל רופא השיניים, זה רק טבעי שהנוער יהיו לחוצים וירגישו לא בנוח. למען האמת גם מבוגרים אינם מרגישים בנוח אצל רופאי השיניים, וזה רק מדגיש את החשיבות של יצירת הסביבה הנוחה והנעימה עבור הנוער.

רפואת שיניים לנוער היא דבר חשוב מאוד. ראשית כל הנוער נמצאים בשלב התפתחותי, וזה קשור גם לשיניים. זהו השלב שבו צריך לזהות בעיות בצמיחת השיניים. אמנם השיניים של הנוער עוד צפויות להתחלף, אך רופאי שיניים לנוער יודעים לזהות בעיות כבר בשלב של שיני החלב. לא בהכרח נדרש טיפול, אך יתכן כי הרופאים ימליצו על טיפול אורתודונטי כאשר הנוער יגדלו מעט.

זהו גם הגיל שאנו רוצים לחנך את הנוער, וללמד אותם את חשיבות השמירה על בריאות השיניים. איננו רוצים שהפגישה עם רופא שיניים תהפוך לחוויה לא נעימה ואף טראומטית. הם עשויים לגדול להיות מבוגרים הנרתעים מביקורים אצל רופא השיניים. ומכאן קצרה הדרך להזנחה, ובעיות שיניים חריפות.
אנו מזמינים אתכם למרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל, רופא שיניים לנוער מומלץ. לנו ניסיון בעבודה עם נוער, ואנו יודעים לתת להם חוויה נעימה שתעניק להם ביטחון. וכמובן תשמור על בריאות הפה והשיניים.

רפואת שיניים לנוער

רופא שיניים לנוער מומלץ

כאשר מחפשים רופא שיניים לנוער מומלץ לחפש אחר רופא שעבר השתלמות רפואת שיניים לנוער. רופאים שעברו הכשרה בתחום זה קיבלו גם את הכלים הפסיכולוגיים הדרושים, וגם את הידע המקצועי על בעיות השיניים של הנוער.

אך מעבר לכל תעודה או התמחות, אין כמו התרשמות אישית. שימו לב כי מדובר ברופא שיש לו גישה סבלנית. זה מתבטא באופן שבו הוא עונה על השאלות, ומסביר גם לנוער. הסבלנות הזו הכרחית לצורך בניית יחסי האמון עם הנוער. ישנם רופאי שיניים שאינם שמים דגש על נקודה זו. יתכן כי הם רופאים מעולים, אך הם שוכחים שהילד הוא הפציינט ומנהלים את התקשורת בעיקר עם ההורים.

אלו הם הדברים הבסיסיים והחשובים ביותר כאשר מחפשים מרפאת שיניים לנוער. אך אנו יכולים לתת לכם עוד שתי המלצות השוות זהב.
ההמלצה הראשונה היא לחפש מקום בסביבת המגורים. אל תחשבו רק על הביקור החד פעמי שדרוש לכם כרגע, חישבו גם על העתיד. רצוי להמשיך תמיד עם אותו רופא השיניים (בהנחה שאתם שבעי רצון משירותיו), ולכן כדאי שתהיה זו מרפאה בסביבת המגורים. קחו בחשבון שעם נוער תמיד יש סיכוי כי תזדקקו לשירותי רפואת שיניים דחופה. זה דבר שכיח שנוער נחבלים במהלך משחק, וזה כולל גם חבלות בשיניים.

המלצה שנייה לשיקול דעתכם היא לבחור מרפאה המעניקה טיפולים לכל המשפחה. יש כאן גם עניין של נוחות וגם עניין כלכלי. מבחינת הנוחות, זה בהחלט יתרון שאפשר לקבוע תורים יחדיו, זה יחסוך נסיעות. ומהבחינה הכלכלית, רופא השיניים יראה בכם לקוחות חשובים ועשוי להתגמש במחירים. אז אולי הנוער שלכם לא צריכים השתלות שיניים וטיפולי שורש, אך אתם עשויים להזדקק לשירותים אלו.

הערה לגבי מחירים – מותר לערוך השוואות מחירים כאשר מחפשים רופאי שיניים. אך זכרו כי אינכם מחפשים את הרופא הזול ביותר, אלא את השירות הטוב ביותר. הפעילו שיקול דעת, אל תחפשו את הזול ביותר. ומנגד שלא תחשבו שהיקר ביותר הוא הטוב ביותר.

ולסיום אנו רוצים לתת לכם עצה חשובה. הורים רבים מנסים להכין את הנוער לקראת המפגש עם רופא השיניים, ובהחלט זה דבר נכון לעשות. אך לעתים ההורים מתאמצים להדגיש שזה לא מפחיד, ושזה לא כואב ובעצם גורמים לנוער לחשוש עוד יותר.

רופא שיניים לנוער מומלץ

מרפאת אמריקן סמייל

מרפאת אמריקן סמייל מעניקה שירותי רפואת שיניים לנוער וגם למבוגרים. מרפאת השיניים בראשותו של דוקטור יואל גבריאל מעניקה טיפולים לכל המשפחה. אלינו אתם יכולים לבוא לצורך בדיקות תקופתיות ומניעה, וגם לצורך טיפולים מיוחדים ורפואת שיניים חירום.
במסגרת שירותי המרפאה אנו מבצעים השתלות שיניים, כולל מענה למקרים מורכבים של השתלות שיניים למחוסרי עצם, יישור שיניים שקוף, טיפול שורש, הלבנת שיניים ועוד.
אם יש לכם שאלות, ספקות או זקוקים לעזרה ועצות לקראת המפגש הראשון של הנוער עם רופא השיניים, אתם מוזמנים לפנות אלינו. צוות המרפאה ישמח לעזור לכם.

מרפאת שיניים רחובותמפת הגעה ושעות פתיחה

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

רופא שיניים לנוער מומלץ
תוכן עניינים