רופא מומחה לטיפולי שורש

דף הבית » טיפולי שורש » רופא מומחה לטיפולי שורש

במאמר זה נסביר בקצרה מהו טיפול שורש, ומדוע כדאי לבצע אותו באמצעות רופא מומחה לטיפולי שורש. כמו כן נתייחס למקרה של טיפול שורש לנוער ונדבר גם על מחיר סתימת שורש.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מהו טיפול שורש?

טיפול שורש, המכונה גם סתימת שורש, נדרש כאשר החור בשן מגיע אל מוך השן, כלומר הרקמות הרכות של השן. החור בשן גורם לדלקת בלתי הפיכה באזור המכיל כלי דם ועצבים, וזוהי גם הסיבה מדוע מרגישים כאב חד.

מצב זה הוא מצב קריטי עבור בריאות השן. אם הבעיה לא תטופל היא תביא לאבדן השן, ואף התפשטות הדלקת אל עצמות הלסת. לאחר אבדן השן, הפתרון היחידי הוא השתלות שיניים. וחבל להגיע למצב זה בגיל צעיר.

טיפול השורש דורש את סילוק הרקמות הנגועות מתעלות השורש. זהו הליך הנעשה בהרדמה מקומית מכיוון שיש כאן עצבים רגישים. רופא השיניים מנקה היטב את תעלות השן, מחטא אותן מכל החיידקים ולבסוף סותם אותן. לאחר הטיפול המצב לא יחזור לקדמותו, תעלות השן שנוקו לא יכילו עוד רקמות חיות אלא רק חומר מילוי.

השלב הבא הוא הכנת הסתימה על כותרת השן. במקרים רבים סתימה רגילה אינה מספיקה. הסיבה לכך היא שהשן שעברה טיפול שורש היא שן חלשה, וגם אינה בעלת מראה אסתטי. לכן משתמשים במבנה וכתר. המבנה מעניק לשן את החוזק הדרוש לצורך התפקוד היומיומי, והכתר מעניק לה את המראה החיצוני היפה.

מהבחינה הזו אין הבדל בין טיפול שורש לנוער או מבוגרים.

טיפול שורש לנוער

רופא מומחה לטיפולי שורש

אז האם צריך רופא מומחה לטיפולי שורש?

למרות שההסבר התאורטי של טיפול שורש הוא פשוט למדי, בפועל זהו אחד הטיפולים המאתגרים. בשביל להגיע למוך השן יש לקדוח לעומק השן, דבר שבפני עצמו מאתגר כאשר מדובר בשיניים הנמצאות עמוק בפה.

וזוהי רק תחילת האתגר. הבעיה האמתית נמצאת בתעלות השן. תוכלו לראות אותן בצילומי רנטגן, ותבינו את הבעייתיות. הן אינן ישרות ואינן סימטריות, וזאת לצד המבנה הצר. כתוצאה מכך קשה מאוד לנקות אותן, נדרש כאן גם ציוד מיוחד (שלא כל רופא שיניים מחזיק), וגם מיומנות רבה. כך שאין ספק כי יש יתרון לרופאי שיניים שעבור התמחות בנושא אנדודנטיה).

המיומנות של רופא מומחה לטיפולי שורש היא גדולה יותר, זאת בשל ההכשרה שקיבל והטיפולים הרבים שהוא מבצע. וכמובן יש לרשותו ציוד מיוחד שלא תמצאו בכל מרפאת שיניים.

מיומנות נמוכה של רופא יכולה להביא למצב שבו תעלות השן אינן מנוקות היטב, ובמהרה הזיהום חוזר ויש צורך בטיפול שורש חוזר. מצב שממנו תרצו להימנע.

טיפול שורש לנוער

לצערנו בשל אכילה מרובה של מתוקים, ושמירה נמוכה על היגיינת השיניים, ישנם מקרים רבים בהם ישנו צורך לבצע טיפול שורש לנוער. ההליך הרפואי הוא אותו ההליך, אך שימו לב כי אם מדובר בשיני חלב יש צורך ברופא שיניים לנוער. אם התחלפו השיניים, רופא של מבוגרים יכול לטפל בזה.

טיפול שורש הוא טיפול מורכב הנמשך זמן רב. לא תמיד ניתן לסיים אותו בטיפול אחד, וכמובן שיש צורך בעוד פגישות לצורך המבנה והכתר. אמנם הטיפול מבוצע בהרדמה מקומית, אך מובן מדוע הוא גורם חוסר נוחות לנוער. לכן נדרשת כאן גם רגישות וסבלנות של רופא השיניים – חשוב שזה יהיה רופא בעל ניסיון בעבודה עם נוער.

זכרו כי לא ניתן לוותר על טיפול השורש, המשמעות של זה היא המשך הכאבים עד לאיבוד השן. וגם הסכנה של התפשטות העששת לאזורים נוספים.

רופא מומחה לטיפולי שורש

מחיר סתימת שורש

כמו בכל טיפול שיניים, אתם בוודאי רוצים לדעת על מחיר סתימת שורש.

באופן כללי אנו יכולים להגיד כי מחיר סתימת שורש נע בטווח של 1000-1750 שקלים. אך חשוב להיפגש עם רופא השיניים ולבדוק מהו המצב הקיים – בפועל במקרים רבים נדרש גם מבנה וכתר; מחיר טיפול שורש מבנה וכתר הוא כ 4200 שקלים.

המחירים של טיפולי השורש עשויים להשתנות בהתאם לנסיבות. שני הגורמים המרכזיים המשפיעים על עלות טיפול השורש הוא מספר תעלות השן שבהן צריך לטפל, ומיקום השיניים בפה. ככל שיש יותר תעלות, וככל שמיקום השן במקום פחות נוח לעבודה, כך נוצרות יותר עלויות.

מחיר סתימת שורש

מרפאת אמריקן סמייל

זקוקים לטיפול שורש? אתם מוזמנים לפנות למרפאת אמריקן סמייל ברחובות. אצלנו במרפאה מעניקים טיפולים מקצועיים , לצד יחס אישי חם. אנו מציעים טיפולים לכל המשפחה הכוללים טיפולים לצעירים ולמבוגרים.

במסגרת הטיפולים אותם אנו מבצעים במרפאה תוכלו לקבל טיפולי הלבנת שיניים, יישור שיניים שקוף, הכנת סד לילה למניעת חריקת שיניים, שתלים דנטליים, מרפאת חירום לנוער ועוד.

מרפאת שיניים רחובות  – הוראות הגעה בגוגל מפות

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

מחיר סתימת שורש
תוכן עניינים