עקירת שן בינה

דף הבית » עקירה כירורגית » עקירת שן בינה

עקירת שן בינה נדרשת במקרים רבים בהם ישנן בעיות בצמיחת השן הגורמות לכאבים, דלקות ואף משפיעות על יתר השיניים.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

במאמר זה נסביר מהן שיני בינה ומהן הבעיות שיכולות להתעורר. כמו כן נסביר על עקירת השן ונדבר על עקירת שן בינה מחיר.

שן בינה

שיני בינה הן למעשה שיניים טוחנות, אך לא כל השיניים הטוחנות מכונות שיני ביני. זוהי הטוחנת השלישית והאחרונה הנמצאת בעומק הפה. שן בינה צומחת בגיל מאוחר, ומכאן שמה – היא יכולה להופיע בגיל 17 ואפילו אחרי גיל 20.

שן בינה

לצערנו, במקרים רבים צמיחת שיני הבינה מלווה בלא מעט בעיות. ישנה תאוריה המסבירה כי עברנו תהליך אבולוציוני שגרם לפה להיות קטן יותר. אך מספר השיניים לא השתנה, והפה שלנו נהיה צפוף מידי. וכך הופעת שיני הבינה לעתים מעלה את הצפיפות של השיניים בפה, מפעילה לחץ על שיניים אחרות וגורמת לכאבים ולא מעט בעיות.

ולא רק שאין מקום בפה לשיני הבינה, גם צמיחתן יכולה להיות בכיוונים מאוד בעייתיים אשר אינם מאפשרים לשן לפרוץ החוצה בכיוון הרצוי. ובמקרים אלו אין מנוס מאשר להוציא את השן באמצעות עקירת שן בינה.

המצב המתואר כאן שכיח מאוד, אך ישנם גם רבים החיים בשלום עם שיני הבינה שלהם ואינם נתקלים בשום בעיות מיוחדות.

הבעיות בשיני הבינה

אז אמנם לא כולם יסבלו מבעיות הקשורות בשיני הבינה, אך מנגד ישנה גם רשימה ארוכה של בעיות הקשורות בשיני הבינה:

  1. קשה לשמור על היגיינת השיניים – המיקום הלא נוח של שיניי בינה מקשה מאוד על צחצוח השיניים. זהו יכול להיות אזור שבו מצטברות שאריות אוכל, דבר ההופך אותו לאידאלי להתפתחות עששת וזיהומים.
  2. שיניים כלואות – שיני הבינה לא תמיד מצליחות לבקוע החוצה. לא אחת הן נכלאות בתוך החניכיים ולא מוצאות את דרכן החוצה. אך הן ממשיכות לצמוח ולהפעיל לחץ על שיניים אחרות, והדבר גורם לכאבים. במקרה שכזה יש לבצע עקירת שן כלואה.
  3. יוצרות בעיות אורתודונטיות – צמיחת שיני הבינה המפלסות את דרכן אל הפה הצפוף משפיעה על כל יתר השיניים. הן יכולות להתחיל תגובת שרשרת המשפיעה על השיניים האחרות, ובכך ליצור בעיות אורתודונטיות הדורשות טיפול.
  4. משפיעות על צמיחת החניכיים – ישנם מקרים של בקיעה חלקית של השן, דבר הגורם לחניכיים לצמוח ולכסות חלקים מהשן. תופעה זו יוצרת כיסי חניכיים הגורמים להצטברות שאריות מזון, מה שמביא להצטברות רובד חיידקים ודלקות חניכיים.

עקירת שן בינה

עקירת שן בינה

לאור הבעיות הרבות, לעתים אין מנוס מאשר ביצוע עקירת שן בינה. וגם כאשר הוחלט על עקירת השן, אנו יכולים לראות איך כל הבעיות הקשורות בשן הבינה גם מקשות על הוצאתה.

בדרך כלל עקירת שיניים היא הליך פשוט ומהיר, אך כאשר מדובר בשיני בינה, קשה מאוד להוציא אותן. כאשר השיניים כלואות או צומחות בכיוונים לא נכונים, לא ניתן לשלוף את השן בקלות. במקרים רבים יש צורך בביצוע עקירה כירורגית, וזאת באמצעות רופא מומחה לכירורגיית פה ולסת.

הליכי עקירת השן עשויים לכלול ריסוק השן והוצאתה בחלקים, עיקרה נפרדת של כל אחד מהשורשים, ואף הסרת חלק מעצם הלסת. אצל כל מטופל המצב שונה, ולכן יש צורך באבחון הבעיה באמצעות צילומי רנטגן, בהתאם לכך רופא השיניים יקבע איזה הליך לבצע.

עקירת שן בינה מתבצעת בהרדמה מקומית, ולעתים אפילו בטשטוש. התאוששות מעקירת שן בינה דורשת אמצעי זהירות הכוללים הימנעות מאוכל ושתייה חמים, צריכת מזונות רכים, הימנעות מעישון ומאמץ פיזי. רופא השיניים ידריך אתכם כיצד לנהוג לאחר העקירה.

עקירת שן בינה מחיר

עקירה מסוג זה היא ארוכה ומורכבת יותר מעקירה רגילה. גם בגלל כל בעיות הצמיחה שהזכרנו, וגם בגלל מיקום השן במעמקי הפה. לכן מכל הבחינות מדובר בהליך מורכב יותר מעקירת שיניים רגילה, והדבר משליך גם על המחיר.

עקירת שן בינה מחיר עולה כאלף שקלים, זהו סכום צנוע יחסית לפוטנציאל הבעיות היכולות להיגרם כתוצאה מבעיות בצמיחת שן הבינה.
אם יש לכם כאבים שנגרמים בגלל בעיות בשן בינה, אין מנוס מלהוציא את השן. הבעיה הזו לא תחלוף, אלא רק תחמיר ותגרום לבעיות נוספות.
זקוקים לעקירת שן טוחנת ? אתם מוזמנים למרפאת אמריקן סמייל ברחובות. במרפאתו של דוקטור יואל גבריאל תוכלו לקבל את כל טיפולי השיניים במקצועיות ומסירות.

עקירת שן בינה מחיר


אצלנו במרפאה מעניקים פתרון למגוון בעיות שיניים לנוער ולמבוגרים. בין הטיפולים השונים ישנם טיפולי שורש, רפואת שיניים חירום, השתלות שיניים, יישור שיניים שקוף ועוד.

 

דוקטור יואל גבריאל – הוראות הגעה ופרטי יצירת קשר תוכלו למצוא בקישור זה.

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

עקירת שן בינה מחיר
תוכן עניינים