קליניקה ליישור שיניים

דף הבית » יישור שיניים שקוף » קליניקה ליישור שיניים

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מחפשים קליניקה ליישור שיניים? חושבים על טיפול אורתודנטי ומחפשים אחר אורתודנט ברחובות? הגעתם אל המקום הנכון.

אנחנו חושבים שאנחנו כבר יודעים מה אתם הולכים לשאול אותנו – כמה עולה יישור שיניים שקוף. יישור שיניים באמצעות שיטת אינויזליין הוא שיטת יישור השיניים הפופולריות ביותר כיום.  השיטה, המכונה גם פלטות שקופות ליישור שיניים, היא שיטה יעילה, ובעיקר נוחה, המאפשרת לתת מענה טוב לצרכים הטיפולים של בני נוער ומבוגרים.

אורתונדנט

כאן במרפאת השיניים אמריקן סמייל מבצעים טיפולי יישור שיניים באמצעות אינויזליין. זוהי שיטה מתקדמת בה עובדים בצורה שונה מעט מהאופי שבו מתבצע בדרך כלל טיפול אורתודנטי המבוסס על גשר.

טיפול אורתודנטי

אך נתחיל מהסבר קצרצר על השיטה עצמה. על מנת להזיז את השיניים וליישר אותן יש צורך להפעיל עליהן לחץ. איננו יכולים להפעיל לחץ חזק, עלינו להפעיל לחץ מתון לאורך זמן. וכמובן לא סתם לחץ, אלא לחץ הדוחף את השן אל הכיוון הרצוי.

זהו העיקרון בכל טיפול אורתודנטי. אך ההבדל בין שיטת הקשתיות השקופות לבין הגשר הוא הבדל של שמיים בארץ.  כאשר משתמשים בגשר, קליניקה ליישור שיניים מדביק סמכים על השיניים וביניהם ברזלים היוצרים מתיחה ומפעילים לחץ. וכך הוא צריך כל שווה למתוח מחדש את הברזלים בהתאם לצרכים הטיפוליים.

לעומת זאת, שיטת הקשתיות השקופות מצאה דרך יעילה יותר לעשות את אותו הדבר. בשיטה זו מלבישים על השיניים התקן דנטלי נשלף (וכמובן שקוף). ההתקן מיוצר בהתאמה אישית, תוך כדי שימוש בטכנולוגיות הדמיה מתקדמות. המטופל מקבל סדרה של התקנים דנטליים, ובמקום לבקר כל שבוע אצל האורתודנט, ניתן להחליף את ההתקן הדנטלי באופן עצמאי.

וההבדל הזה פותח בפנינו עולם שלם של אפשרויות, וזוהי הסיבה מדוע ישנו ביקוש גדול לטיפולי יישור שיניים בשיטה זו.

קליניקה ליישור שיניים

אורתודנט

אם ברצונכם לטפל בשיניים העקומות, צריך להתחיל מקביעת תור. הדבר הראשון הוא להתרשם מבעיות שיניים – המילה שיניים עקומות היא מילה כללית, אבל כל אחד סובל מבעיות שונות במנשך השיניים. יישור שיניים שקוף יכול להתאים לרוב בעיות שיניים, אך לא לכולן. ולכן נתחיל מפגישת ייעוץ אצלנו במרפאת השיניים.  ולא רק את השיניים יש לבדוק, אלא גם את בריאות החניכיים.

השלב הבא יהיה לבצע צילומים וסריקה של השיניים. זה כולל כמה צילומי רנטגן, וכמה צילומי סטילס של הפנים.  בנוסף תתבצע הדמיה של השיניים באמצעות מכשיר iTero מתקדם. כבר במהלך הסריקה תוכלו לראות את מודל השיניים על מסך המחשב.

לאחר מכן הרופא המטפל יכול לעבוד מול קבצי המחשב ולתכנן את הטיפול. ולמעשה הוא יוכל להציג בפניכם גם הדמיה של התוצאות בגמר הטיפול.

ולאחר שאישרתם את הטיפול, תכנית הטיפול תשלח למעבדות של חברת INVISALIGN בארצות הברית. שם הם מייצרים את הקשתיות.

לאחר שהקשתיות יתקבלו בארץ, אתם תוזמנו אל מרפאת השיניים, שם תלבשו את הקשתיות ותקבלו את כל הוראות הטיפול.

טיפול אורתודנטי

היתרונות של השיטה

ניתן להצביע על כמה יתרונות מרכזיים של יישור שיניים שקוף:

  • השיטה מאפשרת חיזוי של התוצאות והערכת זמן לצורך השגת התוצאות.
  • פחות ביקורים אצל אורתודנט במהלך הטיפול – יש צורך בביקורת חודשית, אך מכיוון שהחלפת הקשתיות היא עצמאית, אינכם צריכים להגיע בתכיפות גדולה אל רופא השיניים.
  • ניתן לשמור על היגיינת השיניים בקלות – כאשר אוכלים או מצחצחים שיניים פשוט מורידים את הקשתיות.
  • פחות גירוי ואי נוחות ברקמות הפה – אין צורך להשתמש בגאם שעווה לשיניים. הקשתיות אינן יוצרות את הגירוי ברקמות כמו הברזלים.
  • פתרון דיסקרטי וכמעט בלתי נראה – הקשתיות שקופות וקשה מאוד לראות אותן גם כאשר מסתכלים מקרוב. זהו יתרון משמעותי עבור כל מי שחושש מהמראה המביך של הברזלים.
  • תוצאות ראשונות תוכלו לראות כבר תוך מספר שבועות – משך הטיפול משתנה ממטופל למטופל, ותוכלו לקבל הערכה מרופא השיניים. אך בגדול אתם תתחילו לשים לב לשינוי כבר לאחר מספר שבועות של טיפול.

קליניקה ליישור שיניים

כמה עולה גשר שיניים שקוף?

ועכשיו נחזור לנקודת ההתחלה, כמה עולה יישור שיניים אינויזליין? המחיר תלוי באופי הטיפול, דבר שיכול להשתנות ממקרה למקרה. ניתן לדבר על טווח מחירים של 11,500-16,000 ש“ח. על מנת לקבל הצעת מחיר, אתם מוזמנים אלינו – מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל. כאן תוכלו לקבל את כל המידע על קשתיות שקופות מחיר.

אצלנו במרפאה מבצעים את כל טיפולי רפואת השיניים האסתטית. מלבד יישור שיניים נוכל גם לדאוג לטיפול הלבנת שיניים. לשאלות נוספות פשוט קבעו תור ונקבל אתכם אצלנו במרפאת השיניים.

מרפאת השיניים אמריקן סמייל מעניקה טיפולי שיניים מתקדמים לכל המשפחה, לרבות טיפול שורש, השתלות שיניים ושיקום הפה. בגוגל מפות תוכלו למצוא הוראות הגעה למרפאת אמריקן סמייל

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

קליניקה ליישור שיניים
תוכן עניינים