מומחה לטיפולי שורש רחובות

דף הבית » טיפולי שורש » מומחה לטיפולי שורש רחובות

מומחה לטיפולי שורש רחובות הוא בעצם רופא אנדודונט. זהו רופא שיניים שעבר התמחות ארוכה של 4 שנים ברפואת שיניים אנדודונטית המטפלת בחלקים שמתחת לכותרת השן.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

רוב רופאי השיניים מבצעים טיפול שורש למרות שאינם מומחים לטיפולי שורש. אך טיפול שורש הוא אחד הטיפולים המורכבים ביותר, ובמקרים רבים הוא עשוי להיות מסובך (מייד נסביר למה) ומחייב רופא מומחה.

בשביל להבין זאת יש להסביר מהו טיפול שורש ומהם שלביו. אחר כך נוכל לדבר על כל הנושאים האחרים, לרבות סתימת שורש מחיר.

טיפול שורש

סתימת שורש מחיר

ישנם מקרים בהם העששת החריפה חודרת לעומק השן ומגיעה למוך השן. זוהי השכבה הפנימית של השן, השכבה בה נמצאים כלי הדם והעצבים. וכן, דלקת במוך השן היא בדרך כלל כואבת מאוד.

כאשר הדלקת מגיעה לשלב זה, חשוב לטפל בהקדם. אחרת אתם צפויים לאבד את השן, והאפשרות היחידה תהיה השתלת שן. התפיסה של שיקום הפה דוגלת בהצלת השיניים, ושמירת השתלות השיניים למוצא אחרון לאחר שלא הצליחו הטיפולים האחרים.

השתלות שיניים הן טיפול מסובך יותר, עם סיכויים וסיכונים. וכמובן גם העלויות בהתאם. לכן ברור שתרצו להימנע מלהגיע לשם.

טיפול שורש נעשה תחת הרדמה מקומית. ולאחר מתן ההרדמה הרופא מנקה היטב את העששת מכל תעלות השן ומוציא את הרקמות הנגועות. זה חייב להתבצע בסביבה סטרילית, ולכן במהלך הטיפול ישנו התקן המכונה סכר גומי, המסייע לשמור על סביבת השן סטרילית.

לאחר הניקוי והחיטוי של מוך השן יתבצע איטום, וזוהי בעצם סתימת השורש. כמו כן תזדקקו להתקנת מבנה ועליו כתר. בתחילה תסתובבו עם כתר זמני למשך שבוע שבועיים, ולאחר מכן יותקן הכתר הקבוע.

מומחה לטיפולי שורש רחובות

תעלות השן הן בעלות מבנה בעייתי מאוד לגישה, וזה תלוי גם במיקום השן בפה. בגלל קשיי הגישה ישנה סכנה כי לא ינוקו בצורה מושלמת, ובמהרה המקום יזדהם שוב ויביא לכישלון הטיפול.

וזו הסיבה מדוע לפעמים מוטב לפנות אל מומחה לטיפולי שורש רחובות. לא רק שלרופא מומחה ישנו ניסיון רב יותר בהליכים אלו, הוא גם מחזיק בציוד מיוחד שמאפשר לו לעשות את העבודה הזו בצורה יסודית ולהגדיל את סיכויי ההצלחה של הטיפול.

מומחה לטיפולי שורש רחובות

טיפול שורש מבנה

לאחר שהבנו את הצורך בטיפול שורש ולמה רופא שיניים צריך לבצע אותו, זהו הזמן לדבר על טיפול שורש מבנה.

כפי שהבנתם טיפול השורש יורד למעמקי שורשי השן, והדבר דורש קידוח והסרת כל העששת מכותרת השן מהשורש. התוצאה המתקבלת היא כותרת שן חלשה שיכולה בקלות להישבר ואינה יכולה לבצע את פעולת הלעיסה הדורשת כוח רב. מה גם שישנה פגיעה במראה האסתטי.

טיפול שורש מבנה הוא בעצם הרכבת המבנה לאחר שבוצע טיפול השורש. המבנה הוא הכלי שמאפשר להחזיר את השן לתפקוד, ועלי גם יורכב הכתר המעניק לשן חזות חיצונית יפה.

ניתן לחלק את סוגי המבנה לשני סוגים, מבנים יצוקים ומבנים מיידיים.

מבנה מיידי מתאים לשיניים שיחסית נשמרו במצב טוב. זהו בורג מתכתי המקובע אל תוך אחת מתעלות השן. הדבר עשוי להזכיר השתלות שיניים, אך טיפול שורש מבנה הוא דבר שונה.

שתל דנטלי מקובע אל תוך עצם הלסת, וזהו תהליך שונה ומורכב יותר אשר הרכבת מבנה.

המבנה יעניק יציבות וחוזק לשן, והוא גם זה האוחז בכתר.

אך לא תמיד ניתן להשתמש במבנה מיידי בצורת בורג. כאשר מצב השן רעוע, יש צורך במבנה ייצוק. מבנה ייצוק דורש לקיחת מידות והכנתו במעבדות שיניים.

לאחר הרכבת המבנה, מומחה לטיפול שורש יעבור לשלב התקנת הכתר. גם הכתר דורש התאמה למטופל והוא מיוצר בהתאמה אישית במעבדת השיניים. זה עשוי לקחת מספר ימים, ולכן בינתיים עד הטיפול הבא הרופא יתקין כתר זמני.

הכתר הזמני מעניק מענה זמנה וסביר של שן טבעית. אך כמובן שאינו באיכות גבוהה ואינו בעל עמידות ארוכת טווח. ולכן חשוב לבצע את הרכבת הכתר בהקדם. ולאחר התקנת הכתר הטיפול הסתיים.

כתרים צריכים לתת מענה לשני צרכים : האחד הוא הצורך בכתר חזק ועמיד אשר יאפשר לכם ללעוס ללא מגבלות. והצורך השני הוא כתר בעל מראה אסתטי התואם למראה השיניים בצורתו ובצבעו.

ישנם חומרים שונים, כאשר כתר זירוקניה נחשב לאחד השכיחים. הוא גם חזק ועמיד, וגם עונה על הצרכים האסתטיים. במקרים רבים, כאשר רופא השיניים מחליט על צבע הכתר, הוא ימליץ לכם על הלבנת שיניים, והזמנת כתר בהיר יותר מהמצב הנוכחי. כך הוא יתאים למראה השיניים לאחר ההלבנה.

טיפול שורש מבנה

סתימת שורש מחיר

סתימת שורש היא אינה סתימה רגילה, היא דורשת זמן רב ולכן היא גם יקרה יותר. סתימת שורש מחיר נעה בטווח של 1000-1750 ש“ח. אך יחדיו עם מבנה וכתר עלות הטיפול עשויה להגיע ל 5,500 שקלים.

נכון, סכום גבוה, אך עדיין מוטב להשקיע את הסכום הזה. מחיר השתלת שיניים גבוה פי כמה וכמה.

זקוקים לטיפול שורש? אתם מוזמנים לפגישת אבחון אצלנו במרפאה. מרפאת שיניים רחובות אמריקן סמייל מעניקה שירות מקצועי ומסור, עם בעיות למגוון בעיות השיניים.

אצלנו במרפאה ניתן לקבל פתרונות של טיפול בדלקת חניכיים, סתימות, טיפול שורש, הלבנת שיניים, השתלת עצם, יישור שיניים שקוף ועוד.

מוזמנים לבקר אצלנו במרפאה – הוראות הגעה.

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

טיפול שורש מבנה
תוכן עניינים