מומחה טיפול שורש

דף הבית » מרפאת שיניים » מומחה טיפול שורש

מומחה טיפול שורש, או ליתר דיוק מומחה לרפואה אנדודנטית, הוא אחד מתחומי ההתמחות ברפואת השיניים. אמנם כל רופא שיניים מבצע טיפול שורש, אך כאשר מבינים את מורכבות הטיפול וחשיבות הצלחתו, מבינים מדוע כדאי לחפש מומחה לטיפול שורש רחובות ולא לעשות זאת אצל כל רופא שיניים.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התפחות הרפואה האנדודנטית

תופתעו לגלות כי תחום רפואת השיניים הוא תחום חדש יחסית. בעיות שיניים תמיד היו, אך רופאים המתמחים ברפואת שיניים החלו להופיע רק בתחילת המאה העשרים. ובהמשך, עם התרחבות הידע והטכנולוגיות, הופיעו גם תחומי התמחות נוספים ברפואת השיניים, כאשר אנדודנטיה הוא אחד מהם.

בניגוד לרפואת שיניים המתעסקת בכותרת השן, אנדודנט מתעסק בחלקים הנמצאים מתחת לחניכיים. שורשי השן ומחלות באזור סב חוד השורש. עיקר הטיפול אותו מבצע רופא שיניים בעל התמחות באנדודנטיה הוא טיפול שורש, על סוגיו השונים. ולכן רופאים בעלי התמחות זו מכונים מומחים לטיפולי שורש.

טיפול שורש כואב

אנדודנט הוא רופא שיניים לכל דבר. כלומר הוא למד רפואת שיניים בדיוק כמו כל יתר רופאי השיניים. אך לצד הלימודים הרגילים המשיך לתקופת התמחות של מספר שנים בה רכש ניסיון רב בטיפולי שורש. כלומר הוא מרחיב גם את הידע וגם את הניסיון בתחום, ולומד לעבוד עם כלי עבודה שאינם זמינים ליתר רופאי השיניים. ולכן מגיע לו התואר מומחה.

במקרים רבים, טיפולי שיקום הפה דורשים שילוב ידיים של רופאים בעלי מספר התמחויות. מומחה לשיקום הפה הוא זה המנהל את התכנית הטיפולית, ורופאים בעלי התמחויות אחרות לוקחים בה חלק. והם עשויים לכלול גם אורתודנט מומחה ואחרים.

מומחה טיפול שורש

בשביל להבין מדוע צריכים רופא שיניים מומחה לטיפול שורש, יש קודם כל להבין את מורכבות הטיפול ואת חשיבותו של טיפול השורש. אז נתחיל מהסבר מהו טיפול שורש?

טיפול שורש (מכונה גם סתימת שורש) הוא טיפול שעלינו לבצע כאשר ישנו זיהום קשה בשן שחדר למוך השן. מוך השן הוא הרקמות הרכות של השן, המקום בו ישנם עצבים. וזוהי גם הסיבה מדוע מרגישים כאבים. אם יש לכם כאבים חזקים בשיניים, סביר להניח כי אתם זקוקים לטיפול שורש.

טיפול השורש נועד לנקות את הזיהום מתוך מוך השן ותעלות השורש. יש לאיבר את כל הרמות המזוהמות ולבצע איטום של התעלות. התאוריה פשוטה, הביצוע קצת פחות.

זהו אינו איזור גלוי לעין, וגם מבנה התעלות מורכב מאוד, כך שניקוי יסודי של התעלות הוא דבר בעייתי. במידה ולאחר הטיפול הזיהום יחזור, המשמעות היא שהטיפול נכשל והרקמות לא נוקו בצורה מוחלטת. במקרים שכאלו יש לבצע טיפול חוזר.

חשוב גם להבין כי טיפול שורש הוא ההזדמנות האחרונה להציל את השן. כאשר הזיהום מגיע אל תעלות השן, מלבד הכאבים, זהו רק עניין של זמן עד שתאבדו את השן. התפיסה השיקומית היא תמיד לנסות להציל את השן. ובמידה ולא ניתן, האפשרות השנייה היא השתלת שיניים.

על מנת לבצע את הטיפול, יש להיעזר בצילומי רנטגן. באמצעות צילומי הרנטגן הרופא יכול לראות את תעלות השן, אורכן וצורתן. בשביל לגשת לתעלות השן יש לבצע קידוח בשן. הכלי שבו משתמשים מכונה ”פוצר“, זהו כלי המרחיב את תעלות השן ומאפשר הגעה לקצה שורש השן.

מתי צריך מומחה לטיפולי שורש

מומחה לטיפול שורש רחובות נדרש במקרים שבהם הטיפול מורכב. מבנה תעלות השן הוא אינו מבנה אחיד, ובכל שן יתכנו ההפתעות שלה לרבות תעלות שן מפותלות וקשות לגישה.

במקרים שכאלו חשוב לעשות זאת עם מומחה טיפול שורש אשר מביא איתו את הניסיון ואת הכלים המיוחדים לצורך ביצוע של טיפולים מסוג זה. כמו כן במידה ומדובר בניתוח שורש, חידוש טיפול שורש או טיפול שורש חוזר, עשו זאת עם רופא מומחה.

מומחה לטיפולי שורש עובד עם כלים מיוחדים, לרבות מיקרוסקופ דנטלי המאפשר לבצע קידוחים עדינים בצורה מדויקת.

מומחה לטיפולי שורש

כמה עולה טיפול שורש

מחיר טיפול שורש תלוי ברמת המומחיות של הרופא וסוג הטיפול. זהו טיפול ארוך ומורכב יותר מאשר סתימה רגילה בשן, ולכן הוא גם עולה יותר.

אך לא רק עלות טיפול השורש היא מה שצריך לקחת בחשבון אלא גם את עלות הכתר. לאחר טיפול שורש בדרך כלל נדרש מבנה וכתר, והדבר מוסיף לעלויות. ישנם סוגים שונים של כתרים, כאשר כתר זירוקניה נחשב לאיכותי ביותר, ולכל אחד מחיר אחר.

לכן כאשר מגיעים אל מרפאת שינים רחובות, כדאי לדבר על טיפול שורש מבנה וכתר מחיר.

מומחה לטיפול שורש רחובות

סובלים מכאב חד וחריף בשן? ככל הנראה אתם צריכים טיפול שורש בהקדם. ואם לא, אז למה לחכות לכאבים ולטיפולי השורש?

אפשר להימנע מטיפולי שורש באמצעות שמירה על השיניים. חור קטן שאינו מטופל יעמיק ויהפוך בסופו של דבר לזיהום במוך השן ותעלות השורש. באמצעות ביקורים תקופתיים אצל רופא השיניים ניתן לזהות את הבעיות בשלב מוקדם.

אתם מוזמנים לבוא לביקור במרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל. כאן מבצעים טיפולי שיניים מתקדמים, לרבות יישור שיניים שקוף, הרמת סינוס, הלבנת שיניים ועוד.

בגוגל מפות תוכלו למצוא הוראות הגעה למרפאת אמריקן סמייל

 

מומחה טיפול שורש | מומחה לטיפול שורש רחובות

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

מומחה לטיפולי שורש
תוכן עניינים