גשר בשיניים עם גומיות

דף הבית » גשר בשיניים » גשר בשיניים עם גומיות

לפני שנדבר על גשר בשיניים עם גומיות ולמה יש גומיות בשיניים, בואו נתחיל מכה שלבים קודם ונדבר על יישור שיניים.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

יישור שיניים הוא אחד הטיפולים המבוקשים ביותר, וגם החשובים ביותר. רבים מתעניינים בטיפולים אלו על מנת לקבל חיוך יפה עם שיניים ישרות, וזו בהחלט מטרה ראויה. אך הסיבות לטיפול הן גם סיבות בריאותיות. באמצעות טיפולי יישור שיניים ניתן לפתור בעיות רבות הקשורות לפה והלסת, וגם למנוע בעיות עתידיות. לכן ישנן סיבות טובות מדוע ליישר את השיניים, ואף כתבנו על כך במאמרים קודמים.

כמו כן ישנן שיטות יישור שיניים שונות, כמו למשל יישור שיניים שקוף (פלטה שקופה ליישור שיניים) שנחשב לשיטה פופולרית ומוצלחת ביותר. אך מנגד, רבים עדיין ממשיכים להשתמש בגשר לשיניים, שיטה ותיקה וטובה ליישור השיניים.

גומיות בשיניים

מהו גשר לשיניים

גשר לשיניים הוא ההתקן הדנטלי השכיח ביותר ליישור השיניים. המטרה של הגשר היא להזיז את השיניים באמצעות הליך ארוך של הפעלת לחץ מתון על השיניים. וכך לאט לאט, משבוע לשבוע אנחנו יכולים להזיז את השיניים למקומן הרצוי בצעדים קטנים.

גשר בשיניים כולל סמכים המודבקים לשיניים, ויש להן מראה של קוביות קטנות. ובין הסמכים ישנה מערכת של חוטי מתכת עם גומיות בשיניים. ובאמצעות הברזלים והגומיות ניתן להפעיל את הלחץ המביא לתזוזת השיניים.

שיטה זו משמשת אותנו עשרות שנים בהצלחה רבה. נכון שישנן שיטות אחרות ופחות בולטות, אך עדיין שיטה זו רלוונטית ומבוקשת מאוד. והיתרון שלה הוא העלות הנמוכה בהשוואה לשיטות החדשות יותר. אך שלא יהיה ספק, התוצאות של השיטה הן מעולות.

גשר בשיניים עם גומיות

אם תסתכלו היטב על הגשר, תוכלו לשים לב כי ישנן גומיות קטנטנות סביב קוביות המתכת (סביב הסמכים). אז בעצם השאלה היא מה תפקידן של גומיות בשיניים?

גומיות אלו נועדו לקבע את החיבור בין הסמכים לחוטי המתכת, ורופא השיניים יתקין אותן במהלך התקנת הגשר. הוא אפילו יתן לכם לבחור את צבע הגומיות אם תרצו, למרות שאין לזה משמעות מבחינת הטיפול.

גומיות אלו עשויות מחומרים עמידים, והן מחזיקות מעמד גם כאשר אתם אוכלים ושותים, אך הן אינן מחזיקות לנצח. בכל פעם שאתם מבקרים אצל האורתודנט הוא צפוי להחליף את הגומיות הקיימות בגומיות חדשות (גם אם לא נגרם להן נזק).

ובמידה ונקרעה או השתחררה גומייה, חשוב להגיע אל רופא השיניים על מנת להחליף אותה.

האם בכל גשר יש גומיות?

לא, לא כל גשר עושה שימוש בגומיות. כיום ישנם גשרים המכונים גשר עם סמכים ננעלים, אשר מגיעים במבנה מיוחד שאינו מצריך שימוש בגומיות. בגשר זה הסמכים תוכננו מראש בצורה המאפשרת להם להינעל חוטי המתכת, מבלי צורך בגומיות.

ישנם כמה יתרונות לשימוש בגשר עם סמכים ננעלים: הם מצריכים פחות ביקורים אצל רופא השיניים, ואין מקרים שבהם מגיעים אל הרופא בגלל גומייה שנקרעה. כמו כן הם יכולים לאפשר טיפול מהיר יותר ולסייע לשמור על היגיינת הפה במהלך הטיפול (הרי הגומיות הן עוד נקודה שבה מצטבר זיהום).

גומיות בשיניים

בדרך כלל כאשר מדברים על גומיות בשיניים, הכוונה היא לאותן הגומיות שמקבעות את הברזלים. אך קיימות גומיות נוספות המכונות גומיות בין לסתיות, וגם אותן אפשר לפגוש בחלק מטיפולי השיניים.

גומיות בין לסתיות נועדו לתן בעיות במנח הלסתות כאשר מיקומן אינו תקין. לא כל המטופלים סובלים מבעיות במח הלסת, ובין אלו שכן, הבעיות יכולות להיות שונות. מסיבה זו ישנן גומיות שונות ובעלות עצמת מתיחה שונות.

האופן שבו משתמשים בגומיות, מיקומן וסוגן משתנים מאוד בהתאם לצרכים הטיפולים. האורתודנט ינחה אתכם לגבי אופן השימוש בהן.

גשר בשיניים עם גומיות

יישור שיניים אמריקן סמייל

סובלים משיניים צפופות? שיניים לא ישרות או בעיות של יישור לסת? פנו אל מרפאת שיניים אמריקן סמייל, כאן תוכלו לעבור טיפול יישור שיניים ברחובות.

במרפאה המקצועית תוכלו לעבור אבחון וקביעת תכנית טיפולית לצורך יישור השיניים, לצד טיפולי רפואה אסתטית. אנו עובדים במחבר שיטות, לרבות יישור שיניים קשתיות שקופות.

כאשר נסיים תוכלו ליהנות משיינים ישרות ויפות, וחיוך שלא צריך להתבייש בו. כך גם נפתור את כל הבעיות הפוגעות בבריאות הפה והלסת, גם נאפשר לכם להרגיש טוב ולהיות מלאי ביטחון.

להזכירכם, המרפאה המקצועית של דוקטור יואל גבריאל היא המקום שבו תוכלו לקבל יחס חם ואישי, לצד מגוון טיפולי שיניים מתקדמים לרבות השתלת שיניים למחוסרי עצם, הרמת סינוס, טיפול שורש ועוד.

גשר בשיניים עם גומיות | גומיות בשיניים

מרפאת אמריקן סמייל בגוגל מפות

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

גשר בשיניים עם גומיות
תוכן עניינים