רופא שיניים ביבנה

רופא שיניים מומלץ

רופא שיניים ביבנה

מחפשים רופא שיניים ביבנה? ברצוננו להזמינכם אל מרפאת השיניים אמריקן סמייל בראשות דוקטור יואל גבריאל. נכון, אמריקן סמייל היא איננה מרפאת שיניים ביבנה, אך היא נמצאת ממש מעבר לפינה – ברחובות. ורבים מתושבי רחובות, המחפשים רופא שיניים ביבנה, בסופו של דבר מחליטים לבחור במרפאתו של דוקטור יואל גבריאל.

מרפאת שיניים ביבנה

רופא שיניים יבנה

כאשר מדובר בבריאות שלכם אתם לא רוצים להתפשר. ונסיעה קצרה לרחובות היא בהחלט מוצדקת כאשר חשוב לכם לקבל טיפולים איכותיים ומקצועיים, ויחס מקצועי מכל צוות המרפאה. נראה שאלו הם דברים שאין להם מחיר.

אחת הסיבות המרכזיות מדוע להגיע אל מרפאת השיניים שלנו היא מגוון הטיפולים שאנו מעניקים. ביכולתנו לתת מענה למגוון בעיות שיניים וחניכיים, לרבות:

סתימות – סתימה בשן היא אחד מטיפולי השיניים הבסיסיים ביותר. הדגש כמובן הוא לזהות את הבעיות בשלב מוקדם, כך תוכלו להימנע מטיפולי שורש יקרים. זכרו תמיד שלא מחכים לכאבי השיניים בשביל לקבוע תור, יש לבקר רופא שיניים ביבנה פעם בחצי שנה לצורך בדיקה שגרתית. פשוט קבעו ביקור רופא שיניים.

עקירות – ישנם מקרים בהם צריך לעקור את השן. ואיננו מדברים רק על עקירה לפני השתלה, אלא בעיקר על מצבים מורכבים יותר בהם יש לבצע עקירת שיני בינה, ולעתים יש גם צורך לבצע עקירה כירורגית.

טיפולי שורש – במקרים בהם העששת מגיעה אל שורש השן, יש לבצע טיפול שורש. אלו הם גם המקרים בהם אתם מרגישים כאב חד, שממש פוגע לכם בתפקוד היומיומי. במידה ואתם סובלים מכאב חזק וזקוקים לשירות דחוף, אנו תמיד שומרים מקום ביומן למקרים הדחופים. קבעו תור לצורך קבלת עזרה ראשונה להקלה בכאב, ולאחר מכן נקבע תור לסיום הטיפול.

כתרים – לא אחת לאחר טיפולי שורש יש צורך במבנה וכתר. כך ניתן להעניק חוזק לשן וגם מראה חיצוני יפה.

השתלות דנטליות – השתלות שיניים נחשבות לאחד מהטיפולים היקרים ביותר, אך כמובן שאנו עושים את כל המאמצים להעניק לכם מחירים הוגנים ותחרותיים. וזאת מבלי להתפשר על איכות הטיפול. אלו הם טיפולים בהם ישנה חשיבות גדולה למקצועיות והניסיון, ולא אחת מגיעים אלינו מטופלים מיושבים מרוחקים.

רופא שיניים ביבנה

פתרונות למחוסרי עצם – במקרים רבים מטופלים הזקוקים להשתלה פונים אל רופא שיניים יבנה ונאמר להם שאינם מתאימים להשתלה. כאשר הסיבה המרכזית היא בדרך כלל מחסור חמור בעצם שאינו מאפשר לבצע את ההשתלה. אם זהו המקרה שלכם, אנו מזמינים אתכם למרפאת השניים שלנו. כאן ניתן לבצע השתלות שיניים למחוסרי עצם. יתכן כי נעשה הליך מקדים של השתלת עצם, או פתרונות מיוחדים כמו שתלים זיגומטיים. אך קודם כל יש צורך באבחון.

טיפולי יישור שיניים – עוד טיפול מבוקש הוא טיפול יישור שיניים. טיפולים אלו נועדו לתת לכם חיוך יפה עם שיניים ישרות, אך ישנם גם סיבות בריאותיות ליישור השיניים. טיפולים אלו שכיחים מאוד בקרב בני נוער, אך אצלנו במרפאה ניתן לבצע גם טיפולי יישור שיניים למבוגרים.

רופא שיניים ביבנה

כאשר מחפשים רופא שיניים מומלץ ישנה מערכת שלמה של שיקולים. חשוב להקפיד על רמה מקצועית גבוהה וניסיון, ועל זה אין להתפשר. הרי לא תעלו בדעתכם לבצע השתלת שיניים אצל רופא שמעולם לא עשה זאת. אך בנוסף לשיקולים הרפאויים גם שיקולים אחרים כמו מחירי הטיפולים, היחס האישי והתחושה הנעימה שאתם מקבלים כאשר אתם מגיעים אל הקליניקה.

אצלנו במרפאה מקפידים על כל הפרטים, ודואגים לתת לכל המטופלים יחס חם ואכפתי. יש לנו ניסיון רב, והמחירים שלנו הוגנים. לכן אין פלא כי רבים מאלו המחפשים מרפאת שיניים ביבנה, בסופו של דבר מגיעים אל דוקטור יואל גבריאל ברחובות.

רופא שיניים יבנה

רופא שיניים מומלץ

אז אמנם איננו נמצאים ביבנה, אך אנחנו ממש קרובים ואנו מציעים לכם הרבה. אצלנו ניתן לקבל את כל שירותי רפואת השיניים, ויחס חם ומקצועי. כאשר מחפשים רופא שיניים מומלץ, רבים יסכימו כי דוקטור יואל גבריאל הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר.

דוקטור גבריאל מביא איתו ניסיון רב בטיפולי שיניים. הוא למד רפואת שיניים בארצות הברית, ושם גם ביצע התמחות ועסק במקצוע. וכאשר הגשים את חלומותיו הציוניים ועלה לארץ עם משפחתו, הוא פתח מרפאת שיניים מובילה ברחובות.

במרפאת השיניים תוכלו ליהנות מהיחס החם, השירות המקצועי, וטיפולי שיניים המבוססים על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

אתם מוזמנים לפגישת הכרות, ואנו בטוחים כי תדעו לעשות את הבחירה הנכונה.

שיקום הפה ברחובות  – הוראות הגעה בגוגל

רופא שיניים ביבנה רופא שיניים יבנה |מרפאת שיניים ביבנה

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).