פלטה שקופה לשיניים

גשר בשיניים עם גומיות

פלטה שקופה לשיניים

פלטה שקופה לשיניים היא פתרון יישור השיניים המבוקש ביותר כיום, גם בקרב נוער וצעירים, וגם בקרב מבוגרים. לא כולם מודעים לשיטות השונות ליישור שיניים, ולא מבינים שפתרונות כמו גשר בשיניים עם גומיות הם אינם האפשרות היחידה. אז הפעם נרצה לדבר על אפשרות זו, היתרונות שלה וכל מה שצריך לדעת. וכמובן כמה מילים על פלטה שקופה לשיניים מחיר.

מי מאיתנו אינו חולם על חיוך יפה ומושלם כמו בפרסומות. אבל בפועל מעטים מאוד הם אלו הנולדים עם שיניים מושלמות באופן טבעי, כולם סובלים משיניים עקומות במידה מסוימות ולכן נזקקים לטיפולי יישור שיניים; אצל חלקנו מדובר בתיקונים קלים, אצל אחרים תיקונים משמעותיים. אלו הם טיפולים פופולריים בקרב נוער ובני נוער, ובאמת זהו הגיל האידאלי לבצע אותם. אך מצד שני אין מניעה מלבצע טיפולי יישור שיניים למבוגרים.

פלטה שקופה לשיניים

גשר בשיניים עם גומיות

במשך שנים רבות שיטת יישור השיניים הידועה ביותר הייתה גשר בשיניים עם גומיות. בשיטה זו הודבקו לשיניים סמכים הנראים כקוביות ברזל. וביניהם נמתחו גומיות המפעילות לחץ על השיניים.
למרות השיפורים הטכנולוגיים והאפשרות להשתמש בסמכים שקופים, ואף פתרונות של יישור שיניים גשר פנימי, עדיין שיטה זו אינה נחשבת כאטרקטיבית עבור אנשים רבים. נכון שהם חולמים על מראה שיניים ישר, אך המבוכה הגדולה של גשר בשיניים עם גומיות, לצד אי הנוחות הכרוכה בו, הרתיעה אותם.
רבים נמנעו מטיפולי יישור שיניים בגלל חוסר הנוחות והמבוכה, אך בפועל הם שילמו מחיר של אי נוחות וחוסר ביטחון עצמי. וזאת לצד בעיות בריאותיות הנובעות מהקושי בשמירה על היגיינת השיניים.

לשמחתנו כיום ישנן שיטות של יישור שיניים ללא גשר, זאת באמצעות פלטה שקופה לשיניים. לשיטה זו שמות שונים, כמו למשל יישור שיניים קשתיות שקופות או יישור שיניים אינויזליין.

פלטה שקופה לשיניים מחיר

ישור שיניים ללא גשר

יישור שיניים בלי גשר מאפשר לכם להגשים את החלום של שיניים ישרות וחיוך יפה, וזאת מבלי להסתובב תקופה ארוכה עם גשר ברזלים בשיניים, ובלי כל חוסר הנוחות הכרוכה בו. זוהי השיטה המרכזית היום הנחשבת בתור שיטת יישור שיניים שקוף.

פלטה שקופה לשיניים יכולה להתאים בתור טיפול לנוער ומבוגרים. היא מתאימה לרוב המקרים, אך אנו ממליצים על פגישה מקדימה עם רופא שיניים מומחה לאורתודונטיה, על מנת לבדוק האם זוהי השיטה המתאימה עבורכם.

בשיטה זו משתמשים בקשתיות שקופות אותם מלבישים על השיניים. הן מיוצרות בהתאמה אישית, לאחר מדידות מדויקות. הן מפעילות לחץ על השיניים ובאמצעות סדרה של קשתיות, עבור השלבים השונים של הטיפול, אנו יכולים להביא את השיניים למקומן הרצוי.

יישור שיניים ללא גשר

פלטה שקופה לשיניים

הזכרנו כמה פעמים את היתרון האסתטי של שיטה זו – במקום גשר בולט ולא אסתטי, פתרון שקוף וסולידי המאפשר לשמור על הטיפול בצורה קצת יותר דיסקרטית. אך זהו אינו היתרון היחידי של השיטה.

יישור שיניים ללא גשר מביא איתו יתרונות נוספים. יתרון ראשון הוא שאין צורך בביקורים תכופים אצל רופא השיניים. כן, יש צורך בביקורת תקופתית ומעקב אחר הטיפול, אך אין צורך במתיחה של הגומיות; החלפת הקשתיות מתבצעת בבית באופן עצמאי. מי שעבר טיפול בגשר עם סמכים גם יודע כי לפעמים יש לרוץ אל רופא השיניים כאשר הם נופלים. ואילו כאן אין סמכים וזה לא יכול להתרחש.
יישור שיניים עם קשתיות שקופות גם מקל עליכם בעת השמירה על היגיינת השיניים. ניתן להסיר את הפלטה לכמה דקות, במהלכן תוכלו לבצע צחצוח יסודי וגם להעביר חוט דנטלי. ולאחר מכן ניתן להחזיר אותן למקומן.

גשר בשיניים עם גומיות

פלטה שקופה לשיניים מחיר

היתרונות של השיטה ברורים, אך מה לגבי פלטה שקופה לשיניים מחיר? מקובל לחשוב כי זהו טיפול יקר יותר משיטות יישור שיניים אחרות, אך כאשר בודקים את הדברים מגלים שההבדלים אינם משמעותיים. וכאשר משקללים את היתרונות של השיטה, מבינים כי שיטה זו משתלמת.
פלטה שקופה לשיניים מחיר נע בטווח של 11,500-16,000 שקלים. כמובן שזוהי הערכה גסה, ואין תחליף לפגישת אבחון והצעת מחיר אישית, אך אלו הם המחירים המקובלים בתחום יישור השיניים.
אם תרצו לדעת עוד על השיטה, וגם לקבל הצעת מחיר אישית, אתם מוזמנים לפנות אל מרפאת שיניים ברחובות. כאן במרפאת השיניים בראשותו של דוקטור יואל גבריאל תוכלו ליהנות מטיפולים אורתודנטיים ומגוון טיפולי רפואת שיניים אסתטית, ושירותי מרפאת שיניים חירום.

מרפאתנו נמצאת בגורודיסקי 31, רחובות (קומה 1) – הוראות הגעה בגוגל מפות.

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).