עקירה כירורגית מחיר

כמה עולה עקירה כירורגית של שן בינה

עקירה כירורגית מחיר

עקירה כירורגית מחיר היא שאלה התלויה באופי הטיפול. לא כל מקרה של עקירת שן כירורגית הוא זהה, מקרים מסוימים עשויים להיות מורכבים ולכן גם יקרים יותר. במאמר זה נדבר על עלות עקירה כירורגית, אך לפני שנדבר על מחיר עקירה כירורגית, כדאי להסביר בכמה מילים במה מדובר.

עקירת שן בינה כירורגית מחיר

בנסיבות שונות אנשים נזקקים לעקירת שיניים, אלו יכולות להיות שיניים שלא ניתן להציל או עקירת שן בינה בעייתית. ברמת העיקרון עקירת שן היא הליך פשוט הנעשה באמצעות צבת מיוחדת וכמובן תחת הרדמה. באמצעות הצבת הרופא משחרר את השן מאחיזתה ושולף אותה החוצה.

אך מכיוון שמבנה השיניים הוא לא תמיד מושלם, בעיקר כאשר מדובר בשיני בינה, לא תמיד ניתן לשלוף אותה בצורה שגרתית. במקרים אלו יש לבצע עקירה כירורגית. כלומר עקירת שיניים הנעשית באמצעות הליך כירורגי.

שיניי בינה הן בדרך כלל הבעייתיות ביותר. צמיחה לא טובה של שיני בינה מפעילה לחץ על השיניים האחרות ועלולה לגרום לכאבים, דלקות וציסטות. לכן במקרים רבים יש צורך לעקור אותן. מכיוון שזוהי עשויה להיות שן כלואה ההליך הכירורגי עשוי לדרוש את שבירת השן והוצאתה בחלקים.

עקירה כירורגית מחיר

עקירה כירורגית מחיר

בטרם מבוצעת עקירת שיניים יש צורך בבדיקה ואבחון באמצעות רופא שיניים. את זה תוכלו לעשות כאן אצלנו, אצל רופא שיניים ברחובות. הרופא עשוי להשתמש בצילום פנורמי, צילום רנטגן ואף צילומי CT לצורך קבלת ההחלטה לגבי הצורך בעיקרה, והאופן שבו היא תתבצע.

עקירת שן כירורגית מתבצעת באמצעות חיתוך רקמת החניכיים לצורך חשיפת השן והעצם. במקרים מסוימים נדרשת גם הסרה של שכבת עצם. ברוב המקרים זה נעשה באמצעות הרדמה מקומית, אך במקרים חריגים עושים זאת בהרדמה מלאה. משך הטיפול ארוך יותר מעקירה סטנדרטית, הוא נמשך כשעה.

כל מקרה הוא שונה, אך באופו כללי עלות עקירה כירורגית היא כ 750-1200 ש“ח. איננו מדברים על מחיר עקירה כירורגית שן בינה, כאן המחירים עשויים להיות גבוהים יותר בשל מורכבות הבעיה.

מחיר עקירה כירורגית שן בינה

כמה עולה עקירה כירורגית של שן בינה

עקירה כירורגית שן בינה מחיר

מכיוון שמדובר בהליך מורכב יותר מאשר עקירה כירורגית של שן רגילה, כאן טווח המחירים הוא מעט גבוה יותר. מחיר עקירה כירורגית שן בינה נע בטווח של 750-1200 ש“ח. כאשר מצבים של שן בינה כלואה הם היקרים ביותר.

מה משפיע על עקירת שן בינה כירורגית מחיר?

השאלה הראשונה היא סוג העקירה. במקרים בהם מדובר בשן בינה הכלואה מתחת לחניכיים או מתחת לשן אחרת, המחיר יקר יותר. עקירות שכאלו מבוצעות על ידי רופא שיניים כירורג. הן דורשות חיתוך רקמת חניכיים וביצוע תפרים.

הנקודה השנייה המשפיעה על מחיר עקירה כירורגית היא מיקום שן הבינה. קרבה לעצם הופכת את העקירה למסובכת יותר. ובדרך כלל אלו הם המקרים בהם נדרש גם צילום CT המוסיף לעלויות. גם קרבה לשיניים אחרות או מצב בו השן או חלקה נמצאים תחת שן אחרת, מוסיפים לעלויות.

ישנם גם היבטים נוספים אותם בוחן רופא השיניים כמו זווית השן והאופן שבו היא נאחזת בעצם.

עלות עקירה כירורגית

מחיר עקירה כירורגית שן בינה

כמו כל סוג של טיפול שיניים, אתם מוזמנים לערוך השוואת מחירים ולשאול כמה עולה עקירה כירורגית של שן בינה. אם יש צורך בעקירת השן, אין מניעה מזה. השן עלולה לגרום לבעיות רבות אשר יגרמו לכם סבל וגם להוצאות. אם זיהוי הבעיה מוטב למהר לעקור את השן.

זכרו שמדובר בבריאות שלכם, ולכן כאשר אתם בודקים לגבי עקירה כירורגית מחיר, אל תתפשרו על המקצועיות והניסיון של רופא השיניים.

עקירה כירורגית שן בינה מחיר

מחיר עקירה כירורגית

מלבד שאלת המחיר, חשוב שרופא השיניים יסביר לכם על כל ההליך, הסיבוכים האפשריים וחשוב מאוד גם על האופן שבו צריך להתנהל בימים שלאחר ביצוע עקירת שן כירורגית, במיוחד כאשר מדובר בשן בינה. יש להיזהר ממאכלים קשים, לצחצח את השיניים בעדינות ולמנוע דימומים וזיהומים. רופא שיניים יסביר לכם הכל, מה מותר ומה אסור.

עלות עקירה כירורגית

מרפאת שיניים ברחובות, אמריקן סמייל, היא המקום בו תוכלו ליהנות משירות מקצועי. כאן תזכו לטיפול המסור של דוקטור יואל גבריאל, מומחה לשיקום הפה. אנו מבצעים טיפולי עקירת שיניים ומגוון טיפולי שיקום הפה, תוך כדי מתן מענה אישי לצרכים של כל מטופל.

אצלו במרפאה תוכלו ליהנות מטכנולוגיות מתקדמות, יחס אישי ומבחר של טיפולי שיניים מתקדמים הכוללים: טיפולי שורש, יישור שיניים שקוף, הלבנת שיניים, השתלות שיניים ועוד מבחר טיפולים חשובים. מתעניינים בטיפולים נוספים, רוצים פרטים על יישור שיניים שקוף מחיר? התקשרו עכשיו למרפאה 058-5635363.

כמה עולה עקירה כירורגית של שן בינה

כמה עולה עקירה כירורגית של שן בינה | עקירת שן בינה כירורגית מחיר | עקירה כירורגית שן בינה מחיר

המרפאה שלנו נמצאת ברחוב גורודיסקי 31, רחובות (קומה 1).

הוראות הגעה בגוגל מפות

|

 

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).