עזרה ראשונה טיפול שיניים

כאבי שיניים עזרה ראשונה

עזרה ראשונה טיפול שיניים

עזרה ראשונה טיפול שיניים ניתנת על ידי רופאי שיניים המעמידים לרשותוכם מוקד רפואת שיניים חירום. זהו שירות חשוב שכל אחד עשוי להזדקק לו. כאשר ישנם כאבים חדים שאינם נותנים לכם לישון, ניתן לפנות אל שירותי רפואת שיניים חירום ולקבל פתרון מיידי המקל על הכאב. אך ישנם גם כמה דברים שעליכם לדעת לגבי רפואת שיניים עזרה ראשונה, עוד בטרם פונים אל מרפאת שיניים ברחובות. 

עזרה ראשונה לטיפול שיניים

עזרה ראשונה רפואת שיניים

אם אתם הורים לנוער, כדאי שתדעו קצת על עזרה ראשונה לטיפול שיניים על כל צרה שלא תבוא. למעשה בתור הורים כדאי בכלל לדעת כיצד להעניק עזרה ראשונה בכל מיני מצבים רפואיים.

אחד הדברים הבסיסיים ביותר שעליכם לדעת זה מה לעשות כאשר שן יוצאת ממקומה. טיפול שיניים עזרה ראשונה יכול לסייע להציל את השן.

נוער משחקים ומשתוללים, ולפעמים יש גם פציעות. זו יכולה להיות שריטה קטנה וזו יכולה להיות גם שן היוצאת ממקומה. חבטה הוגנה בהחלט יכולה להוציא שן של ילד ממקומה. 

כאשר מדובר בשיני חלב הורים רבים עשויים להגיד לעצמם, טוב לא נורא. הרי בכל מקרה זה הגיל שהשיניים נופלות וצומחות חדשות. אך האמת שלא כדאי לזלזל בזה, וכן כדאי לפנות לרופא השיניים.  אכן תצמח שן חדשה במקומה, גם אם לא תלכו אל רופא השיניים. אך בעקבות החבלה עלול להיגרם נזק אשר יגרום לצמיחה עקומה של השן החדשה. לכן בשביל השקט הנפשי שלכם כדאי לתת לרופא השיניים להסתכל. יכול להיות שהוא יגיד לכם שהכול בסדר, ואולי תעבור בראשכם המחשבה שזה היה ביקור מיותר (למרות שממש לא!), ויכול להיות שהוא יצטרך להעניק טיפול על מנת למנוע בעיות בצמיחת השן החדשה. 

עזרה ראשונה רפואת שיניים

עזרה ראשונה לטיפול שיניים

המצב השני הוא מצב שבו נופלת שן קבועה. כאן כבר אין לכם את הפריביליגיה לחכות לשן חדשה שתצמח במקומה. כאן צריך להגיב במהירות. תאמינו או לא, ניתן להחזיר שן שיצאה בחזרה למקומה. ואם זה נעשה במהירות, השן תחזור לתפקוד מלא כשן בריאה. הסטטיסטיקות מראות כי שן שהוחזרה למקומה תוך שעה בדרך כלל נקלטת בחזרה במקום. חשוב רק לפעול מהר; בתור הורים לנוער אתם צריכים לדעת לאן פונים כאשר צריך עזרה ראשונה טיפול שיניים, זהו לא רגע שתרצו לבזבז זמן על חיפושים. חשוב שיהיה לכם מספר טלפון של מרפאת שיניים באזור מגוריכם. 

במקרה שבו נפלה השן יש לאסוף אותה ולמהר אל רופא השיניים. על מנת לשמור על השן יש להניח אותה בתוך כוס עם חלב. זוהי לא אגדה, החלב באמת מסייע לשמור על השן והוא חשוב מאוד. 

תוכלו גם לנסות להחזיר את השן למקומה, עשו זאת בעדינות ללא לחץ חזק. אך גם אם הצלחתם, עדיין כדאי להגיע אל רופא השיניים שיבדוק. 

טיפול שיניים עזרה ראשונה

כאבי שיניים עזרה ראשונה

כאבי שיניים עזים יכולים להיות הפרעה של ממש. הם עשויים למנוע מכם להירדם ולא לתת לכם מנוחה. רוב האנשים יסכימו כי כאבי שיניים הם דבר בלתי נסבל. 

שמירה על בריאות השיניים היא האסטרטגיה הטובה ביותר להימנע ממצבים שכאלו. אם תקפידו לבקר אצל רופא השיניים לבדיקות תקופתיות, ניתן יהיה לזהות בעיות בזמן ולמנוע מצבים קיצוניים של כאבי שיניים. אך כן, יתכן ותגיעו למצבים שכאלו בהם תזדקקו לשירותי רפואת שיניים דחופה. 

אך מלבד ביקור אצל רופא השיניים, האם ישנה עזרה ראשונה רפואת שיניים שתוכלו להעניק על מנת להקל על הכאב?

ישנן כל מיני תרופות סבתא וישנן תרופות משככות כאבים. אך לצערנו אין שום דבר שתוכלו לעשות על מנת לפתור את הבעיה. כאב השיניים הוא סימפטום של בעיה ולכן אין מנוס מביקור אצל רופא השיניים הוא היחידי המסוגל להעניק טיפולי כאב שיניים עזרה ראשונה. 

רפואת שיניים עזרה ראשונה

רפואת שיניים עזרה ראשונה

הצורך ב טיפול שיניים עזרה ראשונה יכול לשבש לכם את סדר היום. הוא מאלץ אתכם לשנות תכניות ולמהר אל רופא השיניים. לכן כדאי לעשות הכל על מנת להימנע מהצורך בטיפולי חירום. 

עזרה ראשונה טיפול שיניים עשויה להידרש גם כאשר אתם בחופשות, דבר שיפגע מאוד בחופשה שלכם. אמנם תמיד ניתן למצוא מענה, גם כאשר אתם בחו“ל, אך בוודאי תרצו להימנע ממצבים אלו. אם אין ברירה תוכלו למצוא רופא חירום המעניק טיפול שיניים עזרה ראשונה, ובארץ לקבל את המשך הטיפול. 

אך כפי שאמרנו רצוי להימנע ממצבים אלו. לכן לפני נסיעה ממשוכת, כמו למשל טיול של אחרי צבא, כדאי לעבור אצל רופא השיניים, לעבור בדיקה ולטפל בכל הבעיות כבר בשלב מוקדם. כך תוכלו להימנע מרבים מהמקרים בהם תזדקקו לשירותי רפואת שיניים דחופה. 

עזרה ראשונה טיפול שיניים

טיפול שיניים עזרה ראשונה

אל תחכו לכאבי השיניים הפתאומיים בשביל להתחיל לחפש אחר רופא שיניים ברחובות. כדאי למצוא מרפאת שיניים ברחובות איתה תוכלו לעבוד באופן קבוע. גם מקום בו תוכלו לקבל טיפולים שגרתיים טיפולים מונעים, וגם לקבל מענה במקרי חירום של כאבי שיניים עזרה ראשונה.  

אתם מוזמנים לפנות אל מרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל, כאן תוכלו לקבל את כל טיפולי השיניים. 

כאבי שיניים עזרה ראשונה

עזרה ראשונה טיפול שיניים

במרפאת השיניים אמריקן סמייל תוכלו ליהנות ממגוון טיפול שיניים. דוקטור יואל גבריאל, מומחה לשיקום הפה, מעניק לכם מגוון טיפולים הכוללים טיפולי הלבנת שיניים, טיפולי שורש, יישור שיניים שקוף, השתלות שיניים ועוד טיפולים העונים על כל צורך. רוצים לדעת פרטים על אינויזליין מחיר או כל טיפול אחר, התקשרו למרפאה ונשמח לעזור לכם. 

הוראות הגעה למרפאה בגוגל

רפואת שיניים עזרה ראשונה | כאבי שיניים עזרה ראשונה עזרה ראשונה רפואת שיניים עזרה ראשונה לטיפול שיניים

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).