סד לשיניים ללילה

סד לשיניים ללילה

סד לשיניים ללילה

חלק ניכר מהציבור סובל מבעיה של הידוק ושחיקת שיניים בעת השינה, ולעתים אינו מודע לכך – סד לשיניים ללילה יכול לסייע לפתור את הבעיה. ליתר דיוק, הסד מונע את הנזק שנגרם בשל בעיה זו. 

במאמר זה נסביר על הנזק והסכנות של שחיקת שיניים, איך מאבחנים זאת וכיצד סד ללסת יכול למנוע את הנזק שנגרם.  ואם אתם רוצים לדעת לגבי סד לילה לשיניים איפה קונים, תוכלו למצוא מידע בסוף המאמר. 

סד לילה לשיניים איפה קונים

סד לשיניים ללילה

אז כפי שהבנתם סד ללסת מונע את הנזקים של שחיקת השיניים. תופעה זו מכונה בשפה המקצועי ברוקסיזם. זוהי בעיה המתרחשת בצורה לא רצונית, והיא יכולה להתרחש בכל גיל. 

כתוצאה משחיקת השיניים מתרחשות בעיות שונות. בראש ובראשונה מדובר על נזקים לשיניים, אך זה לא מסתכם בזה. ישנה פגיעה בתפקוד מערכת הלעיסה, תחושות נוקשות ואף כאב בלסת וכאבים באזור הפנים. וישנם גם השלכות נוספות הגורמות לכאבי ראש ואף תופעות טינטון. 

מבחינה של בריאות השיניים שלכם, התעלמות מהבעיה תגרום לנזק גדול לשיניים, דבר המוביל להוצאות גדולות יותר על טיפולי שיניים. 

אבחון שחיקת שיניים

רבים סובלים מהבעיה, אך לא כולם מודעים אליה. ישנם אנשים המתעוררים בבוקר עם תחושת קשיחות בלסת, ומבינים כי הם מהדקים חזק את הלסת במהלך השינה. אחרים אינם מודעים לכך. 

רופאי שיניים רואים בקלות את הנזק הנגרם לשיניים כתוצאה משחיקת השיניים. בכל בדיקת שיניים שגרתית זהו בדרך כלל הדבר הראשון שרופא השיניים ישים אליו לב. גם מבלי שנוצרו סדקים ושברים, הרופא רואה את סימני השחיקה. אם זהו המצב, חשוב לטפל בו בהתאם ולהתחיל להשתמש בפתרון של סד ללסת. 

לא ברור מה הגורם לבעיה, ויתכן שיש יותר מגורם אחד. אך מקובל להניח כי לחץ נפשי הוא סיבה מרכזית הגורמת לתופעה. אתם מוזמנים למצוא אפיקי טיפול להתמודדות עם הלחץ הנפשי, זה תמיד טוב. אך אין זה תחליף לשימוש בפתרון של סד לשיניים ללילה המונע את הנזק לשיניים.

ישנם טיפולים נוספים, שאינם מתחום רפואת השיניים, והם כוללים טיפולים תרופתיים, תרגילי פיזיותרפיה להרפיית השרירים ואף וטיפולי בוטוקס. טיפולים אלו אינם קשורים לרופאי שיניים, תוכלו להתייעץ עם רופאי המשפחה.

סד ללסת 

לאחר שאובחנה הבעיה, יש להתחיל להשתמש בסד לשיניים. הסד המקובל לטיפול בבעיה זו הוא סד לילה קשיח. כלומר זהו סוד אותו שמים על השיניים לפני השינה, ובבוקר ניתן להוריד אותו.

בדרך כלל יש צורך לשים אותו רק על לסת אחת, כך הוא מגן על שתי הלסתות. הוא מספק לשיניים שכבת הגנה קשיחה, וגם אינו מאפשר את ההידוק המקסימלי של הלסת. נכון, בהתחלה זה מרגיש לא נוח, אך במהרה מתרגלים. 

אנשים שהחלו להשתמש בסד לילה מרגישים את השינוי במהרה. הם מתרגלים לסד ומרגישים יותר נינוחות בבוקר כאשר הם מתעוררים. יש האומרים כי זה מאפשר להם גם לישון יותר טוב. ומעל הכל, באמצעות הסד ניתן למנוע נזקים גדולים לשיניים.

סד ללסת

סד לילה לשיניים איפה קונים

אז אנחנו הולכים להגיד לכם סד לילה לשיניים איפה קונים, אבל באותה הנשימה גם למה לא לקנות שם… 

אז הפתרון הזול ביותר הוא רכישת הסד ברשתות הפארם. ישנן ערכות מיוחדות שנועדו לספק פתרון מיידי וחסכוני. אך רופאי שיניים אינם ממליצים על הפתרון הזה.

סד לשיניים צריך להיות מותאם בצורה מושלמת למבנה הלסת, ונראה כי הפתרונות הללו אינם מספקים התאמה אופטימלית. רופאי שיניים רבים מזהירים כי לא רק שאינם אפקטיביים, חוסר ההתאמה למנשך הלסת גם עשוי לגרום לנזקים בטווח הארוך. 

במקום לחפש פתרונות זולים, עליכם לחפש פתרונות טובים. הפתרון הנכון הוא פניה אל רופא השיניים – שם במרפאת השיניים יוצרים תבנית של מנשך השיניים ובאמצעות מעבדת שיניים מייצרים עבורכם סד לשיניים בהתאמה אישית. סד זה ישמור על השיניים שלכם וימנע את כל הנזקים של חריקת השיניים.

סד לשיניים ללילה

מרפאת השיניים אמריקן סמייל

סובלים מחריקת שיניים? כאן במרפאת אמריקן סמייל נוכל להתאים עבורם סד השומר על השיניים ועל הלסת.

כל מטופל שמגיע עלינו עובר קודם כל בדיקה כללית בה אנו מסתכלים על מצב השיניים. גם אם הגעתם בגלל כאב בשן או הרצון לבצע טיפול יישור שיניים, אנו מייד נשים לב אם קיימת בעיה של חריקת שיניים. ובהתאם לכך נציע לכם לטפל בבעיה באמצעות סד לשיניים.

אנו מזכירים לכם כי מרפאת אמריקן סמייל עומדת לשירותכם עם מגוון שירותים הכוללים רפואת שיניים חירום, השתלות עצם, יישור שיניים שקוף ועוד. 

מרפאת שיניים רחובות – הוראות הגעה למרפאה בגוגל מי ביזנס

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).