סד לילה לשיניים מחיר

מחיר סד לילה

סד לילה לשיניים מחיר

הפעם נדבר על השאלה כמה עולה סד לילה לשיניים. אך כמובן, לפני שנדבר על מחיר סד לילה ברצוננו להסביר מהו סד לילה, למה הוא משמש ומדוע הוא כל כך חשוב. ועוד לפני זה נרצה לציין כי יתכן כי אינכם מודעים לכך, אבל אתם זקוקים לסד לילה.

סד לילה לשיניים מחיר

סד לשיניים מחיר

אז כפי שאמרנו, מייד נדבר על מחיר סד לילה, אך לפני זה נסביר לכם מהו אותו ההתקן ולמה צריך אותו. מבחינה חיצונית המראה של סד לילה עשוי להזכיר לכם את המראה של קשתיות שקופות המשמשות ליישור שיניים. גם זהו סוג של התקן דנטלי עבור השיניים, וגם הוא מיוצר בהתאמה אישית למבנה השיניים שלכם. אך מטרותיו שונות, ובהתאם לכך גם החומרים מהם הוא עשוי, העלויות ואופן השימוש.

ברוב המקרים סד לילה לשיניים נועד לטיפול בבעיית חריקת השיניים במהלך השינה (ברוקסיזם). שחיקה של שיניים היא נושא בפני עצמו. זהו תהליך שמתרחש אצל אחוז ניכר מהאוכלוסייה, כאשר בדרך כלל זה מתרחש במהלך השינה ובאופן בלתי רצוני. ובמקרים רבים אנשים בכלל אינם מודעים לכך שיש להם בעיה. הבעיה מתגלה בכל ביקור שגרתי אצל רופא השיניים, בו הרופא רואה את סימני השחיקה של השיניים.

ברוקסיזם הוא שחיקה של השיניים העליונות כנגד התחתונות. ישנם הסברים שונים לתופעה, חלקם הסברים פיזיולוגיים, אך מקובל להניח כי זהו גם עניין נפשי. מתח וחרדה יכולים להגביר את הסיכוי כי תסבלו מבעיה זו במהלך הלילה.

כמה עולה סד לילה לשיניים

סד לילה לשיניים מחיר

סד לילה לשיניים מסייע להתמודד עם בעיית חריקת השיניים. הוא אינו מונע את התופעה, אך הוא מספק הגנה לשיניים. כך במקום שהשיניים ישחקו, הסד נשחק. ואת הסד ניתן להחליף בקלות, דבר שלא ניתן להגיד על השיניים שלכם. דרך אגב לבעיית שחיקת השיניים יש עוד השלכות רבות, היא גורמת גם לכאבים במפרק הלסת, ובעזרת הסד ניתן להקל על כל התופעות הללו.

לעתים אנו ממהרים לשאול על סד לילה לשיניים מחיר, אך אנו אדישים למחיר האמתי שהוא הנזק לשיניים. שחיקת השיניים יכולה גרום לנזקים גדולים לשיניים, היא יוצרת סדקים ושברים. ואם יש לכם טיפולי שורש, השיניים הללו חלשות יותר ובעלות סיכוי גבוה יותר להישבר בעקבות שחיקת השיניים. בשורה התחתונה מדובר במשוואה פשוטה – מחיר סד לילה הוא הוצאה שולית בהשוואה לעלות טיפולי השיניים שתדרשו להם בעתיד אם לא תשמרו על השיניים.

סד לשיניים מחיר

מחיר סד לילה

נתקלנו בפרסומים וספקולציות הטוענות כי סד לשיניים מחיר עולה אלפי שקלים. הפרסומים הללו חסרי שחר, ואנו ממליצים לכם להפנות את השאלה כמה עולה סד לילה לשיניים אל רופא שיניים ברחובות, ולא לכל מיני פרסומים באינטרנט. ישנם סוגים שונים של סד לשיניים, יתכן כי ישנו בלבול בין יישור שיניים שקוף, לבין סד המשמש לצורך הגנה מפני שחיקת שיניים. ובין שני אלו ישנו הבדל גדול מאוד במחיר.

לכן חשוב לשוחח עם רופא השיניים, לראות באיזה סד מדובר, ובהתאם לכך לקבל הצעת מחיר. ישנם סוגים שונים, ואלו עשויים להיות עשויים מסיליקון רך או קשיח. בהתאם לכך העלויות שונות.

שימו לב כי ישנם מוצרי מדף המסתובבים בשוק, זולים למדי, אשר נועדו לתת פתרון לבעיית שחיקת השיניים. אמנם מוצרים אלו זולים באופן משמעותי, אך לצערנו המחקרים מראים כי מוצרים אלו אינם מספקים פתרון אמתי, ובטווח הארוך דווקא גורמים לבעיות שונות במנשך השיניים. כך שמוטב לא להשתמש בהם.

סד לשיניים הוא מיוצר בהתאמה אישית, וזה דורש שני ביקורים אצל רופא השיניים. בביקור הראשון הרופא מכין תבנית גבס של השיניים. התבנית תישלח למעבדת שיניים, ושם הם מייצרים את הסד בהתאמה אישית. לאחר מכן תוזמנו שוב אל מרפאת השיניים, לצורך מדידת הסד. יתכן כי הרופא יצטרך לבצע התאמות קטנות.

מחיר סד לילה

כמה עולה סד לילה לשיניים

אז אחרי שדיברנו על כל ההיבטים, כמה עולה סד לילה לשיניים?

סד לילה לשיניים מחיר הוא כ999 ש“ח במרפאת אמריקן סמייל. אנו מזמינים אתכם לבוא למרפאה, כאן תוכלו לעבור פגישת אבחון וייעוץ. אנו נאבחן את בעיית חריקת השיניים, כמו כל בעיה אחרת בשיניים ונמליץ לכם על הטיפול המתאים.

כאן במרפאתו של דוקטור יואל גבריאל תוכלו לקבל את כל טיפולי השיניים. אנו מעניקים טיפולי שיניים למשפחה, החל מהנוער הקטנים ועד המבוגרים. אנו מעניקים שירות מסור ומענה לכל בעיות השיניים – מטיפולי יישור שיניים, טיפול שורש מבנה וכתר, ועד השתלות שיניים למחוסרי עצם ושירות רפואת שיניים חירום.

מרפאת שיניים ברחובותהוראות הגעה

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).