טיפול שיניים ביום אחד

טיפול שיניים ביום אחד מחירים

טיפול שיניים ביום אחד

טיפול שיניים ביום אחד נועד על מנת לתת מענה כללי לכל הבעיות איתן מתמודד המטופל בצורה מרוכזת. כך ניתן להחזיר את השיניים לתפקוד מלא תוך כדי הקפדה על אסתטיקה. שיקום הפה ביום אחד עשוי לשלב טיפולים אשר נועדו לתת מענה לבעיות רפואיות בבריאות הפה והשיניים, לצד טיפולים אשר נועדו לתת מענה לבעיות אסתטיות. 

באמצעות טיפולי שיניים ביום אחד אנו בעצם מטפלים בשתי ציפורים במכה אחת. הכל מתבצע תחת קורת גג אחת ללא צורך בריבוי פגישות והליך ממושך. כמובן שלצורך כך אנו זקוקים למרפאה המצוידת בטכנולוגיה המתאימה ובאמת מסוגלת לתת מענה לכל בעיות השיניים במקום אחד. 

אז מה כולל שיקום שיניים ביום אחד ומה לגבי טיפול שיניים ביום אחד מחירים?

טיפול שיניים ביום אחד

שיקום הפה ביום אחד

בפה שלנו ישנן 32 שנים שיניים, ואצל כל מטופל עשויות להיות בעיות אחרות ובשיניים אחרות. הבעיות יכולות להיות בעיות הקשורות לגנטיקה הטבעית, לחבלות, מחלות חניכיים, שמירת היגיינה וכו‘. בשורה התחתונה כל מטופל זקוק לטיפולים מסוג שונה, אך כולם נכנסים תחת המטרייה של טיפול שיניים ביום אחד. 

הטיפולים עשויים לכלול:

  • טיפולים במבנה השן – סתימות בשיניים, טיפולי שורש.
  • טיפול במחלות חניכיים, מניעת נסיגת חניכיים ושחזור. 
  • טיפולים בשן פגומה – טיפולים לתיקון שיניים פגומות כמו כתרים, ציפוי שיניים וכו‘. 
  • השתלות שיניים.
  • הלבנת שיניים. 
  • יישור שיניים ביום אחד. 

רק דמיינו את התחושה של להיכנס למרפאה, ולצאת בסוף היום עם פתרון מלא לכל בעיות השיניים. אם תמיד דחיתם את הטיפול בבעיות השיניים, זוהי ההזדמנות שלכם לתת מענה כולל לכל הבעיות. 

שיקום הפה ביום אחד

יישור שיניים ביום אחד

טיפולי יישור שיניים הם אחד הטיפולים המבוקשים במרפאות השיניים וניתן לקבל אותם במסגרת שירותי שיקום הפה. אך יש לציין כי המונח יישור שיניים ביום אחד עשוי להיות קצת מטעה. יישור שיניים הוא הליך ממושך הדורש חודשים רבים.

ניתן להשתמש בטכניקות שונות ליישור השיניים, למשל באמצעות גשר שקוף. אך ללא תלות בטכניקה שבה אנו משתמשים, תזוזת השן היא תמיד תהליך אטי הדורש זמן רב. 

כאשר אנו מדברים על יישור שיניים ביום אחד אנו מדברים על זירוז כל ההליכים עד כמה שאפשר. למשל בטרם ביצוע יישור שיניים עלינו לטפל בכל הבעיות הבריאותיות בשיניים – סתימות, טיפולי שורש, מחלות חניכיים ועוד. את אלו אנו יכולים לעשות במסגרת טיפולי שיקום הפה ביום אחד. וכבר באותו היום ניתן יהיה לבצע את כל המדידות הדרושות לצורך יישור השיניים. כך תוכלו להפחית את מספר הפגישות ולהתחיל ביישור שיניים מוקדם ככל האפשר. 

שיניים ביום אחד

טיפול שיניים ביום אחד

במסגרת שיקום הפה ביום אחד, ישנו עניין גדול בטיפולי השתלת שיניים. אלו הם טיפולים אשר בדרך כלל נחשבים לממושכים ודורשים כמה שלבים, ואלו גם הטיפולים שבאמת מביאים לשינוי קיצוני במראה הפה ותפקודיו – פה חסר שיניים המתקשה ללעוס ובטח שמתבייש לחייך, הופך להיות פה שיכול ללעוס ולחייך. 

בעבר טיפולי השתלת שיניים התבצעו בתהליך ארוך בו קודם כל הוחדרו שתלים דנטליים, ולאחר תהליך קליטה הנמשך כמה חודשים הורכבה השן התותבת על השתל. או גשר של שיניים כמו בשיטת אול און פור. כיום עומדות לרשות רופאי השיניים שיטות המכונות ”העמסה מיידית“, והן מאפשרות לבצע השתלת שיניים ביום אחד. 

בשיטה זו, מייד בסיום החדרת השתל הדנטלי מחובר אליו כתר זמני. זהו אמנם לא סוף הטיפול ובעתיד יהיה צריך להחליף את השתל הזמני בתותב קבוע. אך זהו נחשב טיפול שיניים ביום אחד מכיוון שהמטופל יוצא מהמרפאה עם פה מלא בשיניים כבר באותו היום. כלומר הוא חווה את השינוי באופן מיידי ולא צריך להמתין חודשים רבים עד שיוכל לחייך.

יש לציין כי לא כל מטופל מתאים לשיטות השתלה אלו, הדבר תלוי מאוד בבריאות הלסת ובריאותו הכללית. לצורך בדיקת ההתאמה יש צורך לקבוע פגישת ייעוץ. יש לגשת אל מרפאת שיניים ברחובות ולעבור פגישת אבחון. 

יישור שיניים ביום אחד

שיניים ביום אחד

בחיים המודרניים אנו מוצאים את עצמינו עסוקים כל הזמן, ואת מעט שעות הפנאי שיש לנו אנו רוצים לבלות עם משפחתנו או בפעילויות שעות הפנאי שאנו אוהבים. לא נעים להגיד אבל בילוי אצל רופא השיניים הוא לא השאיפה של אף אחד לזמנו הפנוי. אך מצד שני אתם גם מבינים שאין ברירה ויש לטפל בבעיות השיניים. 

באמצעות טיפולי שיניים ביום אחד אנו יכולים לפחות למנוע מכם את בזבוז הזמן הכרוך בביקורים חוזרים אצל רופא השיניים, וגם להביא לכם תוצאות מיידיות של שינוי. כבר ביציאה מהמרפאה תוכלו ליהנות מחיוך יפה ופה בריא, וזו היא הנקודה החשובה ביותר. סביר להניח שתזדקקו לביקורים נוספים בהמשך, כמו במקרה של יישור שיניים או השתלות שיניים – אך אנו עושים את כל המאמצים לרכז את הטיפולים ולהביא לשינוי נראה לעין ביום אחד. 

טיפול שיניים ביום אחד מחירים

טיפול שיניים ביום אחד מחירים

בסופו של דבר כל מטופל רוצה לדעת כמה זה עולה ולכן המטופל שואל על טיפול שיניים ביום אחד מחירים. עלויות טיפולי השיניים משתנות בין המטופלים, זאת מהסיבה הפשוטה שלא כל מטופל סובל מאותן בעיות ולא כל מטופל נזקק לאותם טיפולים. לכן רק לאחר שהמטופל נבדק במרפאה ניתן לדבר על עלויות הטיפול. באופן כללי, כאשר מדובר בטיפולי יישור שיניים וטיפולי השתלת שיניים, המחירים גבוהים יותר בהשוואה לטיפולים אחרים. אך גם כאן ישנן שיטות שונות ומצבים שונים והמחירים משתנים בהבדלי שמיים וארץ. 

מעוניינים בטיפולי שיקום הפה והשתלות שיניים – פנו אל מרפאת שיניים ברחובות ותקבלו ייעוץ אישי והצעת מחיר עבור הטיפול. פרטי יצירת קשר והוראות הגעה תוכלו למצוא בגוגל מפות.

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).