הלבנת שיניים סד לילה

הלבנת שיניים סד לילה

הלבנת שיניים סד לילה

הלבנת שיניים סד לילה היא אחת השיטות המרכזיות הקיימות לצורך הלבנת השיניים. הלבנת שיניים עם סד לילה היא שיטה בטוחה ויעילה להשגת שיניים לבנות. הטיפול מתחיל אצל רופא השיניים הדואג להכנת הסד, אך זהו טיפול אותו תבצעו בעצמכם כל לילה

כולנו רוצים ליהנות מחיוך יפה, ולקח יש שני מרכיבים. האחד הוא שיניים ישרות, דבר אותו ניתן להשיג באמצעות טיפולי יישור שיניים. והדבר השני הוא מראה שיניים לבן ויפה. ואת שני הדברים הללו ניתן לעשות אצלנו במרפאת אמריקן סמייל.

השיניים מאבדות את צבען הלבן לאורך השנים. ישנם דברים רבים היכולים לגרום לשינוי צבע, וזה כולל גם טיפולי שיניים. אך הצהבת השיניים מתרחשת בעיקר בשל החשיפה למזון ושתייה, וכמובן גם עישון. אנו מקווים שאינכם מעשנים, אך גם צריכה של קפה, תה, יין ומשקאות אחרים בסופו של דבר גורמת לשינוי צבעי השיניים לאורך השנים.

ניתן לבצע הלבנת שיניים ולהחזיר לשיניים את הצבע הלבן. חיוך לבן ויפה יאפשר לכם להתמלא בביטחון ולהרגיש טוב עם עצמכם. רק לפני שנדבר על הלבנת שיניים סד לילה, חשוב לדייק ולהבהיר כי מבחינת רופאי השיניים זהו טיפול הבהרת שיניים. התוצאות הסופיות תלויות בצבע השיניים, ולא ניתן להפוך כל שן ללבנה. כמובן שישנן אפשרויות אחרות כמו ציפוי חרסינה לשיניים.

הלבנת שיניים עם סד לילה

הלבנת שיניים עם סד לילה

לשיניים שלכם ישנה שכבה חיצונית של אמייל, ומתחתיה שכבה המכונה דנטין. שכבת האמייל היא שכבה שקופה. אך החומרים הגורמים להצהבת השיניים חודרים אל השכבה שמתחתיה. מסיבה זו לא ניתן לנקות את ההצהבה בעזרת מברשת השיניים.

טיפולי הלבנת שיניים מבוססים על חומר המבוסס על מי חמצן החודר אל מתחת לשכבת האמייל וגורם להלבנת שכבת הדנטין. סד לילה הוא האמצעי בעזרתו אנו יכולים לעטוף את השן בחומר הלבנה, ולתת לו להיספג אל תוך שכבת הדנטין.

על מנת לא לגרום נזק לשיניים או רקמות הפה הרכות, יש צורך בחומר בעל ריכוז נמוך. וכמובן לעשות הכל באמצעות פיקוח של רופא שיניים. בשוק קיימים גם מוצרים ביתיים להלבנת שיניים שניתן לקנות אותם כמוצרי מדף, במוצרים אלו ריכוז החומר הפעיל הוא מינימלי.

שימו לב כי לפני שעושים טיפול הלבנת שיניים עם סד לילה, יש לטפל בבעיות השיניים. למשל אם יש חורים בשן, ישנה סכנה כי החומר המלבין יחדור לעומק השן ויגרום לנזקים. לכן בדרך כלל במסגרת טיפולי שיקום הפה, רק בשלב הסופי מבצעים את טיפולי הלבנת השיניים.

הערה, טיפולים אלו אינם מתאימים לנשים בהריון, או אנשים בעלי רגישות מיוחדת לחומרי ההלבנה.

הלבנת שיניים סד לילה

טיפול הלבנת שיניים עם סד לילה דורש קודם כל את הכנת הסד. ישנם סוגים שונים שאפשר להשתמש בהם, הסברים תוכלו לשמוע אצל רופא השיניים. אך ברמת העיקרון קודם כל יש לקחת את המידות. זה נעשה באמצעות יצירת תבנית של השיניים.

לאחר שנלקחו המידות, הן נשלחות למעבדת שיניים המכינה את הסד. הסד עצמו בדרך כלל עשוי מסיליקון. לאחר שהתקבל הסד, אתם תוזמנו למרפאת השיניים. דבר ראשון הרופא יוודא כי אכן הסד מתאים ויושב נכון על השיניים. ובמידה והכל תקין, הוא יסביר לכם את ההוראות המדויקות לגבי הלבנת שיניים סד לילה.

הרופא יראה לכם איך להשתמש בסד. איך לשים את החומר וכמה לשים. את הסד שמים לפני השינה, ובדרך כלל תקופת הטיפול היא שבועיים.

הלבנת השיניים תחזיק מעמד כשנה. ככל שתמנעו יותר ממזון ושתייה המכתימים את השיניים, כך התוצאות ישמרו יותר זמן. אך בסופו של דבר לא ניתן להימנע מהצהבת השיניים. ניתן לחזור על הטיפול בעתיד. ולכן גם חשוב לשמור את הסד, ניתן יהיה לעשות בו שימוש חוזר בעתיד.

מה ההבדל בין סד להלבנה לסד חריקת שיניים?

אנשים רבים סובלים מבעיה של חריקת שיניים בלתי רצונית במהלך השינה. זוהי בעיה הגורמת נזק רב לשיניים והלסת. ניתן לטפל בבעיה באמצעות סד שינה לחריקת שיניים. תהליך ההכנה שלו דומה להכנת סד הלבנה, אך הוא עשוי מחומרים אחרים ונועד לתת מענה לבעיה שונה. בעוד הלבנת שיניים היא טיפול המוגבל בזמן, אלו הסובלים מחריקת שיניים יצטרכו פתרון קבוע.

הלבנת שיניים סד לילה

מרפאת שיניים אמריקן סמייל

מרפאת שיניים ברחובות מציעה לכם מגוון טיפולים. מלבד הלבנת שיניים, אצלנו. ניתן להכין גם סד למניעת חריקת שיניים. וזאת לצד מגוון טיפולי שיניים המתאימים לכל המשפחה.

המרפאה בראשותו של דוקטור יואל גבריאל מציעה לכם טיפולי יישור שיניים למבוגרים, שתלים דנטליים, טיפולי שורש, רפואת שיניים חירום ומענה לכל בעיה.

מרפאת שיניים ברחובות – אמריקן סמייל. מפת הגעה ושעות פתיחה.

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).