אורטודנט נוער מומלץ 

אורטודנט נוער מומלץ

אורטודנט נוער מומלץ 

אורטודנט נוער מומלץ מסייע להבטיח לילדכם שיניים ישרות. דבר חשוב גם למראה האסתטי והביטחון העצמי, וגם לצורך תפקוד תקין של הפה והלסת, דבר המשפיע על שמירת ההיגיינה ואפילו הדיבור.

גשר שיניים הוא הכינוי לאמצעים המיועדים לצורך יישור שיניים, למרות שישנן שיטות יישור שיניים שונות, גשר ליישור שיניים הפך להיות מושג כללי. לעתים הכוונה היא גשר פנימי לשיניים, גשר שקוף או יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות.

אך מנגד, גשר בשיניים יכול להתייחס גם למבנה המשלים שיניים חסרות, כמו למשל גשרים אותם עושים אחרי השתלות שיניים.

במאמר זה נדבר על גשרים לשיניים בהקשר של יישור שיניים. טיפולים שכיחים ומקובלים גם אצל מבוגרים וגם אצל נוער. למרות שהדברים שנדבר עליהם רלוונטיים לכולם, הפעם ברצוננו לשים את הדגש על טיפולי יישור שיניים לנוער.

גשר פנימי לשיניים

גשר שיניים

גשר שיניים הוא הטכניקה המשמשת לצורך יישור שיניים. בשיטה המסורתית בה משתמשים כבר שנים רבות, מודבקים על השיניים סמכים וביניהם חוטי ברזל המותחים את השיניים ומזיזים אותן בתהליך הדרגתי אל המיקום הרצוי.

כמובן שזו היא רק הפשטה של העניין. בפועל הדבר יותר מורכב, יש לפנות אל אורטודנט נוער מומלץ. הוא מאבחן את מצב השיניים וקובע את תכניות הטיפולים. ועוד לפני כן עליו לטפל בכל בעיות השיניים האחרות. לאחר מכן מתבצעות מדידות שונות ובסופו של דבר מורכב עבור המטופל גשר בהתאמה אישית.

למרות שטיפולים אלו יעילים מאוד וכבר שנים רבות משתמשים בהם, יש להם גם כמה חסרונות. חיסרון אחד הוא חוסר נוחות שהברזלים בשיניים יוצרים. ישנן אמצעים שנועדו להקל, כמו למשל שעווה דנטלית, אך למרות זאת רבים מתלוננים על אי נוחות.

גשר לשיניים גם מקשה על שמירה על היגיינת השיניים, ויש אפילו האומרים כי הוא גורם להם מבוכה כאשר הם מחייכים.

יש המוכנים לעבור את אי הנוחות הזמנית, אשר בסופה מובטח חיוך יפה עם שיניים ישרות. אחרים מתעניינים בטיפולים אלטרנטיביים, כמו למשל גשר פנימי לשיניים או יישור שיניים שקוף באמצעות אינויזליין.

פתרון נוסף יכול להיות שימוש בגשר עם סמכים בצבע השיניים וברזלים המצופים בסיליקון. כך ניתן ליהנות מפתרון שהוא קצת פחות בולט.

גשר שיניים

גשר פנימי לשיניים

גשר פנימי לשיניים הוא עוד אחת מהשיטות בהן ניתן להשתמש. שיטה זו אינה מתאימה לכל המקרים, ולכן חשוב לפנות אל אורטודנט נוער מומלץ על מנת לעבור אבחון ולקבוע תכנית טיפולית.

שיטה זו מכונה גם יישור שיניים פנימי, או בשפה המקצועית ”סמכים לינגואליים“ . שיטה זו פועלת באופן דומה לגשר הברזלים המסורתי – על השיניים מודבקים סמכים וביניהם חוטי ברזל. רק ההבדל המהותי הוא שכאן הסמכים מודבקים על הצד האחורי של השיניים, ולכן שיטה זו נסתרת יותר ויש כאלו המעדיפים אותה.

אם אתם חוששים מסוגיות של המחיר, גשר בשיניים לנוער מחיר עשוי להיות גבוה יותר משיטות אחרות. לא פשוט להרכיב גשר בצד האחורי של השיניים. זה דורש ציוד מיוחד ומיומנות גבוהה, ויש לבצע זאת אצל רופא אורטודנט מומחה.

בעבר יישור שיניים פנימי היה מוגבל ביכולות שלו, ועבור מקרים רבים הוא לא היה מתאים. אך כיום בעקבות שיפורים טכנולוגיים הוא יכול לתת מענה למגוון רחב של בעיות. שיטה זו מאפשרת לכם ליהנות מהליך יותר אסתטי, אך ישנו קושי זמינה בהגייה של הברות מסוימות.

גשר בשיניים לנוער מחיר

גשר בשיניים לנוער מחיר

ברמת העיקרון אנו מדברים על טווח מחירים של כ 11,500-16,000 ש“ח. אך לפני שמדברים על גשר בשיניים לנוער מחיר, רצוי לפנות אל מרפאת שיניים ברחובות ושם להיבדק על ידי אורתודנט.

חשוב לאבחן את הבעיות בשיניים, לבדוק מהי שיטת הטיפול המתאימה ובאיזה גיל כדאי להתחיל בטיפול. בחירת סוג הטיפול המתאים היא לא רק עניין של סוג הבעיות במנשך השיניים והלסת, אלא תלויה גם בבגרות של המטופל. למשל שיטת יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות דורשת הרבה מאוד אחריות, מכיוון שעל הנוער להקפיד להשתמש בקשתיות הללו למעלה מעשרים שעות ; אם ישנו חשש שלא יקפידו על כך, הדבר יפגע ביעילות הטיפול ויש להעדיף הדבקת סמכים.

אורטודנט נוער מומלץ

אורטודנט נוער מומלץ

מחפשים אורטודנט מומלץ, יש לכם שאלות לגבי גשר בשיניים לנוער מחיר? אנו מזמינים אתכם לקבוע תור לפגישת ייעוץ במרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל.

לנו יש ניסיון ביישור שיניים לנוער, וגם למבוגרים. אנו משתמשים בשיטות המתקדמות ביותר ליישור שיניים. מעבר לזאת אנו מספקים את כל שירותי רפואת השיניים למשפחה, שיקום הפה ורפואת שיניים אסתטית. ויש לנו את האפשרות לסייע לנוער המתמודדים עם חרדות בטיפולי שיניים באמצעות גז צחוק.

מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל, אתם מוזמנים לבקר אצלנו במרפאה – הוראות הגעה.

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).