רופא שיניים פרטי לנוער

דף הבית » מרפאת שיניים » רופא שיניים פרטי לנוער

רופא שיניים פרטי לנוער הוא זה אשר ידאג לבריאות השיניים של ילדיכם. בוודאי הבנתם כי לא ניתן לסמוך על שירותי רפואת השיניים של קופות החולים, ואתם חייבים רופא שיניים לנוער פרטי. איננו מטילים ספק במומחיותם של הרופאים בשירותי רפואת השיניים של קופות החולים, אך הבעיה המרכזית היא זמני ההמתנה לתורים העלולים להגיע לחודשים רבים.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

כך שגם עבור נוער, וגם עבור מבוגרים, הפתרון המעשי ביותר הוא רפואת שיניים פרטית. כך אתם מקבלים תורים בזמינות גבוהה – במקום להמתין חודשים, ממתינים מספר ימים. וכמובן שתמיד יש פתרון למקרים הדחופים. כך שאין ספק כי מדובר בשירות ברמה אחרת, ומבחינת המחירים אין הבדל של ממש בין מחירי קופות החולים לבין הרפואה הפרטית.

רופא שיניים לנוער פרטי

רופא שיניים פרטי לנוער

אפשר לדבר על רפואת שיניים ועל סוגים של בעיות שיניים וחניכיים, אבל כאשר מדברים על רפואת שיניים לנוער, יש משהו שהוא מעל הכל.
גיל הילדות הוא הגיל שבו הנוער רוכשים את ההרגלים שילוו אותם במהלך חייהם, לטוב ולרע. ואחד הדברים החשובים ביותר הוא שהנוער ידעו לשמור על בריאות השיניים. זהו הגיל שבו אנו רוצים ללמד אותם איך לצחצח שיניים, ומהי החשיבות של צחצוח שיניים. ובין היתר אנו רוצים שילמדו מה עושה רופא שיניים, ולמה חשוב לבקר אצלו.

ומה שאנחנו לא רוצים זה לגרום לנוער טראומה מביקור אצל רופא השיניים. לצערנו הרב ישנם מבוגרים רבים בעלי רתיעה ואף חרדה של ממש מטיפולי שיניים. ואין זה מפתיע כי הם מזניחים בעיות שיניים ומיגיעים אל רופא השיניים רק כאשר הבעיות מחמירות והכאבים בלתי נסבלים.
לכן רופא שיניים לנוער פרטי חייב להיות רופא בעל גישה נכונה לנוער. רופא שיבטיח כי הביקור יהיה חוויה נעימה עבורם.

רופא שיניים לנוער פרטי

עוד נקודה חשובה שיש להדגיש בהקשר של רפואת שיניים לנוער היא חשיבות הטיפול בשיני חלב. פעם הייתה גישה שאמרה ”נו… בכל מקרה יצמחו שיניים אחרות“. כמובן שאין לכך שום אחיזה במציאות, ישנה חשיבות גדולה מאוד לשמירה על שיני החלב למרות שהן מתחלפות, ויש לכך סיבות רבות.
הסיבה הראשונה היא שאנו קודם כל רוצים שהנוער יפתחו את ההרגלים הנכונים לשמירה על השיניים. אז הטבע נתן להם שיני חלב בשביל לתרגל ולהתנסות, וחשוב לשמור עליהן.

שנית, לעתים ישנן בעיות בצמיחת שיני החלב. בדרך כלל טיפולים אורתודונטים כמו טיפול יישור שיניים עושים לאחר התחלפות השיניים. אך בכל זאת ישנם מקרים בהם יש להתערב כבר בשלב זה על מנת למנוע בעיות בשיניים הקבועות. לכן תמיד חשוב שרופא שיניים יבדוק את צמיחת השיניים.
שיניי חלב רגישות יותר לעששת, ואמנם הן מתחלפות, אך העששת עשויה להתפשט משן החלב אל השן שצומחת תחתיה, ולכן חשוב לטפל בבעיה.
וזכרו, במסגרת טיפולי השיניים יש צורך לקחת את הנוער גם לביקורים אצל השיננית לצורך ניקוי השיניים.

רפואת שיניים חירום

ואם מדברים על רופא שיניים פרטי לנוער, חייבים לדבר על רפואת שיניים חירום. כולנו עשויים להזדקק לטיפולים דחופים אצל רופא השיניים, גם נוער וגם מבוגרים. אבל כאשר מדובר בנוער השכיחות של טיפולי חירום יותר גבוהה. ויש לכך מספר סיבות.

הסיבה הראשונה היא הסבילות לכאב. מבוגרים יכולים לסבול את כאבי השיניים, ולחכות ליום ושעה סבירה בשביל לבקר אצל רופא השיניים. אך נוער יותר רגישים ועבורם הכאב עשוי להיות בלתי נסבל, ולכן ידרשו לטיפול חירום.

הסיבה השנייה היא הנטייה של הנוער לשחק ולהשתולל. בואו נגיד את זה ככה – אם ילד חוזר ממשחק בחצר עם שן שבורה, לא נגיד שזה משהו שאף פעם לא נתקלנו בו. לכן חשוב שיהיה לכם רופא שיניים לנוער פרטי עם זמינות גבוהה ותורים ביומן גם בשביל המקרים הדחופים.

רופא שיניים פרטי לנוער

מרפאת אמריקן סמייל

מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל מציעה לכם הרבה יותר משירותי רופא שיניים פרטי לנוער. המרפאה שלנו מציעה רפואת שיניים לכל המשפחה, ומענה לכל סוג של טיפול. בין אם זה הביקור הראשון של הילד אצל רופא השיניים, או יישור שיניים שקוף לבני נוער, ועד השתלות שיניים לסבא. אצלנו במרפאה ניתן לקבל את כל טיפולי השיניים.
דוקטור יואל גבריאל מביא איתן ניסיון רב בטיפולי שיניים הכוללים השתלות דנטליות ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות. יש לנו מענה לכל בני המשפחה, מהנוער ועד המבוגרים.

הוראות הגעה למרפאה בגוגל מי ביזנס

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

רופא שיניים פרטי לנוער
תוכן עניינים