רופא שיניים מומחה לנוער

דף הבית » מרפאת שיניים » רופא שיניים מומחה לנוער

רופא שיניים מומחה לנוער מטפל בשיניים של הנוער, ואלו יכולות להיות שיני החלב ואחר כך השיניים הקבועות. אין לזלזל בחשיבות הטיפול בשיני החלב אצל הנוער, יש לכך השפעות על העתיד.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

רופא / רופאת שיניים לנוער נדרשים מצד אחד לידע מקצועי וניסיון, ומצד שני גם לגישה סבלנית על מנת להעניק טיפול לנוער. ישנם אנשים רבים אשר סובלים מחרדות רופאי שיניים, ונמענים מטיפולים. ולכן חשוב כבר מגיל צעיר להפוך את החוויה של ביקור אצל רופא השיניים לחוויה חיובית ונעימה. כך הם יגדלו להיות מבוגרים שאינם חוששים לבקר אצל רופא השיניים, ושומרים יותר טוב על בריאות השיניים .

החשיבות של היגיינת הפה של נוער

ישנה חשיבות גדולה לשמירה על היגיינת השיניים בכל גיל, אך חשוב מאוד להקנות לנוער את ההרגלים הללו כבר מגיל צעיר. ובמסגרת זאת חשוב לקחת את הנוער אל רופא או רופאת שיניים לנוער, לצורך מעקב וטיפול. ישנה חשיבות לשמירה על בריאות השיניים עוד בשלב שיני החלב, בעיות בשיני החלב עלולות להשפיע על בקיעת השיניים הקבועות.

בתור הורים ,חשוב לכם ליצור הרגלים נכונים כבר בגיל צעיר. אתם רוצים שהנוער ילמדו את החשיבות של שמירה על השיניים, וכיצד לעשות זאת. שיני החלב יכולות להיות תרגול לקראת העתיד, עליהן אפשר ”להתאמן“ לקראת השיניים הקבועות שבהן אין הזדמנות שנייה.

רופא שיניים מומחה לנוער מסייע גם למנוע דלקות חניכיים. חשוב להיות מודעים לכך כי מחלות חניכיים בגיל צעיר יגרמו לבעיות בעתיד. הן גורמות לשיניים רופפות. ולכן חשוב לשמור על בריאות החניכיים.

רופאת שיניים לנוער

רופאת שיניים לנוער

טיפים לבחירת מרפאת שיניים לנוער

מחפשים רופא שיניים מומחה לנוער? להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה:

ודאו שבמרפאה ישנה אווירה ידידותית לנוער – גם בתור רופאי שיניים אנו מודים שהטיפול בשיניים הוא לא בדיוק ספא מפנק. ולמבוגרים רבים ישנה חרדה מביקורים אצל רופא השיניים. אבל היום ישנה מודעות גדולה לחשיבות האווירה הידידותית, והיא קשורה גם לעיצוב ואווירה, וגם ליחס הצוות. מרפאות שיניים המעניקות שירות לנוער ולכל המשפחה, בדרך כלל משקעות ביצירת אווירה נעימה עבור הנוער כבר מהרגע הראשון שהם נכנסים למרפאה.

התעניינו לגבי ייעוץ ראשוני – לפני שמתחילים בטיפולים, כדאי לקבוע פגישת ייעוץ עם רופא השיניים. זוהי הזדמנות להיכרות הדדית ויצירת אווירה טובה, זה חשוב מאוד כאשר הנוער לחוצים מטיפולי השיניים. כך ניתן לענות על כל השאלות, לרכוש אמון הדדי אשר יסייע בטיפולים שיבואו בהמשך הדרך.

שימו דגש על טיפול מונע – מרפאת שיניים יכולה להעניק מגוון טיפולים לנוער, כמו טיפול שורש לנוער וסתימות. אבל אתם רוצים להימנע מכך, לכן חשוב שזו תהיה מרפאה השמה דגש על טיפול מונע וזיהוי בעיות פוטנציאליות בטרם הן מחמירות והנוער נזקקים לטיפולים משמעותיים.

חפשו מרפאה שנוח להגיע אליה – בתור הורים אתם מתרוצצים הרבה למען הנוער, וכמובן שלא תחסכו שום מאמץ עבורם. אך בכל זאת אתם לא רוצים להוסיף לעצמכם סיבובים מיותרים כאשר אתם מחפשים רופאת שיניים לנוער. עדיף לחפש מרפאת שיניים באזור המגורים שלכם. למשל אם אתם נמצאים באזור רחובות, נס ציונה, ראשון לציון, חפשו אחר מרפאת שיניים ברחובות.

 

רופא שיניים מומחה לנוער

מחפשים מרפאת שיניים לנוער? הגעתם אל המקום הנכון. מרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל, מומחה לשיקום הפה, מעניקה טיפולים לנוער ולמבוגרים. כאן באווירה ידידותית ונעימה, תוכלו לקבל את כל טיפולי השיניים עבור כל בני המשפחה. משירותי רפואת שיניים חירום, דרך טיפולים שגרתיים ועד הליכים מורכבים ומסובכים של רפואת שיניים מתקדמת.

רופא שיניים מומחה לנוער

דוקטור גבריאל הוא רופא שיניים ותיק שעלה לארץ מארצות הברית. הוא למד בבתי הספר המובילים של אוניברסיטת קייס ווסטרן לרפואת שיניים, וביצע את התמחותו במרכז הרפואי סנט וינסנט. כיום הוא מעניק טיפולי שיניים מתקדמים לקהל לקוחותיו ברחובות והסביבה.

במסגרת השירותים שתוכלו לקבל במרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל ניתן להזכיר טיפולי יישור שיניים, הכוללים גם טיפול יישור שיניים שקוף באמצעות שיטת אינויזליין. השתלות דנטליות, כולל מענה למצבים מורכבים בהם יש לבצע השתלות שיניים למחוסרי עצם. וזאת לצד מגוון טיפולים אחרים הכוללים סתימות, טיפול שורש ,הלבנת שיניים, טיפול בבעיות חניכיים ועוד. כאן תוכלו לקבל מענה לבעיות רפואיות, וגם לבעיות אסתטיות.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

רופא שיניים מומחה לנוער
תוכן עניינים