רופא שיניים למבוגרים

דף הבית » מרפאת שיניים » רופא שיניים למבוגרים

רופא שיניים למבוגרים מעניק לכם את כל טיפולי השיניים, מטיפול בבעיות קלות כמו חורים בשיניים, וכד מצבים מורכבים של השתלות שיניים.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

שמירה על בריאות השיניים מתחילה כבר בגיל צעיר. אך באופן טבעי, לאחר שנים רבות, אנו צפויים להתמודד עם יותר בעיות שיניים, ואף להזדקק לטיפולים מתקדמים ביותר. בעבר, גם בגלל חוסר מודעות בנושא בריאות השיניים, וגם בגלל שהרפואה הייתה פחות מתקדמת – רופאי שיניים למבוגרים עסקו בעיקר בשיניים תותבות. אך כיום אחד ההליכים השכיחים ביותר בתחום רפואת שיניים למבוגרים הוא תחום השתלות השיניים.

בזכות השתלת שיניים ניתן להחזיר את החיוך גם לאלו שאיבדו את כל שיניהם. אך אין מדובר אך ורק במענה לבעיות אסתטיות, השיניים חשובות מאוד לצורך התפקוד היומיומי.

מרפאת שיניים למבוגרים

רופא שיניים למבוגרים

רפואת שיניים למבוגרים צריכה גם לקחת מצבים רפואיים שונים העלולים להגביל את המבוגרים בטיפולי השיניים. למשל מבוגרים רבים בישראל סובלים ממחלת הסכרת, דבר שיכול להיות מגביל בטיפולי שיניים מסוימים כמו השתלות שיניים.

ולצד המחלות ישנם משתנים שונים הקשורים להזדקנות הגוף והביולוגיה הטבעית. ולכן יש צורך ברופא שיניים בעל ניסיון עם מחלות השיניים של הגיל השלישי ועבודה עם אוכלוסיות מבוגרות.

יתכנו גם סיבוכים שונים שהם תוצאה של שימוש בשיניים תותבות ואף בעיות הקשורות לשימוש קבוע בתרופות.

בשורה התחתונה ישנו הבדל גדול ביו שירותי רפואת שיניים לנוער לבין רפואת שיניים למבוגרים, וחשוב תמיד לבדוק את הניסיון של רופא השיניים. לעתים יש צורך ברופא שיניים לחולים בסיכון גבוה.

מגבלות שיש לקחת בחשבון

איננו רוצים להכליל, ישנן אנשים בגיל מבוגר עם בריאות תקינה ורמה תפקודית גבוהה, אך ישנם גם אלו הסובלים ממחלות רבות וגם מוגבלויות. כל מקרה הוא שונה, ודורש מענה אישי. רופא שיניים למבוגרים צריך לקחת בחשבון מוגבלויות שונות העשויות לכלול:

מגבלות בתנועה – ישנם מטופלים מבוגרים הסובלים ממוגבלות בתנועה, חלקם אף מתניידים בכיסא גלגלים. סוגיות שכאלו באות לידי ביטוי כבר בדרכי הגישה אל המרפאה, ועד הישיבה על כיסא המטופלים. ישנם אנשים עבורם ישיבה על כיסא רופא השיניים היא משימה קשה ויש צורך באבזור מיוחד.

שימוש בתרופות – מבוגרים רבים עושים שימוש קבוע בתרופות, לעתים אפילו שימוש בתרופות מרובות. ומנגד, גם רופא השיניים עושה שימוש בתרופות חומרי הרדמה. מצופה מרופא השיניים להכיר את התרופות בהן נעשה שימוש, והדבר עשוי להשפיע על אופן הטיפול והחומרים בהם ישתמש על מנת לא ליצור השפעות מנוגדות, תגובות יתר ותופעות לא רצויות בעת טיפול השיניים.

פגיעה ביכולות הקוגניטיביות – ישנם מבוגרים הסובלים מפגיעה ביכולות הקוגניטיביות, ואף סובלים ממחלות דמנטיות. יש צורך ברופא שיניים בעל סבלנות, אשר יודע כיצד להעניק טיפול באווירה רגועה ונעימה, למרות כל הקשיים.

טיפולי שיניים שכיחים

טיפולי השיניים השכיחים בקרב מבוגרים הם השתלות דנטליות, שיניים תותבות וכתרים. בעבר רפואת השיניים הרבתה להשתמש בשיניים תותבות זמניות, כלומר השיניים שיש לשלוף מהפה בסוף היום. כיום אנו פחות רואים שימוש בשיניים תותבות מסוג זה, ישנם פתרונות מתקדמים יותר של שיניים תותבות קבועות. אלו הן שיניים חזקות יותר, המעניקות חוויה של שיניים אמתיות והן פחות מביכות מהשיניים התותבות הנשלפות.

ישנם מטופלים אחרים המעדיפים שימוש בשתלים דנטליים. יש לציין כי אין מדובר אך ורק בשאלה של העדפות אישיות, יש לקחת בחשבון גם את מצבם הרפואי, שלא תמיד מאפשר לבצע השתלות דנטליות. שתלים דנטליים הם אחד הטיפולים המתקדמים ביותר ברפואת השיניים. זהו הליך שבו עושים שימוש בשתל דנטלי, דמוי בורג, המעוגן לעצם הלסת. ועל השתל הדנטלי ניתן להרכיב כתר בעל מראה ותפקוד של שן אמתית.

רופא שיניים למבוגרים

מרפאת אמריקן סמייל

מחפשים רופא שיניים למבוגרים? אתם מוזמנים למרפאת אמריקן סמייל. מרפאת שיניים ברחובות מעניקה מגוון טיפולים לכל המשפחה, הכוללים רופא שיניים לנוער ורופא שיניים למבוגרים. המרפאה מנוהלת על ידי דוקטור יואל גבריאל, רופא שיניים שעלה לארץ מארצות הברית. הוא מביא איתו ידע מקצועי וניסיון מהאוניברסיטאות ובתי החולים המובילים בארצות הברית.

לאחר שעלה לישראל יחדיו עם בני משפחתו, הוא פתח מרפאת שיניים ברחובות, שם הוא מעניק טיפולים מקצועיים ברמה גבוהה, ושירות לקוחות מכל הלב.

במרפאת השיניים תוכלו לקבל מגוון שירותים הכוללים רפואת שיניים חירום ושירותים שגרתיים. אנו מבצעים השתלות דנטליות מכל הסוגים – שתלים בזאליים, שתלים זיגומוטיים, הרמת סינוס ועוד. כמו גם טיפולי יישור שיניים למבוגרים, טיפול שורש, כתרים ועוד.

נשמח לראותכם אצלנו במרפאה. הוראות הגעה ופרטי יצירת קשר תוכלו למצוא בקישור זה.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

רופא שיניים למבוגרים
תוכן עניינים