רופא שיניים לנוער

דף הבית » רופא שיניים » רופא שיניים לנוער

כאשר בוחרים רופא שיניים לנוער, יש לבחור בקפידה את הרופא המתאים. מובן מאליו מדוע כאשר מדובר בבריאות השיניים, ישנו צורך ברופא מקצועי ומנוסה. אך כאשר מדובר ברפואת שיניים לנוער, ישנה חשיבות גדולה מאוד לרופא המנוסה בעבודה עם הנוער.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מבוגרים רבים סובלים מחרדת רופא שיניים, ונמנעים מלטפל בבעיות השיניים. מה שבפועל גורם להחמרת המצב, והגעה אל רופא השיניים רק כאשר נדרשים טיפולים מורכבים ויקרים. את זה אנו רוצים למנוע, ולכן חשוב שכבר מגיל צעיר הנוער יזכו למפגש נעים עם רופא השיניים. אינכם רוצים שזו תהיה חוויה טראומתית. רופא שיניים לנוער ברחובות צריך להעניק טיפול במקצועיות, אך גם ברגישות הדרושה.

מרפאת אמריקן סמייל ברחובות עושה הכל על מנת לתת חוויה נעימה, גם לנוער וגם למבוגרים. דוקטור יואל גבריאל, רופא שיניים לנוער וגם מומחה שיקום הפה, ידאג לבריאות השיניים של ילדיכם וכל המשפחה.
אצלנו מבצעים מגוון טיפולים לנוער ומבוגרים הכוללים : סתימות בשיניים, טיפול שורש, הלבנת שיניים, שתלים דנטליים, גשר שקוף לשיניים ועוד.

רופא שיניים לנוער ברחובות

רופא שיניים לנוער

כבר מגיל צעיר חייבים לשמור על בריאות השיניים. שמירה טובה על היגיינת השיניים, וטיפול מיידי בכל בעיה יסייעו לנוער לשמור על השיניים במשך שנים ארוכות. דבר שיחסוך גם הוצאות גדולות על טיפולי שיניים יקרים.

רופא שיניים לנוער מבצע את כל הבדיקות התקופתיות והטיפולים השוטפים כמו סתימות בשיניים. אך לפעמים גם נדרש רופא שיניים חירום לנוער, למשל כאשר נוער שוברים שן במשחק הכדורגל או נתקפים בכאבים פתאומיים.

אך ישנה עוד נקודה שעליה אנו רוצים לדבר. רופא שיניים צריך גם לעקוב אחר ההתפתחות התקינה של השיניים. בדרך כלל טיפול בשיניים עקומות ובעיות בצמיחת השיניים נעשה רק לאחר שהתחלפו שיני החלב, אך יתכנו גם מקרים בהם יש להתערב בשלב מוקדם יותר.

אין להזניח את הטיפול בשיני החלב. זה נכון, אלו הן שיניים זמניות, אך בעיות בשיני החלב יכולות להתגלגל ולהפוך לבעיות בשיניים הקבועות. טיפול בזמן יכול למנוע טיפולים יקרים יותר בעתיד.

אין צורך לבצע ספקולציות, חשוב להיבדק בגיל צעיר אצל רופא אורתודונט. הוא ייתן את חוות דעתו לגבי הטיפולים הדרושים, והגיל המומלץ לתחילת הטיפולים.

כמו כן במסגרת שירותי מרפאת השיניים חשוב להיפגש עם שיננית, אשר תוכל לתת לנוער הדרכה לגבי צחצוח שיניים נכון.

רופא שיניים חירום לנוער

רופא שיניים חירום לנוער

כאשר יש לכם נוער, זוהי דאגה מתמדת לצרכים של הנוער. לא תמיד אתם יכולים לתכנן הכל מראש, לעתים בעיות מתעוררות בין רגע ואתם זקוקים לפתרון מיידי. ולכן חשוב שתהיו מוכנים ותדעו למי לפנות בשעת הצורך. וזה כולל גם רופא שיניים חירום לנוער.

יתכנו מקרים חירום שונים בשיניים. מקרים שכיחים הם פציעות הכוללות סדקים ואף שבירת שיניים. הנוער אוהבים לרוץ ולהשתולל, ולא תמיד הם נזהרים. רגע אחד הם משחקים ושמחים, ורגע אחר הם נופלים ובוכים בעקבות חבלה בשן. זה יכול להתרחש בבית, בבית הספר, בגן הנוער ובכל סוג של פעילות בה הנוער מעורבים. אפילו במהלך חופשות.

ולא רק חבלות, אלו יכולים להיות מקרים של כאבי שיניים, דלקות ועוד. בכל בעיה שכזו, חשוב אל רופא שיניים לנוער ברחובות.

רופא שיניים חירום לנוער יודע לפנות מקום על מנת לאפשר מקום לקבלת מקרים דחופים. לעתים יש צורך לטפל באופן מיידי, ובמקרים אחרים יש לתת עזרה ראשונה ולקבוע תור להמשך טיפול.

במידה ואתם נזקים לטיפול דחוף עבור הנוער, התקשרו בדחיפות אל מרפאת שיניים מומלצת ברחובות אמריקן סמייל. במידה ונשברו שיניים או יצאו ממקומן, נוכל לתת לכם הדרכה טלפונית כיצד לנהוג עד להגעתכם אל המרפאה.

רופא שיניים לנוער

רופא שיניים לנוער ברחובות

מחפשים רופא שיניים לנוער? מרפאת אמריקן סמייל יכולה לתת מענה של רפואת שיניים לנוער, וגם לכל המשפחה. אנו מסוגלים לתת את כל הטיפולים למשפחה – טיפולים לנוער, בני נוער ומבוגרים.

אנו מבצעים את כל טיפולי השיניים השוטפים, טיפולי יישור שיניים וגם השתלות שיניים והשתלות עצם. אנו מסוגלים לתת מענה גם לבעיות מיוחדות באמצעות טיפולי שיניים בטשטוש. והכול באווירה נעימה וצוות מסור אשר דואג לכל הצרכים של המטופלים.

עם שירות אישי ומסור, ניסיון מקצועי רב ומחירים הוגנים – מרפאת אמריקן סמייל היא הבחירה של הורים רבים הזקוקים למקום אחד המעניק טיפולים לכל הצרכים של המשפחה.

אמריקן סמייל. מפת הגעה ושעות פתיחה.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

רופא שיניים לנוער
תוכן עניינים