רופא שיניים במרכז

דף הבית » רופא שיניים » רופא שיניים במרכז

רופא שיניים במרכז מעניק טיפולים שיניים בחירום ובשגרה. אם בחרתם במרפאת שיניים אמריקן סמייל, תוכלו לקבל אצלנו מגוון טיפולי שיניים, מטיפולבסתימות ועד טיפולים מורכבים של הרמת סינוס והשתלות שיניים.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

נתקפתם בכאב שיניים פתאומי ? הנוער רוצים יישור שיניים שקוף? סבא צריך השתלות שיניים? אתם מוזמנים אלינו – מרפאת שיניים ברחובות בראשות דוקטור יואל גבריאל. כאן תקבלו את כל השירותים – טיפולים שגרתיים בבעיות, טיפולים מונעים, טיפול בעיות חניכיים ועוד.

זכרו כי לא מחכים לכאבי השיניים. שמירה על בריאות השיניים והחניכיים דורשת ביקורים שגרתיים אצל רופא השיניים. יש לעבור בדיקות תקופתיות וניקוי שיניים כל חצי שנה. כך ניתן למנוע בעיות רבות.

רופא שיניים במרכז

רופאי שיניים הכי טובים בארץ

חשוב מאוד לשמור על בריאות השיניים ולבחור את רופאי השיניים שיעניקו לכם את הטיפול הטוב ביותר. זה אולי מעט מגוחך לטעון על רופאי שיניים הכי טובים בארץ, בסופו של דבר אין לנו דרך למדוד זאת. אבל ישנן שיטות פרקטיות לבחירת הרופא.

כאשר מחפשים רופאי שיניים במרכז, כדאי לבחור על פי הקריטריונים הבאים:

  • תחום ההתמחות של רופאי השיניים – ישנם תחומי התמחויות שונים ברפואת השיניים. משרד הבריאות הישראלי מכיר ב 9 סוגי התמחויות. לא כל טיפול שיניים דורש רופא מומחה, אך כאשר מדובר בהליכים מיוחדים כמו טיפול שורש, השתלות שיניים, השתלות עצם, טיפולים אורתודונטיים, חשוב לבצע אותם אצל רופאי שיניים בעלי ההתמחות המתאימה.
  • מיקום המרפאה – אולי קיבלתם על רופא שיניים המלצות טובות, אבל מה לעשות שהוא נמצא בחיפה. בסופו של דבר אתם צריכים להיות פרקטיים ולבחור ברופא שיניים הנמצא סמוך לאזור המגורים או אולי אזור העבודה. מישהו שיהיה קל להגיע אליו בכל פעם שיש צורך בטיפול או ביקורת במסגרת מעקב אחר טיפול. לכן אם אתם גרים באזור המרכז, חפשו רופא שיניים במרכז.
  • ניסיון – כמו בכל דבר בחיים הניסיון הוא דבר שוב מאוד. רפואת שיניים היא לא רק ידע תאורטי אותו לומדים באוניברסיטאות. בסופו של דבר זוהי מיומנות עדינה ועבודה עם כלים רפואיים בתוך פיו של המטופל. רק ניסיון מאפשר לשפר את המיומנויות הללו.
  • מחירים – תמיד שואלים על יישור שיניים שקוף מחיר או כמה עולה השתלת שן. השאלות הללו לגיטימיות וכדאי אפילו לערוך השוואות מחירים. אך זכרו כי אין להתפשר על האיכות והמקצועיות מכיוון שמדובר בבריאות שלכם.
  • ולסיום, חשוב שזו תהיה גם מרפאה שנעים לכם להגיע אליה. מקום שמתייחסים אליכם בכבוד ובסבלנות. מקום נקי המשדר מקצועיות ואמינות.

רופא שיניים המלצות

רופא שיניים במרכז

אצלנו תוכלו לקבל מענה למגוון בעיות שיניים וטיפולים:

יישור שיניים – אנו מבצעים טיפולי יישור שיניים בשיטות מתקדמות. יש לנו טיפולי יישור שיניים לנוער ולמבוגרים, כולל טיפולי יישור שיניים שקוף בשיטת הקשתיות השקופות. אנו יכולים לתת מענה לכל הבעיות האורתודונטיות בצורה היעילה ביותר.

טיפול שורש – מקרים חמורים של דלקת המגיעה על מוך השן דורשים טיפול שורש. כאשר הדלקת מגיעה אל שורשי השן נגרמים כאבים עזים ויש צורך בטיפולי שורש. כך ניתן להציל את השן גם במקרים קשים של עששת. אך הטיפולים הללו דורשים מיומנות רבה על מנת לנקות היטב את שורשי השן מכל הרקמות הדלקתיות. חשוב לעשות זאת אצל רופא שיניים בעל ניסיון.

הלבנת שיניים – במהלך השניים השיניים שלכם צפויות לאבד את המראה הלבן והיפה. זה יכול להיות בעקבות עישון, קפה, תה, יין ואינספור מוצרי מזון ושתייה שבסופו של דבר לא ניתן להימנע מהם. אצלנו במרפאה תוכלו לקבל טיפולי הלבנת שיניים.

השתלות שיניים – אצלנו במרפאה ניתן לקבל פתרונות של השתלת שיניים. אנו מבצעים השתלות נקודתיות של שן אחת, ועד מענה להשתלת שיניים בכל הפה. אנו מסוגלים לבצע הליכים מורכבים ולתת פתרון לכל אחד באמצעות השתלות עצם, שתלים זיגומוטיים, שתלים בזאליים ועוד.
ואלו הם רק חלק מהטיפולים. בנוסף אנו מטפלים בבעיות חניכיים, ציפוי חרסינה, כתר לשיניים ושיקום הפה.

רופאי שיניים הכי טובים בארץ

רופא שיניים המלצות

מחפשים רופא שיניים במרכז? מרפאתו של דוקטור יואל גבריאל זוכה לביקורות חיוביות מכל לקוחותיה. מגוון טיפולי השיניים שאנו מטפלים הופכים אותנו למרפאה היכולה לתת שירות לכל צורכי רפואת השיניים של המשפחה. יש לנו גם את היכולת לתת מענה למצבים ייחודיים ומקרים בהם נדרשת רפואת שיניים בטשטוש.

יש לנו צוות מסור ונהדר שתמיד מקבל אתכם בברכה. רמה מקצועית וטכנולוגית גבוהה ביותר וגם מחירים משתלמים.

הוראות הגעה ל WAZE בקישור זה.

רופא שיניים המלצות | רופאי שיניים הכי טובים בארץ

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

רופאי שיניים הכי טובים בארץ
תוכן עניינים