ציפויי חרסינה לשיניים

דף הבית » טיפולים » ציפויי חרסינה לשיניים

ציפויי חרסינה לשיניים ציפוי חרסינה לשיניים המלצות

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

הפעם אנו רוצים לדבר על ציפויי חרסינה לשיניים, עוד אחד מהטיפולים המבוקשים במסגרת שירותי רפואת שיניים אסתטית, וכמובן ניתן לקבל אותו במסגרת השירותים של מרפאת אמריקן סמייל ברחובות. במאמר זה נסביר כיצד מתבצע ציפוי השיניים, ומה בכלל המטרה (או המטרות) של טיפול זה.

אנו מקווים כי המאמר יספק לכם את כל התשובות, אך כמובן במידה ויש לכם שאלות או זקוקים לייעוץ אישי, אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות המרפאה.

ציפויי חרסינה לשיניים

ציפוי חרסינה לשיניים המלצות

המטרה הראשונית של רפואת השיניים היא לדאוג לבריאות השיניים והחניכיים, זוהי הסיבה שמלכתחילה התפתחה רפואת השיניים. תאמינו או אלא, בעבר היו הולכים אל הספר בשביל לטפל בשיניים. וכמובן הטיפול היא מבוסס על עקירה אגרסיבית של השן, ולא באמת מתן מענה המסוגל להציל שן. אבל כמובן הימים האלו חלפו, והיום לא רק שיש לנו שירותי רפואת שיניים מתקדמים, יש לנו גם מודעות גדולה יותר לנושאים האסתטיים.

אם בעבר הרחוק אנשים הלכו אל רופא השיניים רק כאשר כאבה להם השן, בעשורים האחרונים אנו הולכים אל מרפאת השיניים גם מסיבות אסתטיות. אנו רוצים ליהנות משיניים יפות, גם בצורה וגם בצבע.
והאמת שרובנו צריכים קצת עזרה בשביל לקבל שיניים יפה .לכל אחד יש איזו בעיה אחרת, לעתים שיניים צפופות מידי, לפעמים שיניים מרווחות מידי או סתם עקומות. וכמובן שלעתים שיניים נשברות או מאבדות את המראה הלבן והיפה מסיבות שונות. ולצורך כל יש לנו שירותי רפואת שיניים אסתטית.

ציפוי חרסינה לשיניים הוא אחד הטיפולים האסתטיים שניתן לקבל היום. ובעזרתו ניתן להעניק מענה לבעיות שונות. נכון, לא כל בעיה תיפתר באמצעות ציפויי חרסינה לשיניים, אך ישנן בעיות אסתטיות רבות שניתן לפתור באמצעות ציפוי החרסינה. כאשר התוצאה הסופית היא חיוך יפה ולבן!

באופן כללי מדובר בציפוי דק העשוי חרסינה המודבק לשן. באמצעות הציפוי החיצוני ניתן לעצב מחדש את הצורה והגודל של השן, וכמובן להעניק לשן מראה לבן ויפה. הציפוי חזק ומאפשר לשיניים לתפקד בצורה תקינה.

אילו בעיות ניתן לפתור באמצעות ציפוי לשיניים?

הלבנת שיניים – הצבע הלבן של החרסינה הוא אחד הסממנים החשובים של הציפוי. מייד נפרט סיבות שונות מדוע לעשות ציפוי שיניים, אך תהא הסיבה אשר תהא, תמיד תיהנו גם מהמראה הלבן. קיימות שיטות להלבנת שיניים, אך השיטות הקיימות אינן יכולות להשיג תוצאות מושלמות ויפות כפי שניתן להשיג עם ציפוי החרסינה.

מרווחים בשיניים – ישנם מטופלים הסובלים ממרווחים גדולים בין השיניים, דבר היוצר מראה שאינו אסתטי. אפשרות אחת היא לגשת לטיפול אורתודונטי ובו תעברו יישור שיניים. אך לעתים ניתן לקבל פתרון טוב יותר דווקא באמצעות ציפוי השיניים. זה תלוי כמובן בגודל המרווחים, אך לעתים שכבה דקה על השיניים, המעניקה להן יותר נפח בעצם מצמצמת את הרווח הקיים.

שחזור שיניים שבורות – לעתים אנשים שוברים שיניים. זה יכול להיות כתוצאה מחבלות שונות, ולפעמים זוהי רק חתיכה קטנטנה של השן שנשברה. אך הדבר פוגע במראה החיוך שלכם. באמצעות ציפוי השיניים ניתן להשלים ולשחזר שברים בשן. שיטה זו עולה על ביתרונותיה על השלמות קומפוזיט מכיוון שהיא חזקה יותר, וגם מעניקה מראה טבעי אחיד לכל השיניים.

יישור שיניים – ציפוי זירקוניה לשיניים הוא אינו יישור שיניים, אך במקרים רבים הוא מאפשר לתקן פגמים אסתטיים החוסכים את הצורך בטיפולי יישור שיניים. זה לא פתרון המתאים לכל מקרה, ולפעמים אין מנוס מטיפולי יישור שיניים (למשל יישור שיניים אינויזליין). אך לעתים ניתן לטשטש פגמים קלים באמצעות הציפוי החיצוני.

שיניים קצרות או שחוקות – ישנם מטופלים בעלי שיניים קצרות מידי, דבר שגם אינו מראה אסתטי. ולעתים זוהי תוצאה של שחיקה. גם בעיה זו ניתן לפתור באמצעות הציפוי.

האם ציפוי שיניים מתאים לכל אחד? התשובה היא לא! לא ניתן לבצע ציפוי כאשר ישנן מחלות חניכיים. כמו גם מקרים קשים של שחיקה והידוק שיניים, מחסור בחומר שן להדביק עליו את הציפוי, בעיות בסגר השיניים או כאשר יש על השן כתר.

ציפויי חרסינה לשיניים

כיצד מבצעים ציפוי שיניים?

את הציפוי מכינים במעבדת שיניים, בהתאמה אישית למידותיו של המטופל. על רופא השיניים להכין את השיניים עבור הציפוי, וזה דורש את שיוף השיניים, ולקיחת מידות. כיום ניתן לקחת מידות באמצעות שיטות מתקדמות, כמו למשל סריקה אינטראוראלית, דבר המייעל את התהליך.
לאחר שהציפוי מוכן, רופא השיניים ידביק את הציפוי לחזית השן. את התהליך כולו ניתן לסיים תוך 2-3 מפגשים. ובסופו כמובן מחכה לכם חיוך יפה ולבן!

ציפוי חרסינה לשיניים המלצות

ההמלצה הכי חשובה שאנו יכולים להגיד לכם היא קודם כל לבוא לפגישת ייעוץ. ציפויי חרסינה לשיניים הם טיפולים שכיחים ומקובלים, וכאשר הם מבוצעים על ידי רופאי שיניים מומלצים הם גם בטוחים. אך כדאי תמיד להיבדק אצל רופא השיניים, ולאחר שיתרשם מבעיות השיניים יוכל לתת לכם את המלצותיו הטיפוליות. כמו כן, במידה וישנן בעיות חניכיים או בעיות בשיניים, כמו למשל חורים בשיניים, יש לטפל בהן לפני הטיפול.

אנו מזמינים אתכם למרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל. כאן תוכלו להיבדק ולקבל פתרון לכל בעיות השיניים.

רופא שיניים ברחובות – הוראות הגעה למרפאה בגוגל מי ביזנס

ציפויי חרסינה לשיניים ציפוי חרסינה לשיניים המלצות

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

ציפויי חרסינה לשיניים
תוכן עניינים