פלטת שיניים שקופה

דף הבית » יישור שיניים שקוף » פלטת שיניים שקופה

פלטת שיניים שקופה היא השיטה המתקדמת ביותר כיום ליישור שיניים, והיא מכונה גם יישור שיניים שקוף. במאמר זה נסביר מהן פלטות שקופות לשיניים, מה היתרונות שלהן וגם נגיד כמה מילים לגבי פלטה שקופה לשיניים מחיר.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

פלטות שקופות לשיניים

בימינו יישור שיניים נהפך לאחד הטיפולים המבוקשים ביותר. זה בעיקר מזוהה עם הרפואה האסתטית, אך הסיבות ליישור שיניים קשורות גם לבריאות השיניים, ויכולות להשפיע על כל תפקודי הפה.

ישנם רבים אשר עברו טיפולי יישור שיניים בגיל הנעורים, וזהו אכן הזמן האידאלי. אך אין להסיק מסקנות כי מדובר אך ורק בטיפול לגיל הנעורים, כיום יותר ויותר אנשים בגילאים מבוגרים מתעניינים בטיפולי יישור שינים למבוגרים.

החשש המרכזי של אנשים מבוגרים הוא המבוכה ואי הנוחות הכרוכה בהתקנת גשר על השיניים. למרות שבסופו של דבר הוא משרת את המטרות האסתטיות, עד שיושלם התהליך עליכם להסתובב עם גשר ברזלים בשיניים כל שעות היום, וזאת למשך חודשים ארוכים.

פלטת שיניים שקופה נועדה לפתור את הבעיה הזו. היא מאפשרת טיפול הרבה יותר נוח, ובעיקר אסתטי. בקושי ניתן לראות את הפלטה, ולכן זוהי הבחירה של רבים. זהו הטיפול המועדף על מבוגרים, אך באותה המידה היא מתאימה לבני נוער, זאת בתנאי שיהיו אחראיים מספיק להשתמש בפלטה למשך 20-22 שעות .

פלטות שקופות לשיניים

פלטת שיניים שקופה

היתרונות של פלטות שקופות לשיניים הם:

  • הטיפול אינו גורם להפרעה בפה כפי שגורמים הברזלים. נכון, צריך גם להתרגל לפלטה, אך אין את חוסר הנוחות והדקירות של הברזלים. לא תסבלו מחתכים ושריטות בחניכיים.
  • בקושי ניתן להבחין בפלטה, דבר החוסך לכם את המבוכה הרבה.
  • ניתן להסיר את הפלטה. עושים זאת כאשר מצחצחים שיניים, ואפשר לעשות זאת כאשר אתם רוצים להצטלם או לצאת לדייט. אך שימו לב כי חשוב לעשות זאת לפרקי זמן קצרים על מנת לא לפגוע בהצלחת הטיפול.
  • השיטה יעילה מאוד, ובעזרתה ניתן לפתור את רוב בעיות השיניים.
  • השיטה גם חוסכת לכם הרבה ביקורים אצל רופא השיניים. בעוד גשר רגיל דורש ביקורים רבים, בדרך כלל על בסיס שבועי. כאן ניתן להסתפק בביקורת חודשית. במקום מתיחה של ברזלים אצל הרופא, כאן אתם פשוט מחליפים קשתיות שקופות לפי הסדר.

כיצד התהליך עובד?

ובכן התהליך נשען על טכנולוגיות של הדמיה תלת ממדי היוצרת דגם של מערכת השיניים. בהתאם לדגם השיניים, ולצרכים הטיפולים, מייצרים עבור המטופל פלטות שקופות לשיניים בהתאמה אישית.

לאחר שמעבדת השיניים מייצרת את הקשתיות, הן נמסרות למטופל. על הרופא כמובן לוודא כי הכל מתאים, ולתדרך את המטופל לגבי אופן השימוש בפלטות. לאחר מכן יש להשתמש בפלטות, כאשר כל שבועיים מחליפים פלטה. לפלטות יש סדר מסוים, התואם להתקדמות הטיפול.

לפני הטיפול יש לבדוק את בריאות החניכיים, ולטפל בבעיות הקיימות בשיניים במידה ויש. ובסוף הטיפול תיהנו משיניים ישרות. ועל מנת ליהנות מחיוך מושלם, אנו גם ממליצים לבצע טיפול הלבנת שיניים בסוף התהליך.

פלטה שקופה לשיניים מחיר

פלטה שקופה לשיניים מחיר

ועכשיו לשאלת השאלות – פלטה שקופה לשיניים מחיר או כמה עולה יישור שיניים שקוף.

העלות של הטיפול היא כ 11,500-16,000 שקלים. אך כדאי להתייעץ עם רופא השיניים על מנת לבדוק שאין צורך בטיפולי שיניים נוספים בטרם מתחילים בטיפול. למשל אם ישנם חורים בשיניים, יש קודם כל לטפל בהם (דבר שבכל מקרה צריך לעשות).

מעוניינים ביישור שיניים?

במרפאת אמריקן סמייל תוכלו ליהנות מגוון טיפולי יישור שיניים הכוללים גם פלטת שיניים שקופה. אנו מזמינים אתכם לפגישת אבחון בה נבדוק את מצב השיניים ובריאות החניכיים, ונכין תכנית טיפולית ליישור שיניים.

שיניים עקומות, רווחים בין השיניים וכל מיני בעיות אסתטיות יכולים להשפיע על חיינו בצורה ניכרת. למשל צפיפות שיניים יכולה להקשות על צחצוח השיניים, ולכן לגרום לבעיות של עששת. אך מלבד הצד הבריאותי, איננו יכולים להתעלם מהפגיעה בביטחון העצמי ועד מקרים של חרדה חברתית. ולכן טיפולי יישור שיניים יכולים לחולל שינוי גדול בחיינו.

אין צורך להתבייש, רק מעטים נולדים שיניים ישרות ומושלמות, רוב האנשים נזקקים לטיפולים אורתודונטים

פלטת שיניים שקופה

מרפאת שיניים אמריקן סמייל

מלבד טיפולי יישור שיניים, אנו מעניקים למטופלים מגוון טיפולי שיניים המתאימים לכל המשפחה. כאן במרפאה תפגשו שירות מקצועי ומסור, מידי רופא שיניים בעל ניסיון וצוות מקצועי. מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל מאפשרת לכם לקבל את כל טיפולי השיניים למשפחה במקום אחד.
אנו מציעים שירותי מרפאת שיניים לנוער, רפואת שיניים חירום, טיפולי רפואת שיניים אסתטיות, סתימות, טיפולי שורש, השתלות דנטליות הכוללות גם מענה למחוסרי עצם ועוד מגוון טיפולים.

מרפאת שיניים אמריקן סמייל – הוראות הגעה.

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

פלטת שיניים שקופה
תוכן עניינים