עזרה ראשונה שיניים

דף הבית » רופא שיניים » עזרה ראשונה שיניים

מבוגרים וגם נוער עשויים להזדקק לשירותי עזרה ראשונה שיניים. אלו יכולים להיות מגוון מקרים, מכאבי שיניים אשר תוקפים אתכם בפתאומיות ועד סמכים שנופלים מהגשר של טיפול יישור שיניים או אפילו חבלה כתוצאה מאיזו תאונה. למזלנו ישנן מרפאות שיניים בחירום המעניקות עזרה ראשונה שיניים מומלץ.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

אך למרות שיש לכם רופאי שיניים בחירום, עדיין ישנם דברים שחשוב לדעת לגבי עזרה ראשונה לשיניים.

שיניים עזרה ראשונה

שיניים עזרה ראשונה

לא אחת, הפניות לרפואת שיניים דחופה הן בעקבות פציעות של נוער. לגבי עזרה ראשונה שיניים ישנם כמה דברים חשובים שאתם בתור הורים צריכים לדעת.

נוער עסוקים במגוון פעילויות, ולפעמים הם משתוללים ולא נזהרים. כך שבקלות הם יכולים לעבור איזו חבלה בשן. זה יכול לקרות בבית הספר, בטיולים או אחר הצהריים כאשר הם משחקים עם חברים ליד הבית. לא כל חבלה בשיניים דורשת טיפול מיידי, אך ישנן חבלות רבות בהן טיפול מיידי הוא חשוב. מקרים בהם ככל שתגיעו אל רופא השיניים יותר מהר, כך יגדל הסיכוי להציל את השן.

כתוצאה ממכה חזקה שן עשויה ליפול. וכאן יש להבדיל בין שיניים חלביות לבין שיניים קבועות (שיני בשר). הורים רבים מזלזלים בחבלות בשיניים חלביות מכיוון שהם יודעים שזה רק עניין של זמן עד שתצמח השן החדשה. אך האמת שאין לזלזל בזה. חבלה בשן חלב יכולה להביא לפגיעה בצמיחה של השן הקבועה. היא יכולה להזיז אותה ממקומה לגרום לצמיחה של שן עקומה. לכן גם במקרה זה חשוב לבקר בהקדם אצל רופא שיניים ברחובות. להגעה מהירה תוכלו להיעזר בגוגל מפות.

במידה ומדובר בשן קבועה אשר נעקרה ממקומה כתוצאה ממכה חזקה, יש לפנות בדחיפות לשירותי עזרה ראשונה לשיניים. ולמזלכם ניתן למצוא עזרה ראשונה שיניים כל שעות היום. ניתן להחזיר שן למקומה, אך הדבר דורש פעולה מהירה. הניסיון מראה שכאשר השן מוחזרת למקומה תוך פחות משעה ישנו סיכוי גדול כי תחזור לתפקד בצורה תקינה. במקרה שכזה שימו את השן בכוס עם חלב ומהרו לרופא השיניים. החלב יסייע לשמר את התאים ויגדיל את הסיכוי שיהיה אפשר להציל את השן. תוכלו גם לנסות להחזיר את השן למקומה בעצמכם, אך אל תפעילו כוח חזק. אך לעתים לא רק שהשן יצאה ממקומה, יש גם נזק לשן עצמה ולכן כדאי תמיד לעשות זאת אצל רופא השיניים.

שיניים גם עשויות לזוז ממקומן מבלי ליפול. במצב זה יש לקבע את השן ולעקוב אחר ההתפתחות, יתכן ותידרש התערבות נוספת.

עזרה ראשונה לכאבי שיניים

עזרה ראשונה לכאבי שיניים

אחת הסיבות השכיחות בגללה אנשים פונים אל מרפאת שיניים עזרה ראשונה היא כאבי שיניים. כאבי שיניים הם דבר מציק מאוד, ולעתים עלול לפרוץ כאבים עזים בפתאומיות. כאבים שכאלו ימנעו מכם לישון ויציקו לכם מאוד. במקרה שכזה מרפאת שיניים עזרה ראשונה יכולה להביא להקלה מיידית.
אך זכרו כי כאבי השיניים הם רק הסימפטום, ישנה בעיה שצריך לטפל בה. יכולות להיות סיבות שונות, ובמקרים רבים מדובר בשיניים הזקוקות לטיפול שורש. במסגרת שירותי החירום ניתן להעניק טיפול ראשוני ולהביא להקלה מיידית, אך בדרך כלל אתם זקוקים להמשך טיפול במרפאה.
לאחר שקיבלתם עזרה ראשונה לכאבי שיניים, בהתאם לסוג הבעיה יקבע לכם תור להמשך הטיפול.

עזרה ראשונה לשיניים

עזרה ראשונה לשיניים

בכל הנוגע לטיפול עזרה ראשונה, חשוב שתדעו כיצד עליכם להגיב במקרי חירום, במיוחד אם אתם הורים לנוער. באופן טבעי נוער משתוללים יותר וישנו סיכוי גדול יותר שיסבלו מחבלות בשיניים ובפה.

והדבר השני הוא שאתם תמיד צריכים מספר טלפון של מרפאת חירום לשיניים. אינכם רוצים להתחיל לחפש כאשר ישנו מקרה דחוף או כאשר אתם זקוקים לטיפולי עזרה ראשונה לכאבי שיניים. חשוב שיהיה לכם מספר טלפון של מקום אמין ומוכר המעניק לכם את כל שירותי החירום. אם תהיו מוכנים מראש זה יחסוך לכם זמן יקר.

עזרה ראשונה שיניים

עזרה ראשונה שיניים

אחת הבעיות המטרידות היא כאשר צריכים עזרה ראשונה לשיניים כאשר אתם בחופשה. וזוהי יכולה להיות גם חופשה בחו“ל בה אינכם יכולים להגיע אל רופא השיניים שאליו אתם בדרך כלל מטפלים. וכמובן שלא תכננתם לבלות את החופשה בטיפולי שיניים. אך במידה וקרה משהו שפגע בשיניים שלכם או של הנוער, או שתקפו אתכם כאבים פתאומיים אתם זקוקים לטיפול.
תוכלו למצוא רופא שיניים מקומי שיטפל בבעיה, אך במידת האפשר רצוי להשאיר זאת רק במסגרת טיפול שיניים עזרה ראשונה ולהמשיך את הטיפול בארץ. במיוחד כאשר אתם מסתובבים במקומות בהם אינכם בטוחים לגבי הסטנדרטים הרפואיים, כמו למשל במקרים בהם אתם מטיילים במדינת עולם שלישי.
אם יש לכם ספקות לגבי דחיפות הטיפול, אתם תמיד יכולים לפנות אלינו למרפאה לצורך ייעוץ טלפוני.
כמו כן, על מנת לצמצם את הסיכוי שיתקפו אתכם כאבי שיניים פתאומיים, כדאי לבקר אצל רופא השיניים לפני הנסיעה, בעיקר אם מדובר בנסיעות ארוכות. כך תפחיתו את הסיכויים שפתאום יתקוף אתכם כאב פתאומי.

עזרה ראשונה שיניים מומלץ

עזרה ראשונה שיניים מומלץ

בכל מקרה בו אתם מתמודדים עם בעיות שיניים הזקוקות לטיפול מיידי אתם מוזמנים לפנות למרפאת אמריקן סמייל. אצלנו תוכלו לקבל עזרה ראשונה שיניים כל שעות היום. בין אם אלו כאבים פתאומיים, כתר שנפל, שן שנשברה או סמכים ליישור שיניים שנשברו, אנו יכולים לפתור את הבעיה. אנו מעמידים לרשותכם מספר טלפון אליו תוכלו לפנות כל שעות היום ולקבל שירות מרפאת שיניים חירום.

כמובן שאנו עומדים לצידכם בעוד מבחר טיפולים הכוללים יישור שיניים שקוף וכל טיפולי שיקום הפה.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

עזרה ראשונה שיניים מומלץ
תוכן עניינים