כמה עולה השתלת שן

דף הבית » טיפולים » כמה עולה השתלת שן

כמה עולה השתלת שן היא אחת השאלות הראשונות של כל מי שמגיע אלינו לקליניקה ומתעניין בהשתלות שיניים. כאשר לפעמים נשאלים לגבי מחיר השתלת שן אחת, ולפעמים לגבי השתלת שיניים בכל הפה. שאלת המחיר בהחלט מובנת ומוצדקת, אך יש עוד הרבה דברים שעלינו לבחון לפני שאנו יכולים לדבר על מחיר ההשתלה. כל מטופל מביא איתו מצב אחר, ובהתאם לכך נזקק להליכים שונים או סוג אחר של שתלים. הדברים הללו באים לידי ביטוי במחיר.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

הכירו את סוגי השתלים

לפני שנדבר על כמה עולה השתלת שן, אולי כדאי להכיר את סוגי השתלים. שתלים דנטליים הם לא מוצר אחיד, הם מגיעים מיצרנים שונים, עשויים מחומרים שונים ומיועדים לסוגים שונים של השתלות. וניחשתם נכון, לכל אחד יש מחיר. הבחירה היא כמובן לא בחירת הזול ביותר, אלא בחירת הסוג המתאים ביותר. איכות השתל בהחלט משפיעה על סיכויי ההצלחה של ההליך (וזאת לצד המיומנות של רופא שיניים להשתלות).

כמה עולה השתלת שן

סוגי השתלים הדנטליים בהם אנו עשויים להשתמש כוללים:

שתלים קצרים – אלו הם שתלים בהם אנו משתמשים במקרה של מחסור בעצם. אך באותה הנשימה אנו רוצים לסייג את הדברים. עובי העצם הוא סוגיה מרכזית בהשתלות השיניים, וכל מקרה דורש פתרון אחר. לכן חשוב להבהיר כי שתלים קצרים הם אינם הפתרון היחידי, ובטח שלא הפתרון המתאים לכל מקרה. אנו נוהגים להשתמש בשתלים קצרים בחלק מהשתות השיניים הנעשות בחלק האחורי העליון של הפה, שם ישנו חשש כי השתל יחדור לאזור הסינוס. אך ישנם מקרים בהם שתלים אלו אינם מתאימים, ואין מנוס מלבצע ניתוח להרמת סינוס.

שתלים בזאליים – גם שתלים אלו מיועדים עבור מטופלים הסובלים ממחסור בעצם. שתלים אלו מוחדרים אל תוך השכבה הבזאלית של עצם הלסת, השכבה שאינה נספגת כמו השכבה האלבאולרית. שתלים אלו הם בעלי מבנה מיוחד. ושוב פעם אנו חוזרים על אותו המשפט, שתלים אלו אינם מתאימים לכל מקרה.

שתלים זיגומטיים – מכיוון שכל מטופל מביא איתו מצבים ייחודיים, כך רפואת השיניים נדרשת לתת פתרונות לכל מצב ומצב. לשמחתנו אנו חיים בעידן של רפואה מתקדמת, ואכן נמצאים הפתרונות הטכנולוגיים והרפואיים לכל בעיה. שתלים זיגומוטיים הם דוגמה לפתרונות יצירתיים בהשתלות שיניים. אלו הם שתלים המוחדרים אל עצם הלחי. לא כל רופא שיניים יכול לבצע השתלות מסוג זה, בדרך כלל נדרש מומחה פה ולסת.

כמה עולה השתלת שן

כפי שהבנתם ישנם סוגים שונים של שתלים. ועוד בטרם אנו מגיעים אל ההשתלה עצמה, ישנו צורך בעקירת השיניים שלא ניתן להציל. גם עקירת שן היא לא תמיד דבר פשוט. ישנן שיניים שניתן לשלוף בקלות, וישנם מקרים מיוחדים בהם יש צורך בעקירה כירורגית. כך שגם זה משפיע על העלויות.

ולאחר השתלת השיניים, יש לאבחן את מצב העצם. וגם כאן יתכנו מקרים שונים. לפעמים ניתן לבצע באופן מיידי את ההשתלה, ולפעמים יש צורך בהליך של השתלת עצם / הרמת סינוס. כל סוגיה כזו היא פקטור המתווסף למחיר ההשתלה.

מלבד סוג השתלים, וההליכים השונים שעשויים להידרש בטרם מגיעים להשתלה עצמה, ישנם פקטורים נוספים המשפיעים על העלות.

המיומנות של הרופא היא בהחלט דבר המשפיע על המחיר. ככל שלרופא השיניים ישנו ניסיון גדול יותר בהשתלות שיניים, כך יש לו מיומנות גבוהה והוא עשוי לגבות מחירים גבוהים יותר. יש לציין שאנו במרפאת אמריקן סמייל משתדלים לשמור על מחירים הוגנים עבור כל הלקוחות.

דבר נוסף המשפיע על העלות הוא מספר השתלים. כמובן שישנו הבדל בין מחיר השתלת שן אחת, לבין שיניים מרובות. ויתכן כי כאן אתם עשויים להיבהל במקרה שאתם זקוקים להשתלת שיניים בכל הפה. למזלכם כיום ישנן שיטות השתלה המאפשרות לקבע גשר של שיניים על פני מספר שתלים דנטליים בודדים, דבר המאפשר להוזיל את העלות של השתלות השיניים באופן משמעותי. אנו מדברים בעיקר על שיטת אול און פור.

מחיר השתלת שן אחת

מחיר השתלת שן אחת

אצלנו במרפאת אמריקן סמייל ברחובות, מחיר השתלת שן אחת הוא כ 5000-6000 שקלים. אך אנו מציעים לכם לקבוע פגישת ייעוץ במרפאה על מנת לבחון היטב את מצב השיניים בפה, ולהתאים עבורכם טיפול אישי. אנו מדברים בעיקר על כל התהליכים המקדימים להשתלת השיניים, כמו עקירת השן הקיימת וביצוע השתלת עצם במידת הצורך. אך כמובן שבמהלך הביקור ניתן לבחון את כל מצב השיניים שלכם ולטפל בכל בעיה אחרת.

במידה ואתם זקוקים להשתלת שיניים בכל הפה, בדרך כלל מדובר על עלות של כארבעים וחמש אלף שקלים.

אם יש לכם שיניים חסרות ואתם פוחדים לחייך ומתקשים לאכול, או שיש שיניים שצריך לעקור, בואו אל מרפאת שיניים ברחובות. כאן במרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל ניתן לקבל פתרון מקצועי לכל בעיה. אנו מבצעים את כל סוגי הטיפולים, ויש לנו יכולת לתת מענה גם למקרים מיוחדים הכוללים מחלות רקע כמו סכרת. אנו נעניק לכם שירות מסור במטרה אחת – להחזיר לכם את החיוך!

מרפאת שיניים אמריקן סמייל – הוראות הגעה.

כמה עולה השתלת שן |  מחיר השתלת שן אחת

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

מחיר השתלת שן אחת
תוכן עניינים