כמה עולה גשר בשיניים 

כמה עולה גשר בשיניים רק למעלה

כמה עולה גשר בשיניים 

לפעמים אנו מקבלים טלפון למרפאה עם השאלה ”כמה עולה גשר בשיניים רק למעלה“ . איננו יכולים לענות על השאלה כמה עולה לעשות גשר בשיניים סתם כך. כאשר מדברים על עלות גשר בשיניים עלינו לקחת בחשבון את סוג הטיפול (ישנם סוגים שונים של טיפולי יישור שיניים), ואת מצב השיניים. מסיבה זו אנו מזמינים אתכם לפגישת אבחון במהלכה נוכל לדבר על מחיר גשר בשיניים בהתאם לנסיבות המקרה.

לדוגמה

סוג טיפולטווח מחירים
גשר כתרים מחיר2200
כמה עולה גשר בשיניים רק למעלה6000-8000
כמה עולה גשר לשיניים8000-16000
עלות גשר בשיניים8000-16000
עלות גשר שקוף8000-16000
עלות גשר שקוף לשיניים8000-16000
מחיר גשר בשיניים11500-16000
גשר בשיניים שקוף מחיר11500-16000
מחיר גשר שקוף11500-16000
גשר שקוף לשיניים מחיר11500-16000
יישור שיניים ללא גשר מחיר11500-16000
גשר בשיניים מחיר11500-16000
גשר שקוף מחיר11500-16000
גשר בשיניים לנוער מחיר11500-16000
כמה עולה לעשות גשר בשיניים11500-16000
כמה עולה גשר שקוף11500-16000
כמה עולה גשר שקוף לשיניים11500-16000
כמה עולה גשר בשיניים11500-16000

גשר בשיניים מחיר

גשר בשיניים מחיר תלוי קודם כל בסוג הטיפול, כלומר השיטה שבה אנו משתמשים לצורך יישור שיניים. השיטה הקלסית היא באמצעות גשר עם סמכים ממתכת. זוהי השיטה הנחשבת לזולה ביותר. זוהי שיטה טובה, אך החיסרון המרכזי שלה הוא הבולטות של קוביות המתכת על השיניים וגם אי הנוחות הנגרמת מהברזלים. מסיבות אלו שיטה זו היא פחות פופולריות. 

שיטה אחרת היא באמצעות גשר שקוף לשיניים. למעשה מדובר באותה השיטה, אך במקום הסמכים ממתכת משתמשים בה בסמכים העשויים חרסינה. וחוטי המתכת מצופים סיליקון. כך נהנים מנוחות יותר גדולה וגם שיטה שהיא פחות בולטת. ולכן שיטה זו זוכה ליותר פופולריות. אך מצד שני עלות גשר בשיניים בשיטה זו תהיה יותר גבוהה. 

ולבסוף יש לנו את שיטת יישור שיניים אינויזליין, שיטה שגם מכונה על ידי רבים גשר שקוף לשיניים. בשיטה זו אנו מחליפים את הגשר הקלסי וסמכי המתכת בקשתיות שקופות. בעוד בשיטת הגשר הרגילה אנו מותחים באופן תקופתי את הברזלים, בשיטה זו פשוט מחליפים את הקשתיות (דבר שגם חוסך לכם את מספר הביקורים אצל רופא השיניים). זוהי השיטה הנוחה ביותר ליישור שיניים. היא נוחה בעת השימוש השוטף, למשל ניתן להסיר את הקשתיות בעת צחצוח השיניים. והיא השיטה שבאמת מאפשרת לכם ליהנות מיישור שיניים שקוף שאינו בולט. מסיבה זו השיטה זוכה לפופולריות רבה בתור שיטת יישור שיניים למבוגרים (היא מתאימה גם לנוער). מחיר גשר בשיניים בשיטת אינויזליין הוא היקר ביותר. 

כמה עולה גשר בשיניים

עלות גשר בשיניים

לצד ההבדלים בשיטה שבה משתמשים, ישנם גם הבדלים במצב השיניים והלסת. כל מטופל סובל מבעיות אחרות, והדבר משפיע על אופי הטיפול ומשך הטיפול. לכן הכרחי לבצע אבחון לפני שמדברים על כמה עולה לעשות גשר בשיניים. 

ישנם מטופלים עם רווחים בשיניים, מטופלים עם שיניים לא סימטריות, מטופלים עם מנשך הפוך, שיניים מסובבות וכו‘. כל אלו הם אלמנטים המשפיעים על הטיפול ולפיכך גם על עלותו. למשל במקרים מסוימים יש צורך גם ברסן או פלטה לשיניים, ויש מקרים בהם נדרש טיפול רק בחלק אחד של הלסת. 

בשורה התחתונה – אין תחליף לבדיקת אבחון אצל רופא שיניים ברחובות. 

גשר בשיניים מחיר

כמה עולה גשר בשיניים

ישנו גורם שלישי המשפיע על העלויות הכוללות שאתם תשלמו, למרות שזוהי אינה עלות ישירה של טיפול יישור שיניים. בטרם מבצעים את יישור השיניים חשוב להעניק טיפול לכל בעיות השיניים והחניכיים האחרות שיש בפה. למשל סתימות, טיפולי שורש או כל טיפול נדרש בהתאם למצב הפה. 

גשר בשיניים מחיר אינו מושפע מכך, אך אלו עשויות להיות עלויות נוספות אותן כדאי לקחת בחשבון. מצד שני, עם גשר או בלי גשר, חשוב שתטפלו בכל בעיות השיניים בהקדם.

עלות נוספת שאינה נכללת בטיפול, אך מטופלים רבים מעוניינים בה היא הלבנת שיניים. הלבנת שיניים אינה קשורה באופן ישיר לטיפולי יישור שיניים, אך זהו הדובדבן שבקצפת. לאחר שזכיתם במראה שיניים ישירות, זו הנגיעה האחרונה המאפשרת לכם ליהנות מחיוך מושלם. 

כמה עולה לעשות גשר בשיניים

כמה עולה גשר בשיניים רק למעלה

לא כל מטופל נזקק לאותו הטיפול, ישנם מקרים בהם יש צורך בטיפול רק בלסת העליונה ולכן אנשים שואלים כמה עולה גשר בשיניים רק למעלה. טיפול בלסת אחד יעלה מעט פחות מאשר יישור שיניים בשתי הלסתות, אך גם לגבי שאלה זו יש צורך באבחון באמצעות רופא שיניים אורתודנט. גם כאן נשאלת השאלה באיזו שיטה משתמשים ומהן בעיות השיניים שעליהן אנו מנסים לתת מענה. 

מחיר גשר בשיניים

כמה עולה לעשות גשר בשיניים

אז כפי שהבנתם על השאלה כמה עולה גשר בשיניים איננו יכולים לענות לכם סתם כך באמצעות שיחת טלפון. זה דורש פגישת אבחון והתאמת הטיפול על מנת לחשב את העלות המדויקת של הטיפול. זהו יכול להיות יישור שיניים גשר פנימי, רגיל, שקוף וכו’. 

אנו יכולים לתת לכם אומדן כללי של מחיר גשר בשיניים, ורוב הסיכויים שאתם נופלים בטווח זה. הטווח הממוצע הוא כ 11,500-16,000 שקלים לטיפול באמצעות גשר עם סמכים או לטיפולי יישור שיניים אינויזליין.

על מנת לבדוק עלות גשר בשיניים אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ואבחון במרפאת אמריקן סמייל. במרפאת שיניים ברחובות תוכלו לעבור אבחון מקצועי על ידי דוקטור יואל גבריאל, ולאחר מכן לקבל הצעת מחיר. אצלנו תוכלו ליהנות ממיטב הטיפולים האסתטיים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

עלות גשר בשיניים

משרדינו נמצא ברחוב גורודיסקי 31, רחובות – מצאו אותנו בגוגל מפות

כמה עולה גשר בשיניים רק למעלה

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).