יישור שיניים שקוף מחיר

דף הבית » יישור שיניים שקוף » יישור שיניים שקוף מחיר

במאמר זה נדבר על יישור שיניים שקוף מחיר. יישור שינים שקוף באמצעות אינויזליין הוא אחת השיטות הפופולריות ביותר ליישור שיניים, ויש לה יתרונות רבים. אך כמובן שלצד היתרונות אנשים שואלים לגבי מחיר יישור שיניים שקוף. במאמר זה נדבר על עלות יישור שיניים שקוף ונענה על השאלה כמה עולה יישור שיניים שקוף. 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מאמר זה מבוסס על סקר מחירים שערכנו במרפאות שיניים שונות ברחבי הארץ. אין הוא מהווה תחליף לפגישת ייעוץ אישית. 

יישור שיניים שקוף מחיר
יישור שיניים שקוף מחיר

יישור שיניים שקוף עלות

בטרם נדבר על עלות יישור שיניים שקוף, בואו נסביר בקצרה מהי השיטה שעלייה אנו מדברים, על מנת שכולנו נהיה על אותו הדף.

ובכן, במרפאת שיניים אמריקן סמייל אנו מבצעים טיפולים אורתודנטיים הכוללים טיפולי יישור שיניים באמצעות שיטת האינויזליין, השיטה המכונה בפי רבים יישור שיניים שקוף או גשר לשיניים שקוף. 

שיטה זו מחליפה את השיטות הישנים בהם השתמשנו בברזלים, וגומיות. במקומם אנו משתמשים בקשתיות אינויזליין דקות ושקופות שהן כמעט בלתי נראות. השיטה משיגה את אותן התוצאות, אך מבלי אי הנוחות הפיזית ואי הנוחות האסתטית הנובעת מהברזלים והאביזרים הבולטים של השיטות האחרות. יתרון נוסף של השיטה הוא האפשרות להסיר את הקשתיות בקלות לצורך צחצוח השיניים, דבר המקל מאוד על המטופלים. 

יישור שיניים שקוף עלות – לצד היתרונות של השיטה, לשיטה עלות גבוהה יותר בהשוואה לשיטות האחרות. 

כמה עולה יישור שיניים שקוף

עלות יישור שיניים שקוף

מחיר יישור שיניים שקוף הוא אינו מחיר אחיד, הוא משתנה בין המטופלים בהתאם לאופי הטיפול הנדרש. כל מטופל סובל מפגמים בעלי אופי שונה בשיניים, ולכן כל אחד נזקק לטיפול בהתאמה אישית. בעיות אסתטיות בשיניים יכולים להופיע בלסת העליונה והתחתונה, אך ישנם גם מקרים בהם נדרש טיפול רק באחת הלסתות, דבר המוזיל את הטיפול באופן משמעותי. גם משך הטיפול יכול להשתנות בהתאם לחומרת המצב, דבר המשפיע על מספר הקשתיות שיש להחליף, וגם זה מוזיל את מחיר יישור שיניים שקוף.

עוד דבר שכדאי לדעת הוא שבתהליך מעורבות גם מעבדות שיניים. רופא אורתודנט בודק את מצב הפה ומבצע את המדידות וההתאמה, אך את קשתיות האינויזליין מייצרים במעבדות מיוחדות. חשוב לוודא שהרופא עובד עם מעבדות מוסמכות ומקצועיות המספקות שירות איכותי. 

מחיר יישור שיניים שקוף

מחיר יישור שיניים שקוף

טיפולי יישור שיניים הם לא רק טיפולים אסתטיים. בעיות אסתטיות בשיניים יכולות ליצור גם בעיות גדולות בשמירה על בריאות הפה. אולי זוהי אחת הסיבות מדוע שירותי הבריאות מעוניינים לסייע לציבור לעבור טיפולי יישור שיניים. ואלו הן חלק מההטבות המגיעות לכם מקופת החולים, בהתאם לפוליסת הביטוח הרפואי שלכם. קופות החולים משתפות פעולה עם קליניקות פרטיות ומשתתפות בעלויות הטיפול, בדרך כלל כאשר מדובר בנוער עד גיל 18. כאשר בודקים כמה עולה יישור שיניים שקוף, כדאי גם לבדוק האם ישנה השתתפות מצד קופת החולים. 

עלות יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף מחיר זה לא הכל

בהחלט חשוב לבדוק את נושא העלויות ולערוך השוואות מחירים, אך חשוב לזכור כי מחיר זה לא הכל. מדובר בשיניים שלכם, מדובר בבריאות הפה ומדובר בטיפול ארוך וממושך, אשר ישפיע עליכם בהמשך החיים. לכן לא תרצו לבחור בזול ביותר, במחיר של התפשרות על האיכות והמקצועיות. 

כאשר אתם מחפשים טיפולי יישור שיניים אינויזליין, חשוב לבחור ב רופא שיניים ברחובות בעל ניסיון וקבלות בתחום. חשוב גם שזה יהיה מקום שנעים לכם לעבוד מולם ולקבל את כל השירותים. זכרו כי בטרם הטיפול יש להעיק מענה לכל בעיות השיניים האחרות, כמו למשל סתימות ומחלות חניכיים. לכן כדאי לבחור ב מרפאת שיניים ברחובות אשר יכולה להעניק מענה לכל הבעיות במקום אחד. 

יישור שיניים שקוף עלות

כמה עולה יישור שיניים שקוף

טיפולי יישור שיניים תמיד היו יקרים, אך ההתקדמות הטכנולוגית וגם התחרות הגבוהה בין המרפאות הנגישה את הטיפולים לציבור הרחב והפכה אותם לזולים יותר. 

כפי שכבר אמרנו קשה לענות על השאלה כמה עולה יישור שיניים שקוף ללא בדיקה של נסיבות המקרה. טווח המחירים הממוצע במרפאות השונות נע בטווח של 7,000 ש“ח עד 23,000 ש“ח, אך בכל זאת יש לבחון כל מקרה לגופו. 

אם תרצו לקבל תשובה מהימנה אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ במרפאת אמריקן סמייל. כאן תוכלו להיבדק על ידי דוקטור יואל גבריאל, רופא שיניים אורתודנט המנוסה בטיפולי אינויזליין. הרופא יבדוק את מצב השיניים ותכנית הטיפול הדרושה, ובהתאם לכך תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת.

מרפאת אמריקן סמייל – כתובת והוראות הגעה

יישור שיניים שקוף עלות

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

עלות יישור שיניים שקוף
תוכן עניינים