יישור שיניים מהיר

דף הבית » יישור שיניים שקוף » יישור שיניים מהיר

האם ניתן לבצע יישור שיניים מהיר? כולנו חולמים על מראה שיניים ישרות המאפשרות לנו לחייך בביטחון. אך כאשר אנו ניגשים לטיפולים אורתודנטיים אנו מבינים שמדובר בתהליך ארוך היכול להימשך חודשים רבים. אנו לפעמים משתוקקים לקבל תוצאות מהירות וגם לחסוך מאיתנו את אי הנוחות הכרוכה בשיטות הטיפול השונות. אך האם ישנו דבר כזה יישור שיניים מהיר? ואם כן,  מה לגבי יישור שיניים מהיר מחיר.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

אם חשבתם שאנו יכולים להציע לכם יישור שיניים ביום אחד, צר לנו להגיד לכם כי אין דבר כזה. לפעמים רופאי שיניים משתמשים במושג יישור שיניים ליום אחד למטרות שיווקיות, אך אין הוא מדויק ואולי אפילו מטעה.

תהליך יישור השיניים דורש זמן. הוא מבוסס על הפעלת לחץ על השן באמצעות מכשיר אורתודנטי, וכך ניתן להזיז את השן בתהליך אטי וארוך. למשל גשר פנימי ליישור שיניים או קשתיות שקופות. כאשר רופאי שיניים משתמשים בביטוי יישור שיניים ביום אחד, הם לכל היותר מתכוונים לזירוז ההליכים המקדימים, או שיטות לציפוי שיניים בעזרתן ניתן לכסות על פגמים אסתטיים.

אך האם ישנו יישור שיניים מהיר וקצר משמעותית משיטות אחרות?

יישור שיניים מהיר

יישור שיניים מהיר

התשובה היא כן. אחת השיטות המהירות ליישור שיניים היא שיטת יישור שיניים אינויזילין. באמצעות שיטה זו ניתן להפעיל לחץ גדול על השיניים, וכך להשיג תוצאות מהירות יותר. השיטה אמנם אינה מתאימה לכל אחד, אך זאת יש לבדוק באמצעות אבחון אצל אורתודנט.

שיטה זו עושה שימוש בקשתיות שקופות המיוצרות בהתאמה אישית למידות השיניים והצרכים הטיפוליים. הקשתיות מפעילות לחץ על השיניים, וכל פעם כאשר הקשתיות מפסיקות להפעיל את הלחץ (בגלל שהושגה תזוזה מסוימת של השיניים), מחליפים בקשתית המיועדת לשלב הבא. באמצעות פלטה ליישור שיניים ניתן לקצר את הטיפול למספר חודשים.

ודרך אגב, לשיטה זו ישנם גם יתרונות נוספים מלבד המהירות. היא מאפשרת למטופלים ליהנות מיתרונות נוספים:

פחות ביקורים אצל רופא השיניים – מכיוון שהחלפת הקשתיות מתבצעת באופן עצמאי, אין צורך בביקור שבועי אצל האורתודנט לצורך מתיחת הברזלים.

ללא ביקורי חירום – המטופלים ב גשר ליישור שיניים לפעמים נזקקים לביקורים דחופים ובלתי צפויים אצל האורתונדט בעקבות נפילה של סמכים. מכיוון ששיטה זו אינה עושה שימוש בסמכים, לא מגיעים למצבים אלו.

שמירת היגיינת השיניים בקלות – כאשר משתמשים בגשר לשיניים ישנו קושי רב בשמירה על היגיינת השיניים. קשה יותר לצחצח את השיניים ולא ניתן להעביר חוט דנטלי בשיניים. אך כאשר עושים יישור שיניים מהיר באמצעות קשתיות שקופות, ניתן להסיר אותן לצורך צחצוח השיניים.

פתרון אסתטי – שימוש בקשתיות אינויזלין גם מאפשר לכם ליהנות מפתרון אסתטי יותר. אלו הן קשתיות שקופות שאינן בולטות כאשר אתם מחייכים.

יותר נוחות – גשר עם ברזלים בשיניים יוצר למטופלים בעיות רבות של אי נוחות. ולכן הם צריכים להשתמש בגאם (שעווה לשיניים) על מנת למנוע דקירות ופגיעה ברקמות רכות. באמצעות קשתיות שקופות נהנים מטיפול נוח יותר.

קיימות גם שיטות נוספות להאיץ את יישור השיניים ולהפוך אותו למהיר יותר, כמו למשל שימוש באקסלדנט. זהו סד בו משתמשים 20 דקות ביום והוא יוצר רעידות (מיקרופולסים) המקצרות את משך הטיפול. סד זה הוא אינו טיפול יישור שיניים בפני עצמו, אלא אמצעי להאצת הטיפול. קיימות גם שיטות נוספות כמו התערבות כירורגית, אך מוטב לדון באפשרויות אלו עם רופא השיניים.

יישור שיניים מהיר מחיר

יישור שיניים מהיר מחיר

ולבסוף בואו נדבר על יישור שיניים מהיר מחיר. מחירי הטיפולים נעים בטווח של 11,500 ש”ח – 16,000 ש“ח. המחירים משתנים בהתאם למצב השיניים והבעיות מהן סובל המטופל. לא ניתן לתת מחיר אחיד התקף לגבי כל מטופל. חייבים לעבור פגישת אבחון לצורך ייעוץ ראשוני ושם ניתן לקבל תשובות ברורות יותר לגבי ההליך הנדרש ועלותו. אתם מוזמנים לקבוע פגישה אצלנו במרפאה, פגישת ייעוץ ראשוני ניתנת ללא תשלום. תוכלו למצוא הוראות הגעה בקישור זה. לאחר שתקבלו את כל המידע והמחירים תוכלו גם לערוך השוואת מחיר יישור שיניים.

בהזדמנות זו חשוב לנו לציין כי לא כל רופאי השיניים המציעים טיפולי יישור שיניים הם רופאים אורתודנטיים. אורתודנטיה היא אחד מתחומי ההתמחות ברפואת השיניים וחשוב להקפיד לעשות את הטיפולים אצל רופא שהוסמך לכך. רופא אורתודנט עובר הסמכה ארוכה ויש לו הכרות עמוקה יותר עם כל אפשרויות הטיפול. אצל אורתודנט קליניקה ליישור שיניים תוכלו לקבל פתרון איכותי יותר.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

יישור שיניים מהיר מחיר
תוכן עניינים