יישור שיניים ללא גשר

דף הבית » יישור שיניים שקוף » יישור שיניים ללא גשר

יישור שיניים ללא גשר היא אחת מאפשרויות טיפול יישור השיניים. שיטת טיפול זו יקרה מידי, אך היא יעילה ומעניקה מענה לאחת הסוגיות המטרידות מטופלים רבים – המראה האסתטי וחוסר הנוחות של הגשר בשיניים. בסוף המאמר נגיד כמה מילים בנושא יישור שיניים ללא גשר מחיר.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

אנשים רבים זקוקים לטיפולי יישור שיניים, הם חולמים על חיוך יפה עם שיניים ישירות. אך מצד שני הם ממש לא רוצים את הגשר הבולט והמכוער על השיניים, ואת כל אי הנוחות הכרוכה בזה. ומכיוון שאינם מודעים לכל שיטות יישור השיניים, רבים ממשיכים לחיות עם הבעיה. וכך מראה השיניים העקומות גורם להם גם לפגיעה בביטחון העצמי וגם לבעיות אחרות שהן תוצאה של שיניים עקומות. למשל שיניים עקומות עלולות ליצור הפרעה בעת צחצוח השיניים וכך לגרום לעששת. זאת אומרת שלא רק שיקולים אסתטיים צריכים לעמוד לנגד עיניכם.

יישור שיניים בלי גשר עונה על הצרכים של כל מי שרוצה שיניים ישרות, אך מבלי לסבול מהתוצאות האסתטיות של גשר בשיניים איתו צריך להסתובב במשך חודשים רבים. הוא מתאים בתור שיטת יישור שיניים לנוער, בני נוער ומבוגרים. מבצע אותו אורטודנט קליניקה ליישור שיניים. אנו ממליצים לכם על פגישת ייעוץ על מנת לבדוק מהי שיטת הטיפול המתאימה עבורכם, קיימות גם שיטות יישור שיניים גשר פנימי.

יישור שיניים ללא גשר

יישור שיניים ללא גשר

יישור שיניים בלי גשר ידוע גם בתור יישור שיניים בקשתיות שקופות. הגשר המסורתי הוא מבנה הכולל סמכים וחוטי ברזל ביניהם. הסמכים הנראים כקוביות ברזל מודבקים על השיניים, וביניהם ישנם חוטי ברזל; דבר היוצר אי נוחות ומראה לא נעים.

יישור שיניים ללא גשר עושה שימוש בחומר הנקרא אינויזליין. זהו חומר בעל מראה פלסטי שקוף מNנו מייצרים קשתיות שקופות אותן מלבישים על השיניים. הקשתיות מהוות תחליף לקוביות המתכת והברזלים, והן מאפשרות ליישר את השיניים ביעילות רבה, תוך כדי שמירה על מראה אסתטי.

אך לא רק המראה האסתטי הוא היתרון של יישור שיניים בשיטת אינויזליין. השיטה גם דורשת פחות ביקורים אצל רופא השיניים. בעוד בגשר רגיל יש צורך בביקורים תכופים לצורך מתיחת הברזלים, כאן המטופל מחליף את הקשתיות בעצמו. זה גם עונה על צורך פרקטי של שמירה על היגיינת השיניים. בעוד צחצוח השיניים וניקוי עם חוט דנטלי הם דבר בעייתי עבור כל מי שמשתמש בגשר, כאן ניתן להסיר את הקשתיות בעת צחצוח השיניים.

בסיכומו של דבר יש לנו כאן שיטה שמצד אחד היא גם יעילה מאוד, ומצד שני יש לה גם יתרונות נוספים, אין זה מפתיע מדוע מטופלים רבים מעוניינים בטיפולי יישור שיניים ללא גשר.

יישור שיניים גשר פנימי

יישור שיניים גשר פנימי

יישור שיניים גשר פנימי היא עוד אחת מהאפשרויות לצורך טיפול אסתטי שאינו בולט. בעוד בגשר רגיל הסמכים מודבקים על הצד החיצוני של השן, כאן הטיפול נעשה מהכיוון ההפוך. את הסמכים מדביקים על הצד הפנימי של השן וכך זוכים בטיפול שלא רואים אותו. הטיפולים הללו אינם חדשים, אך רק בשנים האחרונות הטכניקות השתכללו והם הגיעו ליכולות של טיפולי יישור שיניים אחרים. אך יחד עם זאת מדובר בטיפול הדורש מיומנות רבה, בעיקר בגלל הקושי בטיפול בצד האחורי של השיניים. לצורך כך יש צורך ברופא שיניים בעל מיומנות וניסיון, וכמובן גם מכשור מתאים. שיטה זו יקרה יותר מאשר גשר רגיל.

יישור שיניים ללא גשר מחיר
יישור שיניים ללא גשר מחיר

יישור שיניים בלי גשר

אפשר לדבר הרבה על היתרונות של יישור שיניים בלי גשר, אך חשוב להבהיר נקודה אחת מאוד מאוד חשובה. רופאי שיניים רבים מציעים היום טיפולי יישור שיניים, זאת למרות שהם אינם אורתודנטים. אנשים תמימים החולמים על חיוך יפה לא תמיד מודעים לדקויות הקטנות ולכן חשוב להגיד את הדברים הבאים.

ישנם מספר סוגי התמחויות בתחום רפואת השיניים ואורתודנטיה היא אחד מתחומי ההתמחויות. רופא שיניים אורתודנט הוא מי שלמד, התאמן והוסמך לביצוע טיפולי יישור שיניים. למרות שגם רופאי שיניים אחרים עשויים להציע את אותם הטיפולים, אין להם את המקצועיות שיש לרופא שיניים מומחה לאורתודנטיה. לכן בטרם אתם פונים לטיפול, חשוב לוודא שאכן מדובר ב רופא קליניקה ליישור שיניים. פשוט בדקו האם יש לו תעודת מומחה מטעם משרד הבריאות, או אם הוא רשום כרופא מומחה לאורתודנטיה בהסתדרות רופאי השיניים. תוכלו בקלות לבדוק זאת באתר האינטרנט.

הדברים הללו תקפים לגבי יישור שיניים עם קשתיות שקופות, יישור שיניים גשר פנימי או כל שיטה אחרת.

יישור שיניים בלי גשר

יישור שיניים ללא גשר מחיר

ולבסוף כפי שהבטחנו כמה מילים על יישור שיניים ללא גשר מחיר. לשיטה זו אמנם יתרונות רבים, אך בהשוואה לגשר רגיל בשיניים, זוהי שיטת טיפול יקרה יותר. עלות טיפול לשתי לסתות יכולה להיות בטווח של 11,500-16,000 ש“ח. אך טווחי המחירים הללו הם לא יותר מהערכה גסה. כל מקרה הוא שונה, גם מבחינת סוג הבעיות מהן סובל המטופל וגם מבחינת דרגת חומרתן. לכן כל מטופל זקוק לטיפול בהתאמה אישית והדבר משפיע על העלויות. לאורך הטיפול יש להחליף קשתיות פעם בשבוע או שבועיים. אנשים הנזקקים לטיפולים ארוכים יצטרכו קשתיות רבות והדבר מייקר את הטיפול. לעומת זאת מקרים קלים יכולים לקבל פתרון בזמן קצר יותר ולהשתמש בפחות קשתיות.

על מנת לדעת כמה עולה יישור שיניים בשיטת אינויזליין יש לפנות אל מרפאת השיניים ושם לעבור אבחון. במהלך האבחון הרופא יבדוק את מצב השיניים, ימליץ על צורת הטיפול וימסור לכם הצעת מחיר רלוונטית למקרה האישי שלכם. אתם מוזמנים לפנות אל מרפאת אמריקן סמייל בראשות דוקטור יואל גבריאל ולקבל את הצעת המחיר. כאן גם תוכלו לקבל הסבר מפורט על הטיפול ומענה על כל שאלה. תוכלו למצוא אותנו גם בפייסבוק.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

יישור שיניים בלי גשר
תוכן עניינים