יישור שיניים בלתי נראה

דף הבית » יישור שיניים שקוף » יישור שיניים בלתי נראה

יישור שיניים בלתי נראה מתייחס לשיטות טיפול שונות המאפשרות ליהנות מתהליך יישור שיניים ללא מראה בולט של המכשירים הדנטליים בהם משתמשים. זוהי אינה שיטת טיפול אחת, אלא שיטות שונות בהן ניתן להשתמש. וכמובן לכל שיטת טיפול יש את היתרונות והחסרונות שלה.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

אנשים רבים סובלים מבעיות של שיניים עקומות. מבחינה רפואית הבעיות יכולות להיות שונות, אך בשורה התחתונה בכולן ישנו מראה שיניים שאינו מלבב. מראה הפוגע בביטחון העצמי והתחושה האישית, ויש לו גם השלכות על תפקוד הפה והלסת. כל אחד יכול לחוות זאת בצורה אחרת, אך מקרים של אנשים עם שיניים מושלמות הם נדירים. למזלנו רפואת השיניים האורתודנטית מסוגלת להעניק מענה לכל הבעיות ולשקם את מראה השיניים והבעיות התפקודיות הקשורות גם במקרים קשים במיוחד. אך לצד התועלות שבטיפול יישור שיניים, רבים חוששים מהנראות של המכשירים האורתודנטיים, ולכן מחפשים אחר יישור שיניים נסתר.

יישור שיניים בלתי נראה יאפשר לכם ליהנות מהתוצאות של הטיפול. בסופו אתם תיהנו ממראה של חיוך יפה, ואולי גם תרצו להוסיף לו הלבנת שיניים. אך במהלך הטיפול תוכלו ליהנות מפתרון שאינו בולט בכל פעם שאתם פותחים את הפה, דבר שיחסוך לכם מבוכה רבה. ישנם מבוגרים רבים החולמים על יישור שיניים, אך רק בגלל החשש מהמראה המביך הם נמנעים. עכשיו גם להם יש פתרון באמצעות יישור שיניים נסתר.

יישור שיניים בלתי נראה

יישור שיניים בלתי נראה

אז באילו שיטות ניתן להשתמש לצורך יישור שיניים נסתר?

ישנן 3 שיטות עיקריות אשר יכולות להתאים לצורך ביצוע טיפולי יישור שיניים בצורה דיסקרטית ואסתטית:

שימוש בסמכים שקופים – הדבר שהכי מרתיע אנשים אלו הסמכים, כלומר קוביות המתכת המודבקות על השיניים. על מנת להפחית את נראות הטיפול ניתן להשתמש בסמכים מזירקוניה או חומר אחר בצבע השן הטבעי, כל מקטינים את הנראות של הגשר. ישנו גם פתרון לברזלים ביניהם, ניתן לעשות זאת עם ברזלים המצופים בחומר המפחית את הנראות ויש לו מראה לבן/שקוף. זהו אינו טיפול נסתר במאת האחוזים וניתן להבחין בו מקרוב, אך הוא הרבה פחות מביך מגשר עם סמכים מברזל.

שימוש בגשר פנימי – בשיטה זו מתקינים את הסמכים על צידה האחורי של השן, וכך לא ניתן לראות אותם (אלא אם כן מישהו ממש יסתכל לכם אל תוך הפה מקרוב…). שיטה זו אינה מתאימה לכל המקרים, אך בזכות השיפורים הטכנולוגיים ניתן כיום לתת מענה למגוון רחב של בעיות באמצעות שיטה זו. מבחינה טכנית היא דורשת מכשור מיוחד ומיומנות רבה, בעיקר בגלל הקושי לגשת אל הצד האחורי של השיניים. חשוב לעשות זאת אצל רופא שיניים קליניקה ליישור שיניים. שיטה זו מכונה גם יישור שיניים אינקוגניטו.

שימוש בקשתיות שקופות – הכוונה היא בדרך כלל ליישור שיניים עם אינוזילין. שיטה זו אינה עושה שימוש בסמכים והיא עונה לתואר יישור שיניים בלתי נראה. במקום סמכים וברזלים משתמשים בקשתיות מחומר דמוי פלסטי. הנראות שלהן היא נמוכה מאוד וזהו אינו היתרון היחידי של השיטה. הקשתיות מפעילות לחץ רב על השיניים וניתן לקצר את הטיפול. ישנם גם יתרונות נוספים. עלות קשתיות שקופות ליישור שיניים היא יותר יקרה מאשר גשר עם סמכים. שיטה זו מכונה במקרים רבים יישור שיניים גשר שקוף.

כל אחת מהשיטות יכולה להתאים למי שמעוניין ליהנות מטיפול שאינו בולט במיוחד. אך כל אחד סובל מבעיות שיניים אחרות ולכן חשוב להתייעץ עם רופא השיניים לגבי שיטת הטיפול המתאימה עבורכם.

יישור שיניים נסתר

יישור שיניים נסתר

מעוניינים לעבור טיפול יישור שיניים אך חוששים מהמראה של הקוביות והברזלים? כפי שהבנתם רפואת השיניים האסתטית רק הולכת ומשתפרת ומציעה לכם פתרונות העונים בדיוק על הבעיה הזו. הפתרונות יעילים מאוד ואינם פוגעים באיכות הטיפול. אם תרצו ליהנות מטיפולי יישור שיניים, הגעתם אל המקום הנכון.
כאן במרפאה של דוקטור יואל גבריאל תעברו אבחון ובסופו נוכל להמליץ לכם על השיטה המתאימה לצורך יישור השיניים. אנו מטפלים במגוון שיטות ומעניקים לכם מענה לכל בעיות השיניים והחניכיים.

אין צורך להמשיך לסבול ולהתבייש לחייך. כיום ישנן מבחר שיטות טיפול המתאימות לנוער ולמבוגרים. קבעו פגישת ייעוץ ללא התחייבות ובה תוכלו לקבל הצעת מחיר לטיפול. כך תוכלו לחולל שינוי בחיים שלכם.

מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל – מרפאתנו נמצאת ברחוב יהודה גורודיסקי 3 רחובות, הוראות הגעה ניתן למצוא בקישור זה.

יישור שיניים בלתי נראה
יישור שיניים נסתר

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

יישור שיניים נסתר
תוכן עניינים