טיפול שורש מחיר 

טיפול שורש וכתר מחירים

טיפול שורש מחיר 

טיפול שורש מחיר הוא בוודאי שאלה שמטרידה אתכם, אך מדובר בבריאות שלכם. אם ישנו צורך בטיפול שורש, לא ניתן להימנע מכך בגלל החשש מהעלות. אם תימנעו מטיפול שורש, מלבד הכאבים האיומים, תחסכו מחיר של טיפול שורש ותמצאו את עצמכם מסיימים עם השתלת שיניים יקרה בהרבה.

אז בואו נדבר קצת על מחיר טיפול שורש – מה משפיע על המחיר ומהם המחירים המקובלים.

טיפול שורש מחיר

טיפול שורש מחיר

מחיר של טיפול שורש מושפע מגורמים רבים, זה עשוי להיות מושפע ממיקום השן בפה וממספר התעלות שבהן יש לטפל. טיפול שורש בשן קדמית הוא בדרך כלל הזול ביותר, אחריו טיפולי שורש בשיני מלתעות והיקרים ביותר בשיניים טוחנות. ישנם טיפולי שורש בתעלה אחת, שתיים, שלוש או ארבע, גם בהתאם לכך עולה המחיר.

טיפול שורש מחיר פרטי הוא כ 1000-1750 ש“ח. אך טיפול השורש בפני עצמו לא מסיים את התהליך, וכאן ישנם מצבים שונים. ישנם מצבים בהם ניתן לסיים עם סתימה; זהו הפתרון הזול ביותר, אך לא תמיד הפתרון המתאים. במידה ומדובר בנזק משמעותי לשן, נרצה דווקא להשתמש בכתר על מנת להעניק לה חוזק וגם מתן מענה לבעיות האסתטיות שנגרמו לה.

טיפול שורש מחיר פרטי
טיפול שורש מחיר פרטי

טיפול שורש מבנה וכתר מחיר

לאחר שרופא השיניים מבצע טיפול שורש, הגישה אל תעלות השן נסתמת עם שחזור זמני. אך יש להחליפו בהקדם לסתימה קבועה, זהו המבנה. המילוי הזמני אינו מספק הגנה טובה לאורך זמן ואילו המבנה מעניק את שכבת האיטום הסופית, הוא גם הבסיס התומך בכתר. גם מבנה הוא אינו דבר אחיד, הוא יכול להיעשות מחומרים שונים ובגדלים שונים. לעתים יש בו גם יתד, סוג של בורג הנכנס לעומק התעלה ומעגן את המבנה לשן. כל מטופל סובל ממצב אחר בשן, ולכן יש לקבוע עבורו את הטיפול המתאים באופן אישי. ולאחר שהורכב המבנה יש להרכיב עליו את הכתר, גם כאן קיימים חומרים שונים ובעלי איכויות שונות. ובהתאם לכך גם המחירים.

טיפול שורש מבנה וכתר מחיר הוא כ 4200 ש“ח.

מחיר טיפול שורש

טיפול שורש וכתר מחיר

לאחר שהושלם טיפול השורש נהוג להתקין עליה כתר. זה אמנם לא הכרחי בכל המקרים אך כתר מסייע לשמור על השן. על שיניים מסוימות פועל לחץ רב בעת פעולת הלעיסה ולאחר טיפול השורש הן מוחלשות, לכן הכתר מסייע לשמור עליהן ולהבטיח תפקוד תקין של השן. כמו כן חלה השחרה של השן, והכתר מסייע לשמור על צבע טבעי. קיימים סוגים שונים של כתרים, הם מיוצרים במעבדת שיניים לאחר שרופא השיניים לוקח מידות. ולאחר מכן רופא השיניים מקבע את הכתר.

טיפול שורש וכתר מחירים

מחיר טיפול שורש בפני עצמו אינו כולל מספיק מידע. הרי טיפול השורש הוא רק חלק מהתמונה המלאה. לכן חשוב לקבל מרופא השיניים הצעה הכוללת את כל העלויות.

שימו לב שבטרם טיפול השורש מקובל גם לבצע ניקוי אבנית. אמנם זהו לא חלק ישיר מטיפול השורש, אך המטרה שלנו לגשת אל הטיפול כאשר הפה במצב הטוב ביותר מבחינה בקטריאלית, לכן נרצה להסיר את כל רובד חיידקי השן בצורה יסודית.

טיפול שורש מבנה וכתר מחיר

מחיר טיפול שורש

מחיר של טיפול שורש הוא לא משהו שנוכל להימנע ממנו. במידה והדלקת הגיעה אל מוך השן הכאבים הם בלתי נסבלים. כמו כן הדלקת יכולה להתפשט אל הלסת ומכאן הדרך לאיבוד השן היא קצרה מאוד. ולאחר שאבדה שן, הפתרון היחידי הוא השתלת שן, הליך מורכב ויקר יותר וגם מביא איתו תוספת סיכונים.

ניתן לבצע השוואת מחירים, אך כאשר בוחרים רופא שיניים לטיפולי שורש לא מחפשים את הזול ביותר. חשוב לבחור ברופא שיניים בעל ניסיון בתחום. הניסיון משחק תפקיד חשוב מאוד מכיוון שניקוי תעלות השן דורש מיומנות רבה. איכות הניקוי היא הגורם המרכזי המשפיע על הצלחת טיפול השורש. כמו כן חשוב שזו תהיה מרפאת שיניים מתקדמת בעלת ציוד טכנולוגי המסייע לביצוע עבודה טובה ואיכותית יותר.

טיפול שורש וכתר מחיר

טיפול שורש מחיר פרטי

ברמת העיקרון טיפול שורש מחיר פרטי גבוה יותר מאשר טיפול אצל רופאי השיניים של קופת החולים, כמו גם בכל יתר טיפולי השיניים. אך מצד שני בהתחשב בזמינות התורים והרמה המקצועית הגבוהה, רבים בוחרים לעשות זאת באופן פרטי.

אנו מזמינים אתכם אל מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל. כאן תוכלו לעבור טיפול שורש מקצועי באווירה נעימה. אנו מציעים לכם גם שירותי רפואת שיניים בטשטוש במידה ואתם סובלים מחרדות טיפולי שיניים.

מחיר של טיפול שורש

זקוקים לטיפול שורש? בואו אלינו למרפאה, כאן תוכלו לעבור טיפול שורש בידי רופא שיניים מיומן ומנוסה. למרפאתנו ניסיון רב בטיפולי שורש, טיפול יישור שיניים שקוף וטיפולי שיקום הפה. כאן תקבלו יחס חם, טיפולים באווירה נעימה וגם מחירים משתלמים. אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה.

מרפאת שיניים ברחובות – אמריקן סמייל. מפת הגעה ושעות פתיחה.

טיפול שורש וכתר מחירים

 

מחיר טיפול שורש |  טיפול שורש מבנה וכתר מחיר |  טיפול שורש וכתר מחירים

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).