המלצות על רופא שיניים

דף הבית » מרפאת שיניים » המלצות על רופא שיניים

רופאי שיניים מומלצים הם אינם סתם רופאים ששמעתם עליהם דברים טובים. המלצות על רופא שיניים הן בהחלט דבר חשוב שיכול לעזור לכם למצוא את רופא השיניים. אך לפעמים גם צריך לבדוק מהו תחום ההתמחות של רופא השיניים. ישנם טיפולי שיניים פשוטים, אותם כל רופא יכול לעשות. וישנם גם טיפולים מורכבים יותר הדורשים מומחה לשיקום הפה, רופא שיניים פריודונט, מומחה לטיפולי שורש, מומחה להשתלות שיניים וכו‘. רופא שיניים מומלץ לנוער הוא לא בהכרח הרופא המתאים לצורך השתלת סינוס.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

רופאי שיניים מומלצים

רופאי שיניים הכי טובים בארץ

כולנו מבינים את החשיבות של שמירה על בריאות השיניים, ובמקרים בהם יש לנו בעיות קשות בשיניים או החניכיים, אנו רוצים להיות להיות בטוחים שאנו מקבלים את הטיפול הטוב ביותר. להגיד על רופאי שיניים הכי טובים בארץ, זה קצת מגוחך מכיוון שאין לאף אחד דרך באמת למדוד את זה.

מידרג רופא שיניים, בו לרופאי השיניים ישנם ציונים שהעניקו להם הגולשים, יכול לעזור במידה מסוימת. אך בסופו של דבר הגולשים לאו דווקא מדרגים את רופא השיניים על פי המקצועיות, אלא על פי חוויית השירות (גם זה חשוב).

המלצות על רופא שיניים

מידרג רופא שיניים

איך לבחור רופא שיניים?

במקום לחפש אחר ’רופאי שיניים הכי טובים בארץ‘, כדאי לכם להיות קצת יותר פרקטיים ולשים לב לדברים הבאים:

ניסיון – בשביל להיות רופא שיניים, לא מספיק לסיים את לימודי רפואת השיניים בהצטיינות. בסופו של דבר זוהי מיומנות נרכשת. לכן לניסיון ישנו יתרון ברור וכדאי לחפש רופאי שיניים ותיקים.

תחום ההתמחות – כל רופא שיניים יכול לבצע סתימה בשן, אך כאשר מדובר בניתוחי חניכיים, השתלות שיניים או טיפולים אורתודנטיים, צריך רופא בעל תחום ההתמחות המתאים.

מיקום – מן הסתם תעדיפו רופא שיניים שנמצא בסביבת המגורים שלכם. לא תרצו לנסוע מתל אביב לנהריה בשביל לעשות ניקוי שיניים. אבל אם מדובר בטיפול מיוחד, כמו למשל הרמת סינוס, בהחלט יתכן שתעדיפו לנסוע ליישוב סמוך במידה והשתכנעתם כי יש שם רופא מיומן ומומלץ.

מחירים – כאשר מחפשים רופאי שיניים מומלצים יש להסתכל גם על המחירים, אך יש להיות זהירים. מחיר הוא שיקול, אך הוא אינו הקריטריון המרכזי לבחירת מרפאת שיניים או רופא שיניים. לא מתפשרים על המקצועיות והניסיון בגלל המחיר.

ולבסוף לא נשכח את ההתרשמות האישית. כדאי מאוד לבקר במרפאה, בעיקר אם מדובר בטיפול מורכב. כך תוכלו להתרשם מהמקצועיות של המקום ומהיחס של הרופא ואנשי הצוות המסייעים. זוהי יכולה להיות הזדמנות לשאול את כל השאלות לגבי ההליך הרפואי, הסיכונים, תופעות הלוואי והמחירים. ביקור מקדים במרפאת השיניים יעניק לכם שקט נפשי.

המלצות על רופא שיניים

מידרג רופא שיניים

כיום מקובל מאוד להשתמש בשירותי מידרג רופא שיניים. ניתן למצוא כאלו ברשת האינטרנט, ואכן יש להם יתרון. הם מאפשרים לכם לראות דירוג וחוות דעת המבוססות על ההתרשמות של הלקוחות.

ניתן למצוא המלצות על רופא שיניים בשירותי מידרג רופא שיניים, אך גם כאן יש לשאול את כל השאלות ולא לבחור רופא שיניים רק בגלל שקיבל דירוג כזה או אחר באינטרנט. עליכם לזכור כי בדרך כלל לקוחות שאינם מרוצים הם בעלי מוטיבציה יותר גבוהה לכתוב ביקורת שלילית, בהשוואה ללקוחות מרוצים שלא תמיד רושמים ביקורת. כמו כן בקלות ניתן להטות את המדרגים האינטרנטיים. אם בחרתם להיעזר בהם, עדיין חשוב לבחון את הקריטריונים שהזכרנו בטרם מקבלים את ההחלטה.

המלצות על רופא שיניים

רופאי שיניים מומלצים

מחפשים המלצות על רופאי שיניים? ההמלצה שלנו היא לבוא למרפאת אמריקן סמייל ברחובות. כאן תוכלו להיבדק ולקבל טיפול אצל דוקטור יואל גבריאל, מומחה לשיקום הפה, והצוות המקצועי שלו.

אנו מציעים לכם מרפאה נעימה המעניקה חוויה טיפולית ומענה רפואי לצורכי בריאות השיניים של כל המבוגרים. אנו מעניקים מבחר טיפולים של שמירה ומניעה, ועד טיפולי שיניים מורכבים. אנו מציעים לכם שירותי מרפאת שיניים חירום עבור מקרים דחופים, וגם טיפולים שגרתיים לנוער ולמבוגרים. אנו גם מעניקים מענה לסובלים מחרדות רופא שיניים וזקוקים לטיפול שיניים בטשטוש.

מרפאת שיניים ברחובות מעניקה לכם את כל הטיפולים לשמירה על בריאות השיניים. כאן ניתן לקבל טיפולי יישור שיניים שקוף, טיפול שורש, הלבנת שיניים, השתלת עצם, השתלות דנטליות באמצעות כל השיטות: שתלים בזאליים, שתלים זיגומוטיים ועוד.

אנו מאמינים כי היחסים בין רופא שיניים לבין מטופל הם יחסים לטווח הארוך. מומלץ למצוא מרפאת שיניים שאתם סומכים עליה ויכולה לתת טיפולים לכל המשפחה. כך תוכלו להמשיך לקבל גם טיפולים מקצועיים בעתיד.

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

המלצות על רופא שיניים
תוכן עניינים