גשר שיניים שקוף

דף הבית » גשר בשיניים » גשר שיניים שקוף

גשר שיניים שקוף משמש אותנו לצורך טיפולי יישור שיניים. בדרך כלל כאשר מדברים על גשר לשיניים שקוף, מדברים על יישור שיניים אינויזליין העושה שימוש בקשתיות דקיקות ושקופות. שיטה זו נחשבת לשיטה המתקדמת ביותר ליישור שיניים, אך מאפשרת להשיג את אותן התוצאות בדיוק כמו בכל השיטות האחרות, אך מציגה כמה יתרונות ייחודיים בהשוואה לשיטות האחרות. 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

במאמר זה נסביר לכם על יישור שיניים אינויזליין ועל יתרונות השיטה, וכמובן נדבר גם על גשר בשיניים שקוף מחיר. 

גשר שיניים שקוף

גשר שיניים שקוף 

שיטה זו מתאימה לבני כל הגילאים והיא זוכה לפופולריות רבה גם בקרב נוער ובני נוער וגם בתור שיטה ליישור שיניים למבוגרים. אחד מיתרונות השיטה הוא שמדובר בטיפול מוצנע שאינו בולט לעין, וזוהי אחת הסיבות המרכזיות מדוע רבים בוחרים בשיטה זו. 

בעבר טיפולי יישור שיניים כללו תמיד ברזלים, קוביות וגומיות שמלאו את חלל הפה והביכו אתכם בכל פעם שאתם מחייכים. הם גרמו למבוכה רבה בקרב בני נוער, ועוד יותר אצל מבוגרים. למעשה מבוגרים רבים נמנעו מטיפולי יישור שיניים רק בגלל המבוכה של מראה הברזלים. ואתם יכולים לתאר לעצמכם את ההרגשה כאשר אתם מתביישים לחייך. 

למזלנו הטכנולוגיות המתקדמות הביאו לנו את החומרים הפולימריים ושיטת האינויזליין המאפשרת לבצע את הטיפול בצורה נוחה ודיסקרטית ולמנוע מכם את המבוכה באמצעות גשר לשיניים שקוף. 

יתרונות נוספים של יישור שיניים אינויזליין

  • נוחות מרבית – הברזלים בשיניים הם לא רק דבר מכוער ומביך, הם גם לא נוחים. במקרים רבים הם דוקרים ואז צריך להשתמש בשעווה על מנת להקל על אי הנעימות. כמו כן הם מקשים מאוד על שמירת היגיינת הפה. השימוש בגשר שיניים שקוף מונע מכם את כל אותה אי הנוחות. קשתיות הפולימר הן חלקות ואין בהן שום חלק דוקר המגביר את אי הנוחות. כמו כן הן ניתנות להסרה, וזהו אולי אחד החידושים המשמעותיים. בעת האוכל אתם יכולים להסיר את הקשתיות, לצחצח את השיניים בגמר האוכל ולבסוף להחזיר את הקשתיות למקומן. זה מקל מאוד על כל התהליך. 
  • פחות ביקורים אצל רופא השיניים – ברזלים בשיניים כוללים קוביות המודבקות על השן. במקרים רבים הקוביות הללו נופלות. זה לא סוף העולם, אתם פשוט צריכים לטרטר את עצמכם אל מרפאת שיניים ברחובות על מנת להדביקן בחזרה (וזאת בתנאי שלא הלכו לאיבוד). במקרה של קשתיות אינויזליין זה לא קורה. אפילו החלפת הקשתיות מתבצעת באופן עצמאי ללא צורך ברופא השיניים. תצטרכו רק להגיע למעקב חודשי, בשעות שנוחות לכם. וזאת במקום טיפולי חירום כאשר נופלות הקוביות…

גשר בשיניים שקוף מחיר

גשר לשיניים שקוף

על מנת לבצע יישור שיניים בשיטה זו עליכם להגיע אל רופא שיניים ברחובות, הוא יבדוק את מצב הפה והתאמתכם לטיפול. במידה ויש לכם בעיות שיניים וחניכיים, מלבד הבעיות האסתטיות, יש לטפל בהן לפני תחילת הטיפול. 

רופא השיניים יבצע סריקה של הפה ואת כל המדידות הדרושות. לצורך כך הוא משתמש בטכנולוגיות מתקדמות ומאפשר לכם לראות הדמיית מחשב של התוצאות שתקבלו בגמר הטיפול. 

לאחר מכן הידע נשלח אל המעבדה והיא מייצרת דגם תלת ממסי של הקשתיות. דגם זה נועד על מנת לבצע את ההתאמות האחרונות על השיניים שלכם, ולאחר מכן יוזמנו הקשתיות. 

עליכם להרכיב את הקשתיות לפחות 20-22 שעות על מנת שהטיפול יוכל להתקדם במהירות. בדרך כלל אחת לשבוע מחלפים קשתיות, אך זה יכול להשתנות בין המטופלים. את ההדרכה הספציפית תקבלו אצל רופא השיניים. כמו כן יש לעבור ביקורת אחת לכמה שבועות.

גשר לשיניים שקוף

גשר בשיניים שקוף מחיר

העלויות של גשר שיניים שקוף משתנות בהתאם למצב הפה והצרכים הטיפולים. טיפולים ממוצעים נעים בטווח המחירים של 18 אלף עד 20 אלף שקלים, אך אין תחליף לפגישת ייעוץ אישית – זוהי הדרך היחידה לקבל הצעת מחיר הרלוונטית למקרה שלכם. 

כדאי גם לבדוק מהם תנאי התשלום במרפאות, יתכן כי מציעים לכם הסדרי תשלום נוחים. עלות טיפול יישור שיניים שקוף היא בהחלט סוגיה חשובה, אך זכרו שמחיר זול הוא אינו תחליף למקצועיות. 

גשר בשיניים שקוף מחיר עשוי לעלות יותר מאשר שיטות אחרות, אך בהתחשב ביתרונותיו הרבים, זו ככל הנראה ההשקעה המשתלמת ביותר.

אם תרצו לדעת עוד פרטים על ההליך וגם על העלויות של גשר אינויזליין, אתם מוזמנים לפנות למרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל. כאן תוכלו לקבל טיפולי יישור שיניים מידיו של דוקטור יואל גבריאל, מומחה לטיפולי יישור שינים בשיטת האינויזליין.

מרפאת אמריקן סמייל בגוגל מפות

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

גשר לשיניים
תוכן עניינים