איך ליישר את השיניים בלי גשר

דף הבית » יישור שיניים שקוף » איך ליישר את השיניים בלי גשר
איך ליישר את השיניים בלי גשר

רבים שואלים איך ליישר את השיניים בלי גשר, ולשמחתנו יש פתרונות. הפתרון המוביל כיום ליישור שיניים בלי גשר הוא קשתיות שקופות, הידועות גם בתור פלטת שיניים שקופה או יישור שיניים אינויזליין (על שם החומר ממנו הן עשויות). אז כיצד ניתן ליישר את השיניים ללא צורך בגשר, היכן ניתן לעשות זאת וכמה זה עולה?

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

גשר ליישור שיניים

במשך שנים רבות שיטת יישור השיניים המרכזית הייתה שימוש בגשר. בשיטה זו הודבקו לשיניים סמכים, אותם בני הנוער מכנים ברזלים, וביניהם חוטי מתכת המותחים את השיניים לעבר כיוון התזוזה הרצויה. ומידי שבוע רופא השיניים מתח שוב את הברזלים על מנת לקדם את השיניים לעבר המיקום הרצוי.

שיטה זו יעילה מאוד. היא אמנם דורשת סבלנות, בכל זאת לא ניתן להזיז שיניים במהירות, אבל בסופה חיוך יפה עם שיניים ישרות.

אך מצד שני, למרות יעילות השיטה, רבים אינם מרגישים בנוח עם השיטה הזו. יש לכך כמה סיבות. אחת הסיבות המרכזיות היא שאנשים אינם אוהבים את מראה הברזלים בשיניים, ולכן ישנו ביקוש לשיטות יותר דיסקרטיות. אם אנו מדברים על יישור שיניים למבוגרים, רבים מהמבוגרים מדברים על המבוכה של להגיע לעבודה עם ברזלים בשיניים כמו נוער בני 16.

מעבר לזאת, תחושת הברזלים בשיניים היא אינה דבר נוח. הברזלים פוצעים את החניכיים ויוצרים אי נוחות. ישנם פתרונות על מנת להגן על החניכיים, אך בכל זאת מדובר במשהו שאינו נוח.

גשר ליישור שיניים גם מקשה על צחצוח השיניים ושמירה על ההיגיינה, דבר חשוב בפני עצמו.

מסיבות אלו אנשים רבים שואלים איך ליישר את השיניים בלי גשר, או האם בכלל ניתן לעשות זאת.

איך ליישר את השיניים בלי גשר

איך ליישר את השיניים בלי גשר

התשובה לשאלה איך ליישר את השיניים בלי גשר היא באמצעות פלטת שיניים שקופה (קשתיות שקופות).

בשיטה זו אין צורך בסמכים וחוטי ברזל בתוך הפה. במקומם משתמשים בפלטה אותה מלבישים על השיניים. הפלטה בנויה בהתאמה אישית, בהתאם למנח השיניים ובהתאם לתכנית יישור השיניים. הפלטה השקופה היא זו המפעילה את הלחץ על השיניים.
בשיטה זו אין צורך למתוח את הברזלים כל שבוע, פשוט מחליפים את הפלטה בהתאם לתכנית. כלומר מראש המטופלים מקבלים פלטות במידות שונות, עבור כל אחד מהשלבים של התהליך.

בזכות השימוש בקשתיות מתקבל פתרון של יישור שיניים שקוף, הן כמעט ואינן נראות. הן חוסכות את הביקורים התכופים אצל אורתודונט, זאת מכיוון שאין צורך למתוח את הגומיות, במקום זאת מחליפים את הקשתיות לבד בבית. יש צורך בפגישות ביקורת, אך בתכיפות נמוכה יותר מאשר בעת שימוש בגשר.

ולגבי צחצוח השיניים, ניתן להסיר את הקשתיות בעת הצחצוח ולהשתמש בחוט דנטלי ללא הפרעה. לאחר מכן מחזירים אותם למקום. זה גם יעיל מאוד כאשר יש לכם איזה דייט או אירוע חשוב, ניתן להוריד אותן במהלך האירוע.

קשתיות שקופות

על מנת ליישר את השיניים באמצעות פלטת שיניים שקופה, יש לגשת אל רופא אורתודנט. הרופא עורך צילומים של הפה ומשתמשים באמצעי הדמיה דיגיטלית על מנת לתכנן את הטיפול. מצד אחד ההדמיה מציגה את מצב השיניים הנוכחי, ומצד שני את התוצאות הרצויות. והדמיה זו היא הבסיס לייצור קשתיות שקופות בהתאמה אישית.

את המדידות שהרופא מבצע הוא מעבר למעבדת שיניים. מעבדת השיניים משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות על מנת לייצר את הקשתיות. וכאשר הקשתיות מוכנות יש לחזור אל רופא השיניים, שם תקבלו את הקשתיות ואת כל ההסברים על אופן השימוש.

הקשתיות עשויות מחומר המכונה אינויזליין. אין צורך להדביק כלום, המטופל יכול להרכיב ולשלוף אותן בעצמו. ופעם בשבועיים, או לפי הוראות הרופא, המטופל יבצע את ההחלפה בעצמו.

פלטת שיניים שקופה

פלטת שיניים שקופה

לשיטה זו כמה יתרונות מרכזיים ההופכים אותה לאחת השיטות הפופולריות ביותר כיום:

טיפול מהיר – אם חשבתם שקשתיות הן פחות טובות מגשר, זוהי טעות. הקשתיות מעניקות פתרון מדויק יותר המאפשר לייעל את הטיפול ואף לקצר אותו. משך הטיפול כמובן תלוי בחומרת המצב, אך השיטה נחשבת למהירה יותר משיטות אחרות. הניסיון המצטבר מאפשר לרופא לחזות את משך הטיפול בצורה מדויקת למדי.

ניתן להוריד את הקשתיות – שמירה על היגיינת השיניים היא תמיד דבר מאתגר בטיפולי שיניים. לא פשוט לעשות זאת עם גשר וברזלים בשיניים וזה דורש סבלנות רבה, דבר שנוער אינם מצטיינים בו. ובטח שעם גשר לא ניתן להשתמש בחוט דנטלי. ואילו בשיטה זו ניתן פשוט להסיר את הקשתיות, לנקות את השיניים ואז להחזירן למקום.

אין מגבלה על אכילה – גשר בשיניים מגביל אתכם באכילה. יש להיזהר ממזונות קשים, ובטח שיש להיזהר מדברים דביקים המצטברים על הגשר. כאן לא קיימת בעיה שכזו.

קשתיות שקופות

אינויזליין ביקורת

על פניו זה נשמע נפלא, אך האם יש אינויזליין ביקורת וצדדים שליליים ? האם יש פרטים קטנים ששוכחים לספר לכם?

ובכן יש נקודה אחת שלא הזכרנו והיא חשובה מאוד, היא יכולה להשפיע בצורה דרמטית על הצלחת הטיפול. אמנם ניתן להוריד את הקשתיות, אך לצורך הצלחת הטיפול יש להשתמש בהן כ 20-22 שעות לפחות. אם מוציאים רק בשביל צחצוח השיניים, או אולי אירוע חשוב, זה בסדר גמור. אבל אם לא מקפידים להחזיר אותן ולהשתמש בהן בצורה רצופה ברוב שעות היממה, הטיפול עשוי להתארך מעבר לזמן המוערך.

שיטת זו מתאימה בתור שיטת יישור שיניים לנוער ולמבוגרים, אך חשוב לוודא כי הנוער יפעלו באחריות ויקפידו להשתמש בקשתיות בהתאם להוראות. אם ישנה סכנה שהם יוותרו בגלל אי הנוחות או העצלנות, כנראה שזוהי לא השיטה המתאימה עבורם.

אינויזליין ביקורת

כמה עולה יישור שיניים שקוף

מעוניינים ביישור שיניים שקוף? אתם מוזמנים אל מרפאת שיניים ברחובות, אמריקן סמייל. אנו מבצעים טיפולי יישור שיניים במגוון שיטות, כמו גם מגוון טיפולי רפואת שיניים אסתטית אחרים, השתלות שיניים ועוד.

לגבי השאלה כמה עולה יישור שיניים שקוף, המחירים בדרך מתחילים בטווח של 11,500 ש“ח – 16,000 ש“ח. אך חשוב לבוא לייעוץ אישי ולראות מהי השיטה המתאימה.

מרפאת אמריקן סמייל – כתובת והוראות הגעה

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

אינויזליין ביקורת
תוכן עניינים